Miehet uhanalainen laji

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja matrix
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by XairaX
Miksi mies saa olla vihainen ja mököttää ja silloin häntä ei saa häiritä, mutta annas olla kun nainen on vihainen ja mököttää, niin jo on pakko olla puolukkapäivät tai pillerit on väärää merkkiä

Hyvässä parisuhteessa ei kenenkään tarvitse olla vihainen. Jo seurusteluaikana pitää tutustua tulevaan elämänkumppaniin sillä tavalla että saadaan hiottua liiat särmät pois. Amerikassa julkaistiin äskettäin tutkimus jonka mukaan mököt ja riitelijät päätyvät lähes takuuvarmasti joko vieraisiin tai eroon.

:david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Omna
Juu, pääosin samaa mieltä. Jotkut työt sujuvat luonnollisemmin naisilta ja jotkut toiset taas mieheltä. En voisi kuvitella vaimoani moottorisaha kädessä katkomassa polttopuita enkä myöskään itseäni neulomassa lapsellemme villasukkia.

Mutta jos mies kieltäytyy kaikista kotitöistä tämän roolijaon verukkeella ollaan jo pahasti metsässä. Kyllä tiskikoneen täyttö sujuu naiselta kuin mieheltäkin, samoin imurointi ja kaupassa käynti. Pääasia lienee, että molemmat tuntevat, että saavat ja antavat suhteessa yhtä paljon myös tällä saralla.

Vaimoni on tällä hetkellä hoitovapaalla, mutta jos hänellä olisi ollut paremmat tulot kuin minulla olisin varmaan ehdottanut, että minä voisin jäädä lapsen kanssa kotiin..

No minulla nyt kuitenkin sattuu olemaan 2,5 kertainen palkka vaimooni nähden, vaikkakin hän on paremmin koulutettu ( ammattikorkeakoulu+yliopisto ). Hän vain työskentelee naisvaltaisella alalla ja saa aivan mitätöntä riistopalkka. Joten oli luonnollista, että hän jäi kotiin..

Olen täysin samaa mieltä, tonne H&M keskusteluun jo kirjoitinkin, että onko se nyt niin vakavaa jos mies tienaa naistaan enemmän, yhdessä sitä taloutta kuitenkin pyörítetään ja lainat yms. maksetaan...

Ja kyllä mun mielestä on ihan mukava tiskailla ja laittaa ruokaa ja yhdessä siivota koti...ei se naiselle kuulu sen enempää kun miehellekää, yhdessä ne kotityöt pitää tehdä!!

Minulla ei vielä lapsia ole, mutta jos vaimoni teinaa sillä hetkellä minua enemmän, jäisin varmasti mielelläni hoitovapaalle...

Originally posted by protsku
Hyvässä parisuhteessa ei kenenkään tarvitse olla vihainen. Jo seurusteluaikana pitää tutustua tulevaan elämänkumppaniin sillä tavalla että saadaan hiottua liiat särmät pois. Amerikassa julkaistiin äskettäin tutkimus jonka mukaan mököt ja riitelijät päätyvät lähes takuuvarmasti joko vieraisiin tai eroon.

Jaa meinaatko, ettei hyvässä parisuhteessa koskaan riidellä, kinata tai mökötetä?
Niin ja siinä tutkimuksessa puhuttiin nimenomaan jatkuvasti mököttävistä&riitelevistä pariskunnista.

Originally posted by XairaX
Ai niin! Yhden asian haluan sanoa! Miksi mies saa olla vihainen ja mököttää ja silloin häntä ei saa häiritä, mutta annas olla kun nainen on vihainen ja mököttää,niin jo on pakko olla puolukkapäivät tai pillerit on väärää merkkiä!
Koska mies selviää vitutuksesta itsensä kanssa eikä häntä tarvitse häiritä. Naisen mökötyksen syy taas on mies, joka on velvollinen lepyttämään naisen. :)
Vastakysymys:
Miksi jos nainen ilmaisee haluavansa seksiä, hän tekee romanttisesti 'aloitteen' mutta jos mies ilmaisee haluavansa seksiä, hän 'vonkaa', 'painostaa' tai ' takertuu'??

Ja sitten

Miksi huorissa käynti on tuomittavaa?
Mies maksaa pesästä muodossa tai toisessa ja w*tt* mikään ei oo kalliimpaa kuin vaimo.

Yritäppä olla naiselle mieliksi, teit niin tai näin niin aina väärinpäin. Ainoastaa silloin toimittu oikein kun meet kyykkyyn heti kun ämmä käskee.

Kun mies käy salilla ja pitää itsestään huolto niin se on kuulemma tyhmää bodari meininkiä. Kotona oleva emäntä sen kun lihoo. Ei tietysti ole lihava, koska kaikki häntä 1g painavammatkin on lihavia ja kaikki häntä vähänkin kevyemmät on anorektikkoja.

Eli onneksi täältä löytyy muitakin joiden asema on yhtä syvältä.

Irwin Goodman R.I.P. lauloi aiheeseen liittyvän laulun 1989.

http://www.geocities.com/rentun_ruusut/ennenolimaailma

Ennen oli maailma miesten (miesten)
akka pantiin kuriin vaikka piesten (piesten).
Nyt valtaa pitää uusi kova nainen
ja mies on toisen luokan kansalainen

Nainen ennen sidottuna hellaan
vain hoiti lapsiaan ja kotiaan.
Nyt raivaa tietä hän vain kauneudellaan
ja huolehtii vain uraputkestaan.
Uljas uroskunkku aikanaan,
spermapankkiin nyt vain tarvitaan
ja työhön raatamaan, työhön raatamaan

Jotain totuuksia tossakin laulussa :) Onneksi emäntiä on joka lähtöön :love: Ja miesten pompottamista on esiintynyt iät ja ajat, mutta ennen avioliitot pidettiin pystyssä vaikka väkisin. Toivotaan että systeemit kehittyy. Ois parempi usein että lapset jäisi isien kaa koteihin ja sillä liian monta kertaa ämmä on kiinnostunut vaan uudesta äijästä :curs:

Oon seurannu läheltä kun lapset ei saa ees ruokaa, ja äiti viihtyy baareissa ja tulee kotiin vaan lähinnä kutemaan miesten kanssa. Ja just tollaset ketkä ei osaa huolehtia itsestään, ei välitä ehkäsystäkään :wall: Tai sit kauhee vauvakuume mutta sit kyllästytäänkin ja halutaan elää "omaa" elämää :curs:

Jos haluaa hauskaa luettavaa ja ohjeita miten välttyä
joutumasta feministien pauloihin niin lukaiskaapa
Valtakunnan sovinisti Seppo Hyrkäksen: Tosi Mies Ei Torttuun tukehdu.

Kylläpä vaan miehetkin on toisinaan aikamoisia ääliöitä.

Minullakin on yksi kaveri jonka muija ihan selkeesti sanoi ettei halua jatkaa suhdetta kun palaa takaisin Suomeen.Tytsi oli siis lähdössä puoleksi vuodeksi ulkomaille.
No mitäs,jätkähän ei hyväksynyt tosiasiaa ja oli järjestellyt kaikenlaiset kotiintulopippalot ym. jossa saikin sitten helvetinmoisen raivarin kun nainen ei tosiaan enää lämmennyt.Tämän jälkeen äijä ahdisteli vielä vuoden päivät todella tehokkaasti mm. puhelinterroria.
Tästä seuraava vuosi meni miedomman ahdistelun merkeissä.

Niin paljon kuin olenkin feministejä haukkunut niin kyllä tyhmät miehetkin ansaitsevat osansa.:thumbs:

Rakastan naisia.:joulu6:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom