Kalju
Banned
- Ikä
- 46
Matrix kirjoitti ihan mun ajatuksia. Mä niin säälin tuota nykyistä naisasia hössötystä. Tyttö raukoille jauhetaan lapsesta asti kuinka heidän pitää pystyä ihan samoihin asioihin kuin miestenkin. Että miehen ja naisen erot johtuvat vain ympäristöstä ja kasvatuksesta. Mun nainen ainakin saa olla mun rinnalla heikompana prinsessana joka saa nojata muhun ja jolle annan tukeni ja rakkautta sekä huomiota hurjasti. Mutta tää ei tarkoita sitä että palvoisin ja ruikuttaisin elämäni naisen ehdoilla. Terve nainen on onnellinen saadessaan palvella miestään. Näin se on, ja tää ei tarkoita että nainen olisi alistetussa asemassa. suurinosa naisista pitää pohjimmiltaan henkisesti voimakkaista miehistä, ja aika monet tykkäävät fyysisestä voimasta myös.
Se miehen malli joka mediasta ja muotimaailmasta välittyy on paljolti homoseksuaalien vääristämä. Tämä siksi että melkein kaikki muotisuunnittelun huiput ja muut stailistit on homoja.
Nyt tarkkana, eletään raskasta aikaa... mutta se mikä on hienoa niin kunnon uros erottuu edukseen katoavana luonnonvarana entistä paremmin nykykulttuurin keskellä. :lol2:
Se miehen malli joka mediasta ja muotimaailmasta välittyy on paljolti homoseksuaalien vääristämä. Tämä siksi että melkein kaikki muotisuunnittelun huiput ja muut stailistit on homoja.
Nyt tarkkana, eletään raskasta aikaa... mutta se mikä on hienoa niin kunnon uros erottuu edukseen katoavana luonnonvarana entistä paremmin nykykulttuurin keskellä. :lol2: