Miehet uhanalainen laji

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja matrix
  • Aloitettu Aloitettu
Matrix kirjoitti ihan mun ajatuksia. Mä niin säälin tuota nykyistä naisasia hössötystä. Tyttö raukoille jauhetaan lapsesta asti kuinka heidän pitää pystyä ihan samoihin asioihin kuin miestenkin. Että miehen ja naisen erot johtuvat vain ympäristöstä ja kasvatuksesta. Mun nainen ainakin saa olla mun rinnalla heikompana prinsessana joka saa nojata muhun ja jolle annan tukeni ja rakkautta sekä huomiota hurjasti. Mutta tää ei tarkoita sitä että palvoisin ja ruikuttaisin elämäni naisen ehdoilla. Terve nainen on onnellinen saadessaan palvella miestään. Näin se on, ja tää ei tarkoita että nainen olisi alistetussa asemassa. suurinosa naisista pitää pohjimmiltaan henkisesti voimakkaista miehistä, ja aika monet tykkäävät fyysisestä voimasta myös. :)
Se miehen malli joka mediasta ja muotimaailmasta välittyy on paljolti homoseksuaalien vääristämä. Tämä siksi että melkein kaikki muotisuunnittelun huiput ja muut stailistit on homoja.

Nyt tarkkana, eletään raskasta aikaa... mutta se mikä on hienoa niin kunnon uros erottuu edukseen katoavana luonnonvarana entistä paremmin nykykulttuurin keskellä. :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Kalju
Terve nainen on onnellinen saadessaan palvella miestään.

Onkohan asia ihan näinkään? Eiköhän sekä mies että nainen ole onnellisia kun saavat elää tasa-arvoisessa parisuhteessa, johon kuuluu molemminpuolinen arvostus. Kuka nyt haluaa olla olemassa pelkästään palvellakseen jotain toista?

Yhtä säälittävää on minun mielestä se, että nainen suostuu miehen palvelijaksi kuin se, että mies suostuu naisen alistamaksi...

Originally posted by Omna
Onkohan asia ihan näinkään? Eiköhän sekä mies että nainen ole onnellisia kun saavat elää tasa-arvoisessa parisuhteessa, johon kuuluu molemminpuolinen arvostus. Kuka nyt haluaa olla olemassa pelkästään palvellakseen jotain toista?

ei palveleminen tarvi olla ristiriidassa arvostuksen kanssa.. Omna, sä oot osin niellyt propagandan, että palveleminen/perheestä ja kodista huolehtiminen olisi arvostuksen ja tasa-arvon vastakohta. Ei asia näin ole. Kyse on primitiivisestä ohjautumisesta, jos tällaista trmiä voidaan käyttää. Mulle ainakin on naiseni tehneet mielellään ruokaa, tiskanneet, huolehtineet mun lihashuollosta ym. ei mun oo tarvinnut pyytää tai opettaa siihen. Tottakai olen tehnyt paljon ruokaa itsekkin ja siivonnut ja osaltani ilahduttanut kumppania. Kyllä mä oon itsekkin tasa-arvon kannalla, miehellä ja naisella vaan on omat taitonsa ja mielihalunsa. Kun molemmat saa toteuttaa itseään niin suhde on onnellinen. Mutta suhde ei oo onnellinen jos jompi kumpi pakottaa toisen tekemään asioita jotka kuuluisi itselle.

Jees,

Nyikyinen exäni oli mua ennen naimisissa 7 vuotta, kaikki oli hienosti eli auto ja asunto oli ja koirakin. Elo oli kuulemma kuitenkin vähän tylsää ja päätti sit rakastua muhun :love: . Exän miehellä asia tuli täydellisenä yllätyksenä. Onneksi ei ollut lapsia.

Tästä tietenkin jäi hiukan häiritsevä sivumaku meidän suhteeseen ja vaikea oli välttyä ajattelemasta että sama tapahtuu mullekin saman naisen toimesta, niinkuin tapahtuikin. Onneks ei ollut mitään yhteistä koska olin jo vähän ounastellut mihin ollaan menossa.

Täytyy sanoa jälkikäteen että koko homma romutti itsetunnon ihan täysin ja oli syy siihen miksi tartuin rautaan. Mitään en muka osannut tehdä oikein, pukeuduin huonosti, farkujen lahkeet oli liian lyhyet/pitkät, tukka oli huonosti, mun kaverit oli tylsiä ja tyylitajuttomia...

Tuollaista piti sietää koko ajan. Jos satuin mainitsemaan jotain mahdollisia puutteita exässä niin se oli sitten melkein maailmanloppu. Jotenkin tuo epäsuhta soti minun käsitystäni tasapuolista suhdetta vastaan.

Mutta asiasta oli se etu että enää en aio moiseen miehisyyttä nakertavaan kyykytykseen joutua ja alistua, koskaan. Jotain ehkä kertoo että suhteen aikana sairastin flunssan 3-4 kertaa vuodessa, suhteen päättymisestä on nyt kulunut 1,5 vuotta ja yksi lyhyt flunssa on ollut. Ehkä elimistö reagoi siihen ettei ollut hyvä olla.

Nyt ajatus on sellainen että olen vaan ihan oma itseni enkä alennu puuhelmipojaksi jolle nainen pukee vaatteet päälle vaan teen asiat niinkuin itse haluan. Jos tuohon kohtuulliseen vaatimukseen ei kumppani voi suostua niin ei sitten, aina voi valita. Kompromisseja pitää aina tehdä mutta kukaan ei enää tule sanelemaan miten minä pukeudun tai laitan hiukseni.

Ennemmin yksin kuin huonossa suhteessa :piis:

Tuli niin avauduttua omista kokemuksista että unohtui kommentoida kokonaisuutta...

Hulluutta mennä naimisiin, ainakaan nuorella iällä. Kuten oma esimerkki osoitti (ja useat kokemukset kaveripiirissä) naisilla tuntuu olevan kiire naimisiin, parhaimmillaan tehdään lapsiakin. :kuvia:

Sitten kun kaikki tuntuu olevan saavutettu iskee kamala totuus, tätäkö se elämä oikein on? No miestä vaihtamallahan se paranee, taas saa tuntea rakkauden paloa pari vuotta. Ensimmäinen mies maksaa elatusmaksut joten naisella ei ole huolta lasten toimeentulostakaan vaan saa seikkailla miten huvittaa.

Jenkeissä on jo havaittu sama ilmiö ja sitä on hiukan tutkittukin, miehet ei enää mene naimisiin koska he voivat käytännössä vain hävitä eron tullessa. :wall:

ei palveleminen tarvi olla ristiriidassa arvostuksen kanssa.. Omna, sä oot osin niellyt propagandan, että palveleminen/perheestä ja kodista huolehtiminen olisi arvostuksen ja tasa-arvon vastakohta. Ei asia näin ole. Kyse on primitiivisestä ohjautumisesta, jos tällaista trmiä voidaan käyttää. Mulle ainakin on naiseni tehneet mielellään ruokaa, tiskanneet, huolehtineet mun lihashuollosta ym. ei mun oo tarvinnut pyytää tai opettaa siihen. Tottakai olen tehnyt paljon ruokaa itsekkin ja siivonnut ja osaltani ilahduttanut kumppania. Kyllä mä oon itsekkin tasa-arvon kannalla, miehellä ja naisella vaan on omat taitonsa ja mielihalunsa. Kun molemmat saa toteuttaa itseään niin suhde on onnellinen. Mutta suhde ei oo onnellinen jos jompi kumpi pakottaa toisen tekemään asioita jotka kuuluisi itselle.

Nimenomaan näin. Ongelma on syntynyt juuri siksi, että perinteiset naisten roolin kuuluvat asiat on tasa-arvon nimissä tehty huonoksi ja alisteiseksi ja miesten valaminen siihen saman muottiin ns. hyvän miehen malliksi. Tästä seuraa riistiriitoja ja kestämätön tilanne, jossa yhteiskunnassamme turhan monet miehet ja naiset voivat parisuhtessaan ja muussa elämässään huonosti.

Joku totesi aikaisemmin, että miehet eivät muka kestä vahvaa naista. Minun mielästä monet itseään vahvaksi naiseksi tituleeraavat henkilöt joita itse olen tavannut ovat malliesimerkkejä huonolla itsetunnolla varustetuista itsekkäistä hankalista selluliittiläjistä, jotka yrittävät olla jotain ihan muuta kuin ovat!!

Oikeasti vahva nainen on hyvällä itsetunnolla varustettu naiseudestaan ylpeä NAINEN, joka arvostaa itseään ja miestään sellaisena kuin ovat yrittämättä riistää ja kontrolloida toista hyvitykseksi jostain kollektiivisesta mukamuka väärydestä ja jyräämällä toista ihmistä ulkopuolelta annettuihin muotteihin.

Re: Re: Re: Miehet uhanalainen laji

Originally posted by protsku
:confused:

Pistit aika pahan provon. Kai miehillä on kuitenkin vahvemman fysiikan ansiosta ns. kokoero puolellaan vai? Kyllä musta raja kulkee siinä että naisia ei lyödä.

:david:

On niitä 100kg naisiakin mitä kantaa puukkoa taskuaa tai ihan normaalikokosiakin sekopäitä jotka haluaa lyödä tuopilla päähän. Ennyt sanan varsinaisessa merkityksessä tarkoitanut , että lyö leukaluun poikki, vaan jonkilaista voimankäyttöä , esim kaatto maahan, hallinta ote, etc... Nyky naisilla on sellainen käsitys , että he voivat tulla lyömään ja potkimaan miehiä miten haluavat , saamatta mitään seurauksia siitä. Siis voidaan sanoa , että jos joku muija tulee mun päälle ja lyö mua vaikka tuopilla päähän , niin otan sen kiinni verekseltään teosta ja soitan poliisit, sitten muija saa vastata teiostaan. Mutta naiset rupeavat kauhistelemaan sitä kun otat jotain sekopää ämmää kiinni ja heität sen maahan , otat siitä jonkun hallinta otteen. Naisten mielestä naiseen ei saisi sormellakaan koskea, mutta kuitenkin naiset saavat tehdä mitä vaan , koska he ovat naisia.

Originally posted by matrix
Nimenomaan näin. Ongelma on syntynyt juuri siksi, että perinteiset naisten roolin kuuluvat asiat on tasa-arvon nimissä tehty huonoksi ja alisteiseksi ja miesten valaminen siihen saman muottiin ns. hyvän miehen malliksi. Tästä seuraa riistiriitoja ja kestämätön tilanne, jossa yhteiskunnassamme turhan monet miehet ja naiset voivat parisuhtessaan ja muussa elämässään huonosti.

Joku totesi aikaisemmin, että miehet eivät muka kestä vahvaa naista. Minun mielästä monet itseään vahvaksi naiseksi tituleeraavat henkilöt joita itse olen tavannut ovat malliesimerkkejä huonolla itsetunnolla varustetuista itsekkäistä hankalista selluliittiläjistä, jotka yrittävät olla jotain ihan muuta kuin ovat!!

Oikeasti vahva nainen on hyvällä itsetunnolla varustettu naiseudestaan ylpeä NAINEN, joka arvostaa itseään ja miestään sellaisena kuin ovat yrittämättä riistää ja kontrolloida toista hyvitykseksi jostain kollektiivisesta mukamuka väärydestä ja jyräämällä toista ihmistä ulkopuolelta annettuihin muotteihin.

Juu, pääosin samaa mieltä. Jotkut työt sujuvat luonnollisemmin naisilta ja jotkut toiset taas mieheltä. En voisi kuvitella vaimoani moottorisaha kädessä katkomassa polttopuita enkä myöskään itseäni neulomassa lapsellemme villasukkia.

Mutta jos mies kieltäytyy kaikista kotitöistä tämän roolijaon verukkeella ollaan jo pahasti metsässä. Kyllä tiskikoneen täyttö sujuu naiselta kuin mieheltäkin, samoin imurointi ja kaupassa käynti. Pääasia lienee, että molemmat tuntevat, että saavat ja antavat suhteessa yhtä paljon myös tällä saralla.

Vaimoni on tällä hetkellä hoitovapaalla, mutta jos hänellä olisi ollut paremmat tulot kuin minulla olisin varmaan ehdottanut, että minä voisin jäädä lapsen kanssa kotiin..

No minulla nyt kuitenkin sattuu olemaan 2,5 kertainen palkka vaimooni nähden, vaikkakin hän on paremmin koulutettu ( ammattikorkeakoulu+yliopisto ). Hän vain työskentelee naisvaltaisella alalla ja saa aivan mitätöntä riistopalkka. Joten oli luonnollista, että hän jäi kotiin..

Originally posted by boyracer
Jenkeissä on jo havaittu sama ilmiö ja sitä on hiukan tutkittukin, miehet ei enää mene naimisiin koska he voivat käytännössä vain hävitä eron tullessa.

Miehet haluaa vain piparia. Ei se sen kummempaa ole. Turhaan tässä kainostellaan ja keksitään hienoja teorioita.

Mä en laittaisi koskaan elämääni yhden ihmisen tai yhden työpaikan tai yhden harrastuksen varaan.

:arvi:

Originally posted by Omna

Mutta jos mies kieltäytyy kaikista kotitöistä tämän roolijaon verukkeella ollaan jo pahasti metsässä. Kyllä tiskikoneen täyttö sujuu naiselta kuin mieheltäkin, samoin imurointi ja kaupassa käynti. Pääasia lienee, että molemmat tuntevat, että saavat ja antavat suhteessa yhtä paljon myös tällä saralla.

Erittäin samaa mieltä!! Sama tai jopa pahempi ongelma on jos nainen tämän oletetun ja ehdollistetun perinteisen 'huonon' ja 'riistävän' roolijaon perusteella kieltäytyy kaikesta, koska se on muka alisteista ja kyykyttää siksi miesreppanaa.
Luonnollisesti ns. miesten kotityöt lumenluonnit tms. eivät tule kuulonkaan, koska hänhän on nainen... mitä jää jäljelle??

Tuo on ihan totta miehen pitää kohta tehä kaikki
siivota ja pyykätä mutta ei ne naiset vieläkään oo pianoo kantamaan lähtemässä tai ruohoa leikkaamaan. mua siis niin ottaa tää päähän. nykyää moniin virkoihinkin otetaan vain naisia.
*vetää ranteet auki ja pakenee vuorille kuolemaan*

ääh mä vaan valitan :(

En nyt sanoisi, että tuo miehet haluaa vain piparia piettäisi paikkaansa. Kuten veljellekkin sanoin "Ei sitä piparin takia seurustella". Onhan se tietenkin mukava lisä kun kumpikin tuntee toisensa niin sänkyleikeistäkin tulee parempia :) Mutta minulla se on kuitenkin hellyyden, välittämisen jne. antamista ja saamista.

Minusta mieskin voi tehdä niitä naisten hommia ja nainen miesten. En koe sitä mitenkään alistavana kummankaan kohdalla. Kunhan yhteisymmärryksessä mieluiten yhdessä tekee nämä arkirutiinit niin ei pääse tulemaan kahnauksia.

Saatto tulla sekavaa tekstiä.. valvottu yö takana.

tarkennusta =)

Siis vaikkakin itsestäni löytyy se kuuluisa S alkuinen niin asiaa täällä miehet puhuu.:worship:

Hyvä että -Ronin- on löytänyt salin työnsä kautta/takia.Itse olin aikaisemmin ruumiillisessa duunissa ja tikapuiden nousun myötä näprään päivät pitkät pintaliitoskolvin, pinsettien ja mikroskoopin kera.Siinä ei lihas kehity ei :lol2:, eli työni ajoi minutkin salille, kun aloin olemaan jo sipsipussin muotoinen.(sisältö saattaa kuljetuksessa valua alas, mutta on täyttä tavaraa).

boyracer on oikeassa siinä että mielummin yksin kuin huonossa suhteessa.Saan itseni ruokittua, puettua, pyykit pestyä jne jne.
Pipari se vaan ajaa baanalle aika ajoin vaikka en yhdenillan suhteista juurikaan perusta.

Kalju on oikeassa noiden stailisti homojen suhteen!!!!

Lycanth osuupi oikeeseen, että joskus se hellyyskin on paree, kuin pelkkä panopuu.

Huoh jo tuli avauduttua :confused:

Originally posted by matrix

Nimenomaan tätä tarkoitin, vahva nainen ei ole sama asia kuin alistava nainen.

Mun nainen ainakin saa olla mun rinnalla heikompana prinsessana joka saa nojata muhun ja jolle annan tukeni ja rakkautta sekä huomiota hurjasti. Mutta tää ei tarkoita sitä että palvoisin ja ruikuttaisin elämäni naisen ehdoilla. Terve nainen on onnellinen saadessaan palvella miestään.

Tuohon on helppo yhtyä! :thumbs: Eikä vois tippakaan kiinostaa mitä mieltä joku ulkopuolinen (feministi) tästä on!

Kyllä niitä "miesten linnakkeita" vielä löytyy. Parissa paikassa sopimuksessa vaan lukee, notta "Only men are eligible". Ei auta tasa-arvo mössötys paskan vertaa siinä kohtaa :D

Mutta ihan hyvä, että tasa-arvoa vaalitaan.

Minua hieman ihmetyttää ja välillä vituttaa se että naiset saa sanoa miehelle kuinka pahasti tahansa ja mies ottaa kaiken vastaan eikä sano vastaan ettei vaan nainen sattuis suuttumaan...annakkus mies sanoo pahasti naisesta nii kyllä sit perkele maailma tärisee ja kiviä sataa taivaalta ja nimitellään sovinistisiaksi...perkele...heh:itku:

:wall: :wall: :itku:
Vittuun ne parisuhteet saatana jos se niin monimutkaista on, perrrrkele. Käsi käyb ja lemmikkieläimiltä saa pyytteetöntä rakkautta.

Helvetin paljon hyvää asiaa!! En lähde juuri mistään sanomaan vastaan. Vain tuosta naisiin kohdistuvasta väkivallasta sanoisin jotain pientä..

Naista ei saa lyödä,siinä on ensimmäinen pointti. Mutta jos nainen käy syyttä suotta (tai vaikka ihan syystäkin) jonkun miehen kimppuun,niin kyllä mielestäni miehellä on oikeus puolustautua,siinä voi olla aika kriittiset tilanteet kun kaksi sirkkeliä huitoo naaman edessä... :D Miehellä on täysi oikeus ottaa ja vähän "rauhoitella".Ei siinä voi nainen syyttää kuin itseään jos joutuu baarin lattialle lukkoasentoon. Ihan perseestä että turvaudutaan siihen että kun minä nyt olen nainen niin mies ei saa koskea minuun mutta silti minä saan vittuilla ja käydä kimppuun...Ja homma menee ristiin sen tasa-arvoisuuden kanssa.Kun nyt kerran niin hoetaan miehen ja naisen välistä tasa-arvoa,niin jos nainen saa käydä mieheen käsiksi,miksei mies naiseen? Ja tällä en nyt tarkoita sitä että naiset pitäisi nyt pieksää samalla lailla kuin miehiä pieksetään.

Tulikohan nyt varmasti tarpeeksi monimutkaisesti? Hyvä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom