Miehet uhanalainen laji

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja matrix
  • Aloitettu Aloitettu
Tähänkin toimii "vähimmän mahdollisen haitan periaate":whip:
Eli jos jollekkin jää epäselväksi mitä tarkoitan niin....tialnteesta on se sitten mikä tahansa takavasemalle poistuen aiheuttaen kiistakumppanille mahdollisimman pientä "haittaa".

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minua hieman ihmetyttää ja välillä vituttaa se että naiset saa sanoa miehelle kuinka pahasti tahansa ja mies ottaa kaiken vastaan eikä sano vastaan ettei vaan nainen sattuis suuttumaan...annakkus mies sanoo pahasti naisesta nii kyllä sit perkele maailma tärisee ja kiviä sataa taivaalta ja nimitellään sovinistisiaksi...perkele...heh

On kyllä niin totta tämä. Tää se johtaa siihen että miehen ei huvita mistään enää puhua, koska ei uskalla kun nainen suuttuu kuitenkin. Sit menee puheyhteys ja suhde on karikolla. Naisen mielestä tottakai tää on miehen vika, koska se ei puhu enää.

Nyt kun oon huomannu että akat on ihan yhtä hankalia kolmekymppisinä kuin kakskymppisinä, niin mites asia on neli- ja viiskymppisinä? Voisko joku kertoa?:joulu1:

Terveellä itsetunnolla varustettu mies tai nainen ei mielestäni voi ajautua sellaiseen tilanteeseen, jossa olisi kumppaninsa dominoima.

Osa miehistä jopa haluaa tulla dominoiduksi, johtuuko tämä lapsuuden traumoista ( vahva äitihahmo ) vai mistä, sitä en tiedä.

Sanoisin, että ruikutus sikseen, sitä saa mitä tilaa. Eli omalla käytöksellä on paljon vaikutusta siihen, miten tulee kohdelluksi muitten taholta. Arvostuskin on ansaittava ei se ole itsestäänselvyys.

Oma lukunsa on naisen ja miehen väliset platooniset ystävyyssuhteet. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että naisia alkaa ymmärtämään paremmin, jos lähiystäväpiiriin kuuluu myös naispuolisia edustajia. Saa ainakin laajemman otannan naispuolisten henkilöiden ajatusmaailmasta. Myös ystävälle voi kertoa asioita eri painoituksin kuin kumppanille.

Kyseinen asia voi tietysti olla myös vaikea, jos sattuu olemaan mustasukkainen puoliso, eikä ymmärrä sitä, että nainen ja mies voi olla vain pelkkiä hyviä ystäviä ilman mitään seksuaalista viritettä.

Originally posted by maneater
Nyt kun oon huomannu että akat on ihan yhtä hankalia kolmekymppisinä kuin kakskymppisinä, niin mites asia on neli- ja viiskymppisinä? Voisko joku kertoa?:joulu1:

Hitto kun ei minullakaan ole kokemuksia kuin noista 20-30 vuotiaista (no vähän päälle 30 :D ), mutta mitä olen sivusta seurannut niin ei se (avio)erojen määrä näytä vähenevän iän myötä.

Eli 40-50 vuotiaana tyypillisestä naisesta on tullut katkera muututtuaan ryppyiseksi, lihavaksi valaaksi, siinä missä harmaantuva mies vierellä vain komistuu. Aivan kaikki naiset eivät tosin muutu valaiksi; kannattanee hommata mimmi joka reenaa ja menee korjaamaan kompleksinsa sitten vaikka kirurgilla, jos niitä tulee. :thumbs:

Mitä taas siihen hankaluuteen tulee, niin se on ilmeisesti sisäänrakennettua, eikä sitä voi poistaa treenillä tai kirurgilla. Ilmaisia lounaita ei ole.

Olen pyrkinyt noudattamaan seuraavaa neuvoa omassa elämässäni niin hyvin kuin mahdollista;

Tehkää ihmisille niin kuin toivotte heidän tekevän teille, ja sama toisinpäin; Älkää tehkö ihmisille sitä, mitä ette halua itsellenne tehtävän.

Taitaa olla peräti raamatusta tuo ensimmäinen versio vaikka eipä sitä ole koulun uskonnon tuntien jälkeen tullut luettua, mutta toi juttu sieltä uskonnon tunneilta jäi päähän.

Originally posted by Omna
Terveellä itsetunnolla varustettu mies tai nainen ei mielestäni voi ajautua sellaiseen tilanteeseen, jossa olisi kumppaninsa dominoima.
Kyllä semmoiseen tilanteeseen voi ajautua kuka vaan. Terve itsetunto hmm... aika häilyvä käsite.

Osa miehistä jopa haluaa tulla dominoiduksi, johtuuko tämä lapsuuden traumoista ( vahva äitihahmo ) vai mistä, sitä en tiedä.
Osa miehistä haluaa isot lihakset ilman mitään syytä (lapsena annettu turpiin?)? Osa haluaa tulla humalaan vaikka se ei ole hyväksi?

Sanoisin, että ruikutus sikseen, sitä saa mitä tilaa. Eli omalla käytöksellä on paljon vaikutusta siihen, miten tulee kohdelluksi muitten taholta. Arvostuskin on ansaittava ei se ole itsestäänselvyys.
Tämä on totta!

Oma lukunsa on naisen ja miehen väliset platooniset ystävyyssuhteet. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että naisia alkaa ymmärtämään paremmin, jos lähiystäväpiiriin kuuluu myös naispuolisia edustajia. Saa ainakin laajemman otannan naispuolisten henkilöiden ajatusmaailmasta. Myös ystävälle voi kertoa asioita eri painoituksin kuin kumppanille.
Hmm.. tällainen ystävyys on hankala. koska mielessä on koko ajan PIPARI :thumbs:

Originally posted by danzig

Hmm.. tällainen ystävyys on hankala. koska mielessä on koko ajan PIPARI :thumbs:

Juurikin näin! Itse oon tässä viime aikoina muutaman tällaisen ystävyyssuhteen katkaissut, koska eihän sitä kannata itseään kiusata ja aikaansa tuhlata sellaisen naisen kanssa, jota haluaisi köyriä, mutta nainen haluaa pitää suhteen vain platonisena, koska pelkkinä kavereina naiset ovat aika:2:

Originally posted by farmiankka
Juurikin näin! Itse oon tässä viime aikoina muutaman tällaisen ystävyyssuhteen katkaissut, koska eihän sitä kannata itseään kiusata ja aikaansa tuhlata sellaisen naisen kanssa, jota haluaisi köyriä, mutta nainen haluaa pitää suhteen vain platonisena, koska pelkkinä kavereina naiset ovat aika:2:

Jaa, mikäköhän mussa on vikana kun tulen naisten kanssa joskus jopa paremmin toimeen kuin miesten...

Eikä kysymys ole piparin metsästyksestä, se asia kun on tapana hoitaa kotioloissa..;)

Tosin silloin joskus kun olin vielä sinkku niin saattoi naispuolisten ystävien kanssa löytää itsensä ei niin platonisesta tilasta...Mutta ystäväthän auttavat toisiaan silloin kuin tarve on suurin..;)

heees

Tosin silloin joskus kun olin vielä sinkku niin saattoi naispuolisten ystävien kanssa löytää itsensä ei niin platonisesta tilasta...Mutta ystäväthän auttavat toisiaan silloin kuin tarve on suurin..;)

Mikäli sun muutkin naispuoliset ystävät ovat olleet lähellekään samannäköisiä kuin tuolla Vippi puolella oleva, niin en ihmettele.

Mullekin tommosia "ystäviä".

Juuri näinhän sen pitäis toimia. Jos muija on vapaa, ja sellanen jota sä haluut köyriä, niin kyllähän sen pitää sulle antaa, jos haluaa pysyä kaverina.

Originally posted by XairaX
Helvetin paljon hyvää asiaa!! En lähde juuri mistään sanomaan vastaan. Vain tuosta naisiin kohdistuvasta väkivallasta sanoisin jotain pientä..

Naista ei saa lyödä,siinä on ensimmäinen pointti. Mutta jos nainen käy syyttä suotta (tai vaikka ihan syystäkin) jonkun miehen kimppuun,niin kyllä mielestäni miehellä on oikeus puolustautua,siinä voi olla aika kriittiset tilanteet kun kaksi sirkkeliä huitoo naaman edessä... :D Miehellä on täysi oikeus ottaa ja vähän "rauhoitella".Ei siinä voi nainen syyttää kuin itseään jos joutuu baarin lattialle lukkoasentoon. Ihan perseestä että turvaudutaan siihen että kun minä nyt olen nainen niin mies ei saa koskea minuun mutta silti minä saan vittuilla ja käydä kimppuun...Ja homma menee ristiin sen tasa-arvoisuuden kanssa.Kun nyt kerran niin hoetaan miehen ja naisen välistä tasa-arvoa,niin jos nainen saa käydä mieheen käsiksi,miksei mies naiseen? Ja tällä en nyt tarkoita sitä että naiset pitäisi nyt pieksää samalla lailla kuin miehiä pieksetään.

Tulikohan nyt varmasti tarpeeksi monimutkaisesti? Hyvä.

Ei miehiäkään saa piestä...sattuu se meitäkin samalla lailla kuin naissii..:rolleyes:

mun muija vittuilee mulle joka päivä.Jos sanon jotain takas niin tulee sellasta tekstiä että oksat pois
vttu treenamisesta naamailee
kun käyn juhlallisesti muutaman kerran vuodessa kalassa niin siitäkin pitää avautua
mun treenaminen ei ole edes yhteisestä ajasta pois
en voi enää pitää itseäni miehenä kun kaikkeen pitää myötäillä jos haluis jotain omaa niin pitää tapella eikä prkele ole haluja tapella koko ajan

mies=orja
miehinen kunnia on kaukana:itku:

Tuutorini on tyttö ja hiukan väkivaltainen tapaus, harrastaa vielä kas thainyrkkeilyä. Siinä oli suu pyöreänä pikkuisena fuksina ekoissa bileissä kun vanhempi opiskelijatyttö tulee sanomaan: "Mä murran sun hampaasi!" No vaikka se oli vain puhetta ja legot on edelleen tallella niin hiukan ihmetytti moinen touhu.

Viime bileissä tuli sitten nyrkistä naamaan ilman syytä kyseisen tytön taholta ja vielä sellaisessa tilanteessa, että kaveri oli hartioilla ja bailattiin musan tahtiin lattialla. Kiva juttu JOS olisin kaatunut ja kaveri olisi lyönyt päänsä lattiaan...
Otin pikkuisen rannelukon, painoin tytön hellästi maahan ja pidin siinä viisi minuuttia. Kyllä se kirkui ja huusi koko sen ajan mutta lopulta rauhoittui ja pyysi anteeksi. Nyt olen koulussa se väkivaltainen kyrpä hormooneitten käyttäjä. :piis:

En sitten tiedä mitä olisi pitänyt tehdä? Jos en tee mitään tulee aina "leikkisästi" nyrkistä nenään... Nyt taas tein mitä tein - hakkaaminen todennäköisesti ainakin vähenee ja saan tiukkapipoisen kusipään maineen. Tulin johtopäätökseen, että näissä tilanteissa mies on aina heikoilla ja se pieni voimanosoitus olisi pitänyt ilmeisesti tehdä poissa muiden silmistä.

Väkivalta = :kakka: -asia :(

Kannanpa minäkin korteni kekoon mieliä kuohuttavassa aiheessa. Nämä jutut ovat sattuneet tuttavilleni ja jokainen vetäköön omat johtopäätöksensä niistä...

Tuttavapariskunnalla on mielestäni isoja ongelmia suhteessaan. Siis naisen takia. Mies oli suhteen alkuaikoina paljon harrastava (jalkapallo ja sählyporukka), hänellä oli omia kavereita, joiden kanssa piti silloin tällöin hauskaa kun koulunkäynniltä ehti. Hänellä oli mielipiteitä asioihin ja aina aikaa kaverille, jos oli huolia ja murheita, joista halusi avautua. Nyt, kahden ja puolen vuoden seurustelun jälkeen miehestä on jäljellä vain rauniot: jos kihlattu on mukana, saa tämä poloinen varoa sanomasta mielipiteitä, jotka kihlatun mielestä ovet "pöljiä tai turhia tai sovinistisia ". Sen lisäksi hän on tavannut PARASTA kaveriaan (ainut joka jäljellä) viimeisen kolmen kuukauden aikana kahdesti, silloinkin vaan senkin aikaa, kun kihlatulla on ollut tanssitunti tms. Tytön kavereita hän on nähnyt senkin edestä, saa kuljettaa näitä pitkin kaupunkia. Palvelee naistaan kuin kuningatarta, mutta saa vaan haukut niskaan. Tästä parista olisi kerrottavaa monta sivua, mutta eiköhän tää tilanne tullu jo tässä selväksi. Monesti ollaan avomiehen kanssa ihmetelty, mitä järkeä tuossa on ja sitä rakkauden määrää, mitä tämä mies tuntee naistaan kohtaan, kun sietää tuollaista koiran elämää. On heillä parikin kertaa meinannut mennä poikki (miehen toimesta), muttä jotenkin on aina asiat saatu selvitettyä. Ja kihlatulla on ollut vauvakuume monta kuukautta. Miten tämän miehen saisi pelastettua???

Oon kyllä miettyni tän jälkeen sitä, millainen itse olen suhteessa, monet kerrat kun oon ollu kiukkuinen tms. oon pitäny mölyt mahassani ja kun avokki on lähteny kavereitaan tapaamaan, niin antanu mennä sen kummempia mutinoita tai kohtauksia järjestämättä ("sä et välitä musta tai mun tunteista yhtään, sulle kaverit on paljon tärkeempiä kuin mä") Sekin on pistänyt silmään, kun mies alkaa hyvää hyvyyttään tekemään kotihommia, esim. tiskaamaan, niin heti on nainen kärkkynyt läheisyydessä ja arvostellut, miten hommaa pitää oikein tehdä. Varmasti tulee miehelle sen jälkeen sellainen olo että antaapa olla, kun en tuon mielestä kuitenkaan osaa ja saan vaan kuulla v*****lua.

Sit toinen juttu...
Juhliessamme tyttöporukalla tapahtui niin, että kaverini sanoi eräälle miehelle heti illan alussa, että jos piparia vaan haet, tuhlaat aikaasi, oon tullu tänne vaan pitämään hauskaa. Äijä sanoi et ok, mä haluan vaan tanssia tässä sun seurassa. Illan mittaan ja miehen humaltuessa meno ja otteet kovenivat, kun mies ekan kerran alkoi hieroutua ja puristella strategisista paikoista, kaverini tokaisi et nyt lopetat tän meiningin, muistat varmaan mitä sanoin jo alkuillasta. No, mies sit keksi maailman omaperäisimmän haukkumakeinon ja huoritteli kaverini sekä mölisi et sillä on menny koko ilta hukkaan sun takia...

nainen ja mies voi olla vain pelkkiä hyviä ystäviä ilman mitään seksuaalista viritettä.
No ei tod pysty. Poikkeuksena homot tai sisarukseen verrattavat esim lapsuudesta asti tutut ystävät.

Tyttöystävien homoystävät rulettaa! :thumbs:

Originally posted by hkaroliina
Juhliessamme tyttöporukalla tapahtui niin, että kaverini sanoi eräälle miehelle heti illan alussa, että jos piparia vaan haet, tuhlaat aikaasi, oon tullu tänne vaan pitämään hauskaa. Äijä sanoi et ok, mä haluan vaan tanssia tässä sun seurassa. Illan mittaan ja miehen humaltuessa meno ja otteet kovenivat, kun mies ekan kerran alkoi hieroutua ja puristella strategisista paikoista, kaverini tokaisi et nyt lopetat tän meiningin, muistat varmaan mitä sanoin jo alkuillasta. No, mies sit keksi maailman omaperäisimmän haukkumakeinon ja huoritteli kaverini sekä mölisi et sillä on menny koko ilta hukkaan sun takia...

Juuri tämän vuoksi Suomeenkin tulisi perustaa valtion ylläpitämiä, laillisia bordelleja.

:kippis1:

Ai niin! Yhden asian haluan sanoa! Miksi mies saa olla vihainen ja mököttää ja silloin häntä ei saa häiritä, mutta annas olla kun nainen on vihainen ja mököttää,niin jo on pakko olla puolukkapäivät tai pillerit on väärää merkkiä! Ei saa olla vittuuntunut ihan vain vittuuntumisen takia. Ei ole yleensä tapana purkaa vittuuntumista muihin ihmisiin mutta siinä vaiheessa kun ruetaan töksimään pillereistä ja puolukoista niin johan kärvähtää sulakkeet..Kai nämä on näitä ikuisuus-juttuja ja ne on vain kestettävä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom