Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minua hieman ihmetyttää ja välillä vituttaa se että naiset saa sanoa miehelle kuinka pahasti tahansa ja mies ottaa kaiken vastaan eikä sano vastaan ettei vaan nainen sattuis suuttumaan...annakkus mies sanoo pahasti naisesta nii kyllä sit perkele maailma tärisee ja kiviä sataa taivaalta ja nimitellään sovinistisiaksi...perkele...heh
Originally posted by maneater
Nyt kun oon huomannu että akat on ihan yhtä hankalia kolmekymppisinä kuin kakskymppisinä, niin mites asia on neli- ja viiskymppisinä? Voisko joku kertoa?:joulu1:
Kyllä semmoiseen tilanteeseen voi ajautua kuka vaan. Terve itsetunto hmm... aika häilyvä käsite.Originally posted by Omna
Terveellä itsetunnolla varustettu mies tai nainen ei mielestäni voi ajautua sellaiseen tilanteeseen, jossa olisi kumppaninsa dominoima.
Osa miehistä haluaa isot lihakset ilman mitään syytä (lapsena annettu turpiin?)? Osa haluaa tulla humalaan vaikka se ei ole hyväksi?
Osa miehistä jopa haluaa tulla dominoiduksi, johtuuko tämä lapsuuden traumoista ( vahva äitihahmo ) vai mistä, sitä en tiedä.
Tämä on totta!
Sanoisin, että ruikutus sikseen, sitä saa mitä tilaa. Eli omalla käytöksellä on paljon vaikutusta siihen, miten tulee kohdelluksi muitten taholta. Arvostuskin on ansaittava ei se ole itsestäänselvyys.
Hmm.. tällainen ystävyys on hankala. koska mielessä on koko ajan PIPARI :thumbs:
Oma lukunsa on naisen ja miehen väliset platooniset ystävyyssuhteet. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että naisia alkaa ymmärtämään paremmin, jos lähiystäväpiiriin kuuluu myös naispuolisia edustajia. Saa ainakin laajemman otannan naispuolisten henkilöiden ajatusmaailmasta. Myös ystävälle voi kertoa asioita eri painoituksin kuin kumppanille.
Originally posted by danzig
Hmm.. tällainen ystävyys on hankala. koska mielessä on koko ajan PIPARI :thumbs:
Originally posted by farmiankka
Juurikin näin! Itse oon tässä viime aikoina muutaman tällaisen ystävyyssuhteen katkaissut, koska eihän sitä kannata itseään kiusata ja aikaansa tuhlata sellaisen naisen kanssa, jota haluaisi köyriä, mutta nainen haluaa pitää suhteen vain platonisena, koska pelkkinä kavereina naiset ovat aika:2:
Originally posted by Omna
Tosin silloin joskus kun olin vielä sinkku niin saattoi naispuolisten ystävien kanssa löytää itsensä ei niin platonisesta tilasta...Mutta ystäväthän auttavat toisiaan silloin kuin tarve on suurin..;)
nainen ja mies voi olla vain pelkkiä hyviä ystäviä ilman mitään seksuaalista viritettä.
Tosin silloin joskus kun olin vielä sinkku niin saattoi naispuolisten ystävien kanssa löytää itsensä ei niin platonisesta tilasta...Mutta ystäväthän auttavat toisiaan silloin kuin tarve on suurin..;)
Originally posted by XairaX
Helvetin paljon hyvää asiaa!! En lähde juuri mistään sanomaan vastaan. Vain tuosta naisiin kohdistuvasta väkivallasta sanoisin jotain pientä..
Naista ei saa lyödä,siinä on ensimmäinen pointti. Mutta jos nainen käy syyttä suotta (tai vaikka ihan syystäkin) jonkun miehen kimppuun,niin kyllä mielestäni miehellä on oikeus puolustautua,siinä voi olla aika kriittiset tilanteet kun kaksi sirkkeliä huitoo naaman edessä... :D Miehellä on täysi oikeus ottaa ja vähän "rauhoitella".Ei siinä voi nainen syyttää kuin itseään jos joutuu baarin lattialle lukkoasentoon. Ihan perseestä että turvaudutaan siihen että kun minä nyt olen nainen niin mies ei saa koskea minuun mutta silti minä saan vittuilla ja käydä kimppuun...Ja homma menee ristiin sen tasa-arvoisuuden kanssa.Kun nyt kerran niin hoetaan miehen ja naisen välistä tasa-arvoa,niin jos nainen saa käydä mieheen käsiksi,miksei mies naiseen? Ja tällä en nyt tarkoita sitä että naiset pitäisi nyt pieksää samalla lailla kuin miehiä pieksetään.
Tulikohan nyt varmasti tarpeeksi monimutkaisesti? Hyvä.
No ei tod pysty. Poikkeuksena homot tai sisarukseen verrattavat esim lapsuudesta asti tutut ystävät.Originally posted by Omna
nainen ja mies voi olla vain pelkkiä hyviä ystäviä ilman mitään seksuaalista viritettä.
Originally posted by hkaroliina
Juhliessamme tyttöporukalla tapahtui niin, että kaverini sanoi eräälle miehelle heti illan alussa, että jos piparia vaan haet, tuhlaat aikaasi, oon tullu tänne vaan pitämään hauskaa. Äijä sanoi et ok, mä haluan vaan tanssia tässä sun seurassa. Illan mittaan ja miehen humaltuessa meno ja otteet kovenivat, kun mies ekan kerran alkoi hieroutua ja puristella strategisista paikoista, kaverini tokaisi et nyt lopetat tän meiningin, muistat varmaan mitä sanoin jo alkuillasta. No, mies sit keksi maailman omaperäisimmän haukkumakeinon ja huoritteli kaverini sekä mölisi et sillä on menny koko ilta hukkaan sun takia...