Ja kuten täällä on muutkin sanoneet, niin ei lyhyitä miehiä oikein voi ottaa todesta. En nyt tarkoita sitä, että he ovat jotenkin vähempiarvoisia. Mutta kyllä pitkä mies on paljon auktoriteettisempi kuin lyhyt. Ja jotenkin mieluummin uskoo sen pitkän miehen mielipidettä, kuin sen "pikkumiehen". Varmasti nyt monen näytön takana nousee savua korvista, mutta tämä nyt vain on todellisuus. Jos yrittää sanoa, että "persoonahan se ratkaisee, ei pituudella ole väliä", niin silloin kyllä harrastetaan aika kovaa itsepetosta.
Ihan sama asia on läskit ja rumat ihmiset. Kadulla jonki umpiruman läskin nähdessään suurin osa miettii itsekseen: "hah, läski ja ruma, hah..." Ja läskit ja rumat sitten selittää, että heidän ulkonäkönsä on ainoastaan muille ongelma, he itse ovat tyytyväisiä, ja sisin on se mikä ratkaisee. Niin, ehkä jossain utopiassa. Läskithän haluavat pysyä läskeinä, rumat rumina, ja lyhyet lyhyinä. Just joo.
Tietty on sitten ihmisiä, joilla on sen verran hyvä itsetunto, että hyväksyvät itsensä ja muut sellaisina kuin he ovat. He ovat kuitenkin vähemmistö. Propsit niille vaan. Ja jos rumalle itseensä tyytyväiselle ihmiselle sanoo, että jos olisi mahdollisuus olla kaunis, niin suostuisiko hän. Hmm... "No en! Sisin on se mikä ratkaisee, mitä väliä vaikka mun korvat näyttää siltä kuin ne yrittäis ottaa pesäpalloa kiinni! Oon tyytyväinen."
Joo...