Ihan hyviä pointteja, voisin silti kyseenalaistaa pari asiaa.
Oletko ajatellut, että ehkäpä tuo "pitkä mies on paljon auktorisempi mitä lyhyt" on vain sun todellisuus ja muiden, jotka näin ajattelevat.. eikä todellakaan kaikkien. Ei voi sanoa, että on vain yksi ainoa totuus, koska näin ei todellakaan ole.. ihan sama kuin joku väittäisi, että mun mielipide ei pidä paikkaansa. Itsepetosta.. nyt kannattaisi myös miettiä asiaa mitä on itsepetosta on siinä, jos ajattelee toisin?
Miksi läski ja ruma verrastetaan lyhyeen ihmiseen, eikä se yhtälailla voisi olla pitkä ihminen? Ja pitkät pitkinä? Just joo.
Aikamoista, jos suurin osa ihmisistä ajattelee läskeistä, että hah onpa läski ja ruma! no Huhheijaa.. mä luulen, että suurin osa ei todellakaan ole noin pinnallisia, miksi suurin osa esim. suomalaisista ajattelisi toisistaan noin, koska suomi on muistaakseni maailman toiseksi lihavinta kansaa, silloinhan moni samalla pilkkaisi käytöksellään periaatteessa myös itseänsä..
En ymmärrä tuota kommenttia monilta, että monet vain sanovat hyväksyvänsä itsensä sellaisena kuin on. Hei mitä jos tämä olisikin totta, eikä vain sanontaa?!! Tottakai jokaisella on jotain, mitä ehkä haluaisi itsessään muuttaa, mutta ei niin merkittäviä seikkoja etteikö voisi sanoa olevansa suht tyytyväinen..mikä siinä voi olla niin vaikeaa uskoa.