Miehen/naisen pituus

Eipä tuolla pituudella oikeastaan ole mielestäni mitään merkitystä kunhan miehenä mahtuu jonnekkin vaikka 160 - 210 välille. sen ulkopuolella on vähän turhan erottuva. Välillä näkee alle 170 senttisiä pirun vakuuttavan näköisiä äijiä tai reppanan näköisiä hongankolistajia tai toisinpäin, joten siitä se ei ainakaan ole kiinni.

Itelle on kertynyt pituutta n. 187. Tosin mittaustulokset on heitelly parikin senttiä pituuskasvun loputtua joten mistäpä sitä tietää mikä on osunut täsmälleen oikeaan.

Jos itse voisin nyt päättää itse pituuteni niin tuskin muuttaisin mitään. Mukava kun on jonkin verran keskivertomiestä pidempi mutta muutamakin sentti lisää tekisi jo vähän turhan huomiota herättävän pitkän. Lähinnä nuorempana vitutti se, että näillä senteillä pitää jo kerätä jonkin verran massaa ennen kuin pääsee eroon tästä kukkakepin ulkonäöstä. Kovasti on vielä työn alla :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mutta ota nyt huomioon millä boardilla olemme. Kaikkihan tietävät että pakkikselta löytyy vain itsetunto-ongelmaisia bodareita jotka koittavat pönkittää egoaan lihaksilla kun eivät muuhun pysty

Unohdit, että muijat ovat malleja vihaavia läskejä, jotka yrittävät punttiharrastuksella paikata tajutonta ruokahalua kun eivät laihduttamaan pysty.

Siviilipituus 190, inttipituus oli vähän yli 191 (en tiiä onko syyttäminen ryhtiä vai mittaajaa).

Itse voisin antaa 5-6 senttiä pois pituutta juuri salilla käymisen takia. Joskus lukiossa painoa 75kg/n. 190 cm ja kaveri oli n. 188cm/83kg. Mietin monesti, että kun painan 85kg niin sitten näytän jotenkin edes samalta kuin kaverini, mutta vaikka nyt 90kg menny rikki ei vieläkään tunnu olo yhtään isommalta :( Tämän takia tuleekin useesti pohdittua, että kuinka paljon n. 190cm pitkän miehen pitää painaa, että häntä ei sanota hoikaksi?

Muuten olen iloinen pituuteeni, vaikka se on paskapuhetta, että pitkät miehet sais naisia :D

Lyhyet miehet on pitkien miesten ongelma. Todella monta kertaa oon törmännyt siihen, kun aikanaan seurustelin 174cm pitkän tytön kanssa, että pitkät äijät ihmetteli kateellisina mitä toi muija näkee tossa lyhyessä jätkässä?

Useasti myös törmään kommenttiin: "Ai sä oot noin lyhyt?", kun täälläkin suht paljon ollut kuvissa esillä, eikä niissä juurikaan näy lyhyyteni.

Kyllähän nuita yksilöllisiä tapauksia löytyy puolin jos toisin, turha niiden perusteella mennä yleistämään mitään. Voisin tähän heittää vasta-argumenttini; Ite olen 190 pitkä, ja olen törmännyt turhankin moneen 170-175 senttiseen kaveriin, jotka ihan syyttä ovat hyökänneet kimppuun. Tietenkin alkoholin vaikutuksen alaisena. Minä muutenkin olen aika hiljainen tyyppi, ja tykkään pysytellä vähän taka-alalla, joskin tuokaan ei näköjään aina auta, vaan just noita sankareita tulee elvistelemään. Aina ne jutut ovat tyyliin; "ootsä joku kovakin jätkä, ku salilla käyt", vaikka en ole kyseisten herrojen kanssa sanaakaan vaihtanut, varsinkaan mitään salista puhunut. Yleensä siitä tilanteesta pääsee puhumalla pois, kertaakaan ei ole tarvinnut väkivaltaa käyttää, vaikka kimppuun on hyökättykin. Koskaan ei ole yli 180 senttinen tullut uhittelemaan.

Mun kokemuksia jutteluista pitkien ja lyhyiden miesten kanssa tästä "ongelmasta" on, että lyhyiden mielestä ongelma on pitkillä miehillä, ja pitkien mielestä taas lyhyillä. Mä olen kuitenkin vahvasti sitä mieltä, ettei se ole kummankaan ongelma, vaan se on yleisellä tasolla ihan yksilö ongelma.

Ja jos tuota lyhyyttä ajatellaan edes ongelmana, niin kyllä mun mielestä se olisi enemminkin lyhyiden ongelma. Tosi useasti kuulee lyhyiltä miehiltä kommentteja, joissa haluaisivat olla pidempiä.

:)

Edit: Mä vielä äkkiä heitän tähän, että jos lyhyellä miehellä on ongelmana tuo lyhyys, se on hänen ongelmansa, eikä lyhyiden miesten ongelma. Ja samanlailla toisinpäinkin. Jos taas pitkällä miehellä on ongelma jotain lyhyempää kohtaan, se on hänen ongelmansa, eikä pitkien miesten. Ja samanlailla toisinpäinkin. Pakko oli selventää, jos joku ei tajunnut tuosta ylempää tuota. Mutta niinhän ne kaikki ongelmat ovat tavallaan yksilöongelmia, jotenka aika turha posti ja turhaa viisastelua! :D

Itse olen n. 175cm ja tyytyväinen pituuteeni. Tarhassa ja koulussa olin aina pisimpiä lapsia, ja ala-asteen loppupuolella ja yläasteen aikana se joskus häiritsi, kaikki pojat kun olivat niiiiiiiiiin pikkiriikkisiä kun heillä se kasvupyrähdys vielä odotti tulemistaan. Silloin joskus tuntui kauhean isolle se oma koko ja kun oli vielä nuori niin sitä ei osannut pitää minään etuna, pikemminkin heikkoutena.

Muistan ikuisesti sen herätyksen jonka sain oman pituuteni puolesta. Olimme lukion liikuntatunnilla luistelukentän pukukopeissa pukemassa luistimia jalkaan, ja muilla tytöillä oli jo luistimet jalassa ja minä sukkasillani. Kun nousin seisomaan ja huomasin että osa on jopa päätä pitempiä niin jumalauta että ahdisti. En pitänyt yhtään siitä olosta että muut katsoivat minua alaspäin. Ehkä joku alitajuntainen juttu mutta todella ikävä tunne! Sellaista ei varmaankaan ole jos on aina ollut lyhyt [tai mistäpä minä tiedän] mutta ainakin pitkälle ihmiselle se oli kirjaimellisesti tiputus korkealta ja kovaa :)

Sen jälkeen vasta huomasin sen kuinka ihanaa on olla pitkä, ja se oli tavallaan tärkeää että katson 90% muista naisista alaspäin. Naiset ovat lähes poikkeuksetta minua lyhyempiä, ei välttämättä paljon mutta silti. Oma lähin ystäväpiirini on kohtalaisen pitkää, vain muutama 160-166cm, ja loput sitten lähelle sitä 170-175cm pituisia eli olemme kaiketi aika 'sopusuhtaista' väkeä toisiimme verrattuna. Jotenkin sitä on vain tottunut siihen ettei katsele ainakaan muita naisia ylöspäin.

Parinmuodostuksessa ihannoin sopusuhtaista parinvalintaa, eli sitä että pituusero pyörii n. 5-10cm hujakoilla. Itse olen viehättynyt pääasiassa normaalipituisiin miehiin, siinä 180-185cm paikkeilla oleviin siis. En erityisemmin koe vetoa itseäni huomattavasti pidempiin henkilöihin, kenties tässä tulee taas taustalta tuo 'luistimet jalassa'-muisto. Näyttävimmät pariskunnat ovat mielestäni sopusuhtaisia toisiinsa verrattuna. Lyhyet lyhyiden kanssa ja pitkät pitkien jne :)

Mitä tulee itseäni lyhyempiin miehiin niin jos pituusero on vain muutamia senttejä niin sitä ei välttämättä edes huomaa eli tuntuu vielä suht 'tasavertaiselta', mutta jos mies on alle 170cm niin eroa alkaa olemaan niin paljon että siinä joutuu katselemaan miestä alaspäin. Nuorempana sitä vitutti oma pituus jos pojat oli lyhyempiä, nykyään käänteisesti ennemmin sitten huvittaa/säälittää niiden pienten miesten puolesta. Lihakset voivat sinänsä kompensoida lyhyyttä että sitten on edes miehekkään oloinen koska on voimaa ja raameja enemmän kuin niillä normaalivartaloisilla/laihoilla lyhyillä miehillä, mutta näin pitemmän naisen silmään lyhyt mies on oikeastaan aina pieni mies, lihaksien koosta riippumatta.

Tässä oli niin minun ajatuksia, itse olen 181 cm ja ylpeä pituudestani. Pidän myös korkokenkiä, kiva olla vielä pidempi ja ne vaan on kauniita kenkiä. On kiva erottua joukosta ja olla erilainen.. ei sulaudu massaan. Peruskouluajoista en muista oliko toi mitenkään ongelma mutta jonkin verran oli kiusaamista, en sitten muista oliko se pituudesta koska erottui joukosta. Koskaan en ole toivonut olevani lyhyempi ja en ollut kaikista pojista sentään pidempi, veli oli vähintään se pidempi samalla luokalla. Ryhti on aina ollut hyvä, äiti kun käski jo lapsena seisomaan suorassa ja kävely sitä luokkaa, että kirja pysyy pään päällä.

Muksuna sai kyllä kuulla useasti, et on niin missin/mallin mitat ja jotenkin ne ärsytti.. mää mikää missi ole (ujo tyttö silloin):D

Minulle tulee sama fiilikset jos törmään minua pidempään naiseen (mikä on todella harvinaista), että hitsit toi on pidempi kuin minä:evil: . Sitä on niin tottunut katselemaan kaikkia ales päin:D . Pitkiä miehiin kun törmää niin niissä herää mielenkiinto heti ja sellainen tietty kunnioitus/ihailu.. wow. En pysty suhtautumaan reilusti minua lyhyempiin miehiin vakavasti.. tulee sama säälittävä/huvittava fiilis (sori lyhyet miehet).

Pituudesta on sekin etu ettei tarvitse pelätä raiskaajia ym pimeitä tyyppejä, en tosiaan ole helppo uhri:whip: . Ujous on myös kaikonnut. Miesmarkkinat ovat vaan aika heikot kun tuo keskipituus miehillä on niin lyhyttä mutta näköjään on niitä pitkiä miehiä mm tälläkin palstalla yllättävän paljon:haart: .

Viimeksi muokattu:
Tässä oli niin minun ajatuksia, itse olen 181 cm ja ylpeä pituudestani. Pidän myös korkokenkiä, kiva olla vielä pidempi ja ne vaan on kauniita kenkiä. On kiva erottua joukosta ja olla erilainen.. ei sulaudu massaan.

Minulle tulee sama fiilikset jos törmään minua pidempään naiseen (mikä on todella harvinaista), että hitsit toi on pidempi kuin minä:evil: . Sitä on niin tottunut katselemaan kaikkia ales päin:D . Pitkiä miehiin kun törmää niin niissä herää mielenkiinto heti ja sellainen tietty kunnioitus/ihailu.. wow. En pysty suhtautumaan reilusti minua lyhyempiin miehiin vakavasti.. tulee sama säälittävä/huvittava fiilis (sori lyhyet miehet).

Pituudesta on sekin etu ettei tarvitse pelätä raiskaajia ym pimeitä tyyppejä, en tosiaan ole helppo uhri:whip: . Ujous on myös kaikonnut. Miesmarkkinat ovat vaan aika heikot kun tuo keskipituus miehillä on niin lyhyttä mutta näköjään on niitä pitkiä miehiä mm tälläkin palstalla yllättävän paljon:haart: .

Erottua voi myös monella muulla tapaa, kuten esim. olla lyhyempi, näpsäkkä pakkaus ;)
Ihmisiä ei kannata katsella alespäin, jokainen on samanarvoinen, oli pitkä tai pätkä. Veikkaan, että tollasella asenteella voi tulla ongelmia elämässä, jos ei pysty suhtautumaan asiallisella tavalla lyhyempiiin miehiin. Toivottavasti et ole asiakaspalveluammatissa.

Ei lyhempienkään välttämättä tarvitse pelätä raiskaajia, pimeitä tyyppejä, jos on ruista ranteessa. Tai sitten täytyy.. ei tuo pituus vaikuta pelkäämiseen, mitäs sitten, jos tyypillä on ase :rolleyes: Huitaisetko pitkänhuiskealla kropalla aseen pois ubernopeasti, vai mihin toi perustuu ;)

Kyllä siinä kieltämättä lyhyellä miehellä on vakavia ongelmia jos pituus aiheuttaa ongelmia. Tai no, alle parikymppisillä jätkillä nyt on se itsetunto muutenkin hakusessa joten heiltä asian ymmärtää. Naisten saaminen ei varmasti jää jollain 170+ sällillä pituudesta kiinni eikä taida tuolla urapuolellakaan pituus muodostaa oikeita esteitä. Jäljelle jäävät haitat ovat sitten pidempien ihmisten nälvintä ja liian korkeat hyllyt.

Ihan oma juttunsa on sitten se kuinka joillain pitkillä miehillä ja naisilla se runko on iso osa identiteettiä. Siitä näkökulmasta katsottuna on tietenkin luonnollista ajatella että lyhyillä (miehillä) on PAKKO olla tosi vaikeaa. Pätkät keksivät sitten joitain muita asioita minkä perusteella voi katsella ihmisiä alaspäin, esim. koulutustaso tai lompakon paksuus tms. ihan yhtä turhaa.

Erottua voi myös monella muulla tapaa, kuten esim. olla lyhyempi, näpsäkkä pakkaus ;)
Ihmisiä ei kannata katsella alespäin, jokainen on samanarvoinen, oli pitkä tai pätkä. Veikkaan, että tollasella asenteella voi tulla ongelmia elämässä, jos ei pysty suhtautumaan asiallisella tavalla lyhyempiiin miehiin. Toivottavasti et ole asiakaspalveluammatissa.

Ei lyhempienkään välttämättä tarvitse pelätä raiskaajia, pimeitä tyyppejä, jos on ruista ranteessa. Tai sitten täytyy.. ei tuo pituus vaikuta pelkäämiseen, mitäs sitten, jos tyypillä on ase :rolleyes: Huitaisetko pitkänhuiskealla kropalla aseen pois ubernopeasti, vai mihin toi perustuu ;)

Lyhyt ei voi erottua ihmismassasta, muutoin toki voi erottua mutta se on niin tavallista, pois lukien fitnessnaiset:). En todellakaan tarkoittanut sitä, että pidän lyhyitä ihmisiä alempiarvoisempina.. kaikki ovat arvokkaita ihmisiä olivatpa ne minkä kokoisia tahansa ja ansaitsevat ystävällisen kohtelun:) . Katselen muita alespäin vain fyysisessä merkitysessä, ymmärsit minut väärin. Minun suhtautuminen lyhkäsiin miehiin on asiallinen, tarkoitin vaan etten kumppanina voi suhtautua vakavasti.. tulee liian siskomainen/äidillinen olo (kokeiltu on).

Se minun turvallisuuden tunteeseen liittyy vain oma pituus (kenkien kanssa lähes 190cm) ja olemus. Tää ei ole jenkkilä, että jokaisella on ase jota vastaan pitää taistella:D . Suuresti epäilen, että joku 170cm mies päättää käydä minun kimppuuni kadulla, helpompia uhreja on tarjolla (äläkä nyt tästä vedä taas johtopäätöstä että mielestäni kaikki lyhyet naiset ovat säälittäviä uhreja).

Joka tapauksessa Honey, puheistasi välittyy pieni ylimielisyys. Vaikka kuinka toisaalta perustelet puheitasi, olet silti aina muiden "yläpuolella". Vaikea sanoa näkyykö se ulospäin, vain tapaamalla voisi sanoa varmuuden.

Joo, jos parin kuukauden seurustelun jälkeen tulee vielä äidillinen/isällinen olo pituuden takia niin, ei kaikki oo kunnossa. Vaikka onhan se tässä hullussa maailmassa yksi oikein hyvä syy jättää muuten hyvä mies/nainen. Muuten ymmärrän kyllä jos lyhkäset miehet ei herätä alussa mielenkiintoa. Kyllähän nainen kai yleensä haluaa olla kumppaniaan lyhkäsempi tai ainakin samanpituinen. En itsekkään oikein pysty suhtautuu yli 180cm naisiin. Järkyttävän kokosia, jotka ei kyllä mun hoivaviettiä sytytä.

Lyhyet naiset/tytöt on parhaita. :rock: Just jotkut Anna Abreun mittaiset. :D Vaikka itse olen 188 cm, niin yli 180 senttisiin naisiin en koskisi pitkällä tikullakaan. :down:

etuabreuSTL_vi.jpg

Siis mitäs ihmettä yhtäkkiä Honey joutuu yhdelle sun toiselle oikaisemaan kirjoitustaan ja yhtäkkiä ollaankin ylimielisiä ja suhteessa on ollut ties mitä vikana ja lyhyyttä käytetty pinnallisena tekosyynä eroon nykypäivän yhteiskunnassa ja pla pla pla :jahas:

Ihmeellistä että yhtäkkiä asiallista kirjoitusta joutuu selittelemään usealla postilla ja kaikenlisäksi kun Honeyn vastaukseen on alunperin quotattu minun tekstiäni mistä ihme ja kumma kukaan ei uskaltanut alkaa vinettämään. Siellähän oli juurikin tästä 'alaspäin' katsomisesta ym eli ihan samoja asioitahan minunkin postini sisälsi. Nyt sitten vaan aletaan vaatimaan selityksiä ja kuvitellaan että esim se alaspäin katsominen on jollain tapaa henkisen ylivallan merkki, kun sillä tarkoitettiin puhtaasti sitä että on tottunut olemaan usein muita ihmisiä pidempi.

:rolleyes:

Jos Honeyn kirjoitus vaikutti ylimieliseltä/pinnalliselta niin vastaukset sitten puolestaan katkerilta. Se on vain kestettävä erilaiset mielipiteet, kokemukset ja tuntemukset näistä pituuksista, olivat ne pitkien tai lyhyiden ihmisten kirjoittamia, ne kun ovat oletettavasti jokaiselle aitoja tunteita ja kokemuksia mistä tässä kirjoitetaan. Myöskään missään Honey ei maininnut että pari kuukautta seurusteli ja sitten tuli äidillinen olotila, sellainenhan on voinut olla piilevänä alusta asti ja tuskinpa ihan niin yksinkertaista on että jätetään toinen pituuden/lyhyyden takia, siinä on monenlaisia asioita jotka sitten kasvavat isoksi osa-alueeksi suhdetta, hyvässä ja huonossa. [Eikä se edes kuulu sen kummemmin tähän threadiin että pitäisi alkaa erojaan ruotimaan ja syitä perustelemaan jottei tule leimatuksi PPP:ksi eli pinnalliseksi pitkäksi paskiaiseksi].

Vaikka itse olen 188 cm, niin yli 180 senttisiin naisiin en koskisi pitkällä tikullakaan.

Huh. Mietityttää voiko se pituus olla ihan oikeasti niin iso asia, että jos vastaan kävelis 2cm liian pitkä amazoni niin ei hommasta ei tule mitään vaikka kyseessä olisi upean näköinen, mahtava tyyppi jonka kanssa vielä persoonat natsaa yksiin :)

Itselle pituus, hiustenväri tai korvalehden koko tai mikä tahansa tuollainen yksittäinen piirre on aika samantekevä, kunhan paketissa on jotain mikä sytyttää ja homma toimii noin kokonaisuutena.

Edittiä: No ok. Jos esim. löytyis suth normikokoinen muija jolla on 49 mono niin voishan se olla suht koomista :D

Huh. Mietityttää voiko se pituus olla ihan oikeasti niin iso asia, että jos vastaan kävelis 2cm liian pitkä amazoni niin ei hommasta ei tule mitään vaikka kyseessä olisi upean näköinen, mahtava tyyppi jonka kanssa vielä persoonat natsaa yksiin :)

Jos paviaanin kirjoitus vaikutti ylimieliseltä/pinnalliselta niin vastaukset sitten puolestaan katkerilta. Se on vain kestettävä erilaiset mielipiteet, kokemukset ja tuntemukset näistä pituuksista, olivat ne pitkien tai lyhyiden ihmisten kirjoittamia, ne kun ovat oletettavasti jokaiselle aitoja tunteita ja kokemuksia mistä tässä kirjoitetaan.
:)

Jos Honeyn kirjoitus vaikutti ylimieliseltä/pinnalliselta niin vastaukset sitten puolestaan katkerilta. Se on vain kestettävä erilaiset mielipiteet, kokemukset ja tuntemukset näistä pituuksista, olivat ne pitkien tai lyhyiden ihmisten kirjoittamia, ne kun ovat oletettavasti jokaiselle aitoja tunteita ja kokemuksia mistä tässä kirjoitetaan. Myöskään missään Honey ei maininnut että pari kuukautta seurusteli ja sitten tuli äidillinen olotila, sellainenhan on voinut olla piilevänä alusta asti ja tuskinpa ihan niin yksinkertaista on että jätetään toinen pituuden/lyhyyden takia, siinä on monenlaisia asioita jotka sitten kasvavat isoksi osa-alueeksi suhdetta, hyvässä ja huonossa. [Eikä se edes kuulu sen kummemmin tähän threadiin että pitäisi alkaa erojaan ruotimaan ja syitä perustelemaan jottei tule leimatuksi PPP:ksi eli pinnalliseksi pitkäksi paskiaiseksi].

Olen katkera lyhyt mies! :dance: Mun kirjotus oli yleisellä tasolla kirjotettu, vaikka siinä vähän honeyhyn viitattiin. Lähinnä tarkotin, että kun ihmisen oppii tuntemaan/pitäämään, niin ei sillä pituudella pitäis sen jälkeen olla enää väliä. Ja jos on, niin sillo on mun mielestä aito PPP. :) Se mistä asioista pitää ja mihin kiinnittää huomiota vastakkaisessa sukupuolessa on jokaisen oma asia. ymmärrän hyvin, että lyhyempi mies ei sytytä, voin elää sen kanssa..

177-178 pitkä ja ei tota normaalisti tule ajateltua suuntaan tahi toiseen. Mutta muiltahan sitä aina kuulee..
En oo 4 vuoteen kasvanut ainakaan kummoisesti mutta aina on äiti jaksanut sanoa että vielä voisi kasvaa!:)

Ite tykkään kans söpöistä kainaloon mahtuvista likoista mutta myös oman pituisista. Joku 170cm olisi varmaan perhemielessä se ideaali..
Mutta 170cm pituiset likat sitten jo vähän huomautteleekin tuosta pituudesta, varsinkin korkkareita käyttäessä.

Summasummarum, ei haittaisi olla pidempi vaikka nykyiseenkin pituuteen olen tyytyväinen ainakin niinkauan kuin muut ovat.:D Lyhyempi en kyl enään haluaisi olla, tosin vaikka sentti pois pituudesta ja sentti lisään lerssiin ni vois miettii uudestaan ehkä paria senttiä.;)

Hauska puheenaihe, tosin IMO aika merkityksetön ihmiselossa.
Itse olen 175 pitkä, eikä ole tarvetta kasvaa pituutta tai kutistua lyhyemmäksi, vaan tunnen oloni ihan kotoiseksi tässä mitassa. Leveämpi voisin mielelläni olla ja soveltuvilta osilta paksumpi :D

Olen seurustellut itseäni 5cm pidemmän, about saman mittaisen ja yli 10cm lyhyemmän kanssa, eikä kukaan ollut fyysisen mittansa vuoksi sen kummempi. Kaikki ihmiset ovat persoonina kokonaisuuksia ja merkittävin seikka ei tosiaankaan ole mittanauhan näyttämä.

Ja kai se kerää katseita jos äijä kävelee ½ päätä pidemmän naisen kanssa, mutta itse tulkitsin sen niin, että porukka ihmettelee miten helvetissä noin ruma äijä on noin kauniin naisen kanssa :rolleyes::eek::D

Juurikin niin, jokaisella on se oma mielipide asioista ja musta missevileven ja honeyn postaukset on täysin päinvastaiset mitä omat näkemykset ja tokihan molempi parempi. Käsittääkseni tää on keskustelua ja asioihin saa ottaa kantaa. Hyvä jos kyse oli vain ja ainoastaan fyysisesti alaspäin katsomisesta, postauksesta sai vaan kuvan, että katsoisi myös muuten alaspäin, jos kerran säälii lyhyempää miestä. No ei siitä sen enempää.
Katkera en ole missään suhteessa pitkille ihmisille, olen oikein tyytyväinen pituuteeni.
Loppupeleissä hyvä niin, että toiset tykkää pitkistä, toiset pätkistä, jokaiselle on siis tarjolla jotain.

Joo pitkät tytöt ovat automaattisesti PPP:arvi: :zzzz:

Ihme hyökkäys omista ajatuksistani. Selitetään nyt vielä, että suhteen kaatumiseen johti aivan muut seikat kuin pituus josta minun ei tarvitse täällä teille perustella. Kyllä minä annan lyhyemmille miehille mahdollisuuden suhteelle, ei se ole totaali turn off.

Ne jotka minut tuntevat niin tietävät, että olen iloinen ja ystävällinen persoona:).

Ne jotka minut tuntevat niin tietävät, että olen iloinen ja ystävällinen persoona:).

Tämä on kyllä totta! :)

Mitä itse aiheeseen tulee, niin tässä pari sanaa omista kokemuksistani:

Olen aina pitänyt itseäni pitkänä (olen tarkalleen 175,5 cm). Tunnen kuitenkin useita itseäni pidempiä tyttöjä, joten ehkä tarkemmin ajateltuna olen vain keskivertopituuden yläpäässä. Nykyisin olen ihan tyytyväinen pituuteeni, koska siitä on vain hyötyä (näkee ympärilleen ihmismassoissa, ylettää yleensä myös ylähyllyille jne.), mutta aiemmin toivoin joskus olevani 168 cm :D. Siinä on nimittäin täydellinen pituus naiselle, joten olkaahan tyytyväisiä te jotka olette tuon pituisia. :lol2: Nykyään en ottaisi senttiäkään pois edes tämän harrastuksen (pitkän vaikeampi saada näyttävää tasapainoista kroppaa) takia.

Myös minun mielestäni on jossain määrin outoa seisoa sellaisessa seurassa, jossa on itseäni selvästi pidempiä naisia. En vain ole täysin tottunut siihen, vaikka en ole tätä pidempi. Ymmärrän tästä syystä hyvin Honeyn ja MissEvilEven kommentit siitä, että he ovat tottuneet katsomaan muita alaspäin - nimenomaan fyysisesti.

Huomaan kiinnittäväni pitkiin ihmisiin automaattisesti enemmän huomiota ensi näkemältä, olivat he sitten naisia tai miehiä. Tämä voi tietenkin johtua siitä, että he vain erottuvat lyhyempiä paremmin joukosta. Ensivaikutelman jälkeen tilanne voikin sitten kääntyä suuntaan tai toiseen ja loppupeleissä aivan muut tekijät ratkaisevat mielipiteeni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom