190cm, 6'4'' ja olen tyytyväinen, mutta voisin olla 2m, se olis hauskaa
6'4'' = 193 cm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
190cm, 6'4'' ja olen tyytyväinen, mutta voisin olla 2m, se olis hauskaa
6'4'' = 193 cm
6'3'' = 191 cm Kannattaa tsekata kuinka nuo pyöristetään. Se on millipeliä noiden tuumien kanssa. Tuumahan on about 2,54 cm, mutta ne menee senttimetripituusten kanssa hassusti päällekkäin. Olisko 190 cm ollut tarkalleen 6'2.75''.Olen 190cm, eli 6'3'', olisi hauskaa olla 2m. :1:
Niinpä. Ainakin olen vain tarkka, enkä esimerkiksi leuhki pituudellani ilmoittaen sen ennen kaikkea väärin vieraalla mittayksiköllä. :jahas:Vittu sä oot dorka! :D
Niinpä. Ainakin olen vain tarkka, enkä esimerkiksi leuhki pituudellani ilmoittaen sen ennen kaikkea väärin vieraalla mittayksiköllä. :jahas:
Itse olen kaiketi noin 174cm ja mies. Eipä pituuteen tuu paljon kiinnitettyä huomiota, paitsi sillon kun eteen tulee joku älytön kolossi(2metriä). Sitten kun seisoo sen vieressä tai selän takana niin tuntuu kuin olis jotain eri lajia. Vaikee puhuakkin seisoalteen sen kanssa, kun rupee itteään naurattaa. Joku 10cm on muute niin pieni pituusero miehillä, että eihän sitä edes välttämättä huomaa.
Voisin kuitenkin olla ehkä sen 10cm pidempi, jos saisin valita, mutta näitä asioita harvemmin saa ite päättää. .
Sama juttu. Ja jos tapaa jonkun kutakuinkin samanmittaisenkin, niin tulee sellainen olo, että se toinen on tosi pieni, kun yleensä kaikki katselee ylhäältäpäin.Juu ei. Itse tosiaan olen tällainen vajaa 160 senttinen ja se että ihmiset kattoo mua alaspäin, tuntuu täysin normaalilta, mutta jos taas sattuu tulemaan vastaan joku lyhempi, niin tulee heti sellainen korsto-olo :D
Kuulostaa siltä että se EI ole miesten ongelma...
Tuon olen itsekin kuullut monen naisen suusta: Näyttää vissiin kavereiden mielestä hassulta jos korkkarit jalassa(naisella siis) mies näyttää lyhyemmältä. Samat naiset ovat toistaneet myös tuota jälkimmäistä. :hyvä::hyvä: mikäs siinä - otetaan itse stressiä ja käännetään se miehen itsetunto-ongelmaksi. Naiset ne kyllä osaa syyllistää :wall:
Haluta voi aina, mutta suurempi taito on hyväksyä itsensä sellaisena kuin on, ja tätä kautta sitten kehittää itseään siihen suuntaan kuin haluaa ja pystyy.
Välillä ihmettelen näitä ihmisiä, jotka tuntuvat pohjaavan koko itsetuntonsa ulkoiseen olemukseensa. Mitä tapahtuu itsetunnolle, jos vaikka joutuu onnettomuuteen?