Miehen/naisen pituus

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen 190cm, eli 6'3'', olisi hauskaa olla 2m. :1:
6'3'' = 191 cm :zzzz: Kannattaa tsekata kuinka nuo pyöristetään. Se on millipeliä noiden tuumien kanssa. Tuumahan on about 2,54 cm, mutta ne menee senttimetripituusten kanssa hassusti päällekkäin. Olisko 190 cm ollut tarkalleen 6'2.75''.

Itse olen kaiketi noin 174cm ja mies. Eipä pituuteen tuu paljon kiinnitettyä huomiota, paitsi sillon kun eteen tulee joku älytön kolossi(2metriä). Sitten kun seisoo sen vieressä tai selän takana niin tuntuu kuin olis jotain eri lajia. Vaikee puhuakkin seisoalteen sen kanssa, kun rupee itteään naurattaa. Joku 10cm on muute niin pieni pituusero miehillä, että eihän sitä edes välttämättä huomaa.

Naisten kanssa on tämmösen lyhyemmän jampan helppo jutella, kun silmät kohtaa eikä tartte kyyristellä. Voisin kuitenkin olla ehkä sen 10cm pidempi, jos saisin valita, mutta näitä asioita harvemmin saa ite päättää. Kaikille varmaan riittää ottajia niin, että pääsee käpertymään jonkun kainaloon.

Itse olen kaiketi noin 174cm ja mies. Eipä pituuteen tuu paljon kiinnitettyä huomiota, paitsi sillon kun eteen tulee joku älytön kolossi(2metriä). Sitten kun seisoo sen vieressä tai selän takana niin tuntuu kuin olis jotain eri lajia. Vaikee puhuakkin seisoalteen sen kanssa, kun rupee itteään naurattaa. Joku 10cm on muute niin pieni pituusero miehillä, että eihän sitä edes välttämättä huomaa.

Voisin kuitenkin olla ehkä sen 10cm pidempi, jos saisin valita, mutta näitä asioita harvemmin saa ite päättää. .

Tämä voisi olla minun kirjoittama oma mitta 171-174cm ja tosissaan sen 10sentiä voisi lisää ottaa jos annettaisi.

Akkojen kans iha sama kaikki pituudet kelpaa. Nykynen samanmittainen ehkä sentin kaks pitempi

Itsehän olen 5'8.89''-->5'9'' eli 175senttiä lyhyt since seiskaluokan kevät, ja en ainakaa oo yhtää tyytyväinen vähäiseen varteeni. Oon kyllä ihan liian matala. Haluisin olla 188+ kuitenki.

Minkäsikäsenä muut pakkislaiset on lopettanu varrenkeruun, eli korkeudenhankinnan? Itse olin kokonaista 13v, ku pituuskasvu loppu.:(

e: naisen mä kyllä haluan olla itseäni ainakin 5senttiä lyhyemmän. Sellaset normaalipituset on ihaninpia, alle 160senttiäkää ei haittaa, seki on söpöä, mutta itseä pidemmät ei kyllä kiinnosta nii ollenkaa.

Olen aamulla 191cm pitkä. En voisi kuvitella itseäni mihinkään muuhun mittaan. On kivaa olla kohtuullisen pitkä, koska en muuta osaisi kuvitella. En arvostele muita ihmisiä pituuden perusteella, mutta jos joku 160cm mies sattuu olemaan idiootti, on helppo lisätä määritteeseen "se pätkä idiootti" aivan samalla tavalla kuin pitkästä sanoisin "se honkkeli spede."

MissEvilEven pointti on kuitenkin totta, eli kun kohtuullisen harvoin kohtaa jonkun selvästi pidemmän, tulee auttamatta lyhyt olo, enkä pidä siitä. Minulla on kavereita, jotka ovat pidempiä kuin minä ja näissä suhteissa en koe vastaavaa.

Pituudella tai lyhyydellä ei ole loppupeleissä mitään funktiota, mutta tässä pinnallisessa maailmassa sillä on kuitenkin ensivaikutelman kannalta väliä. Siihen, mitä sen jälkeen tulee, vaikuttaa sitten ne ns. oikeat asiat.

Vaikka kaiketi olen hieman keskivertomiestä pidempi (188 cm), olen aina pitänyt itseäni hyvinkin lyhyenä koska olin ensinnäkin ala- ja yläasteella vuotta vanhempien luokalla (aloitin koulun sinä vuonna, kun täytin 6 v) ja siinä porukassa kasvuiässä yleensä korkeintaan normipituinen. Toiseksi pelasin korista ikävuodet 10-17, ja olin aina pelipaikalleni tosiaan alimittainen, ja täysi tappi verrattuna esim. tuonaikaiseen parhaaseen kaveriini (jolla pituutta 213 cm). Edelleenkin miellän itseni lyhyeksi ja pieneksi, koska yli 10 vuoden ajan totuin aina olemaan omassa kaveripiirissäni (vuotta vanhemmat luokkakaverit ja toisaalta korisjengiläiset) korkeintaan keskimittainen.

On oikeastaan aika erikoista, että bodylavoille olen sitten taas suhteessa hyvinkin pitkä, ja haluaisinkin olla lyhyempi jotta voisin olla parempi kehonrakentaja.

Kyl mä joskus oon siitä humalapäissäni suuttunut kun on sanottu pätkäks. Ja kyllä sen välillä huomaa naisista ettei niitä kiinnosta ihan vaan sen takia koska olen lyhyt. Enkä kyllä edes vois kuvitella seurustelevani itseäni pidemmän naisen kanssa, tai siis en vois kuvitella että mulla ois sellasseeseen tsäänssejä.

169cm, armeejassa mitattu.

EDIT: Niin joo ja tykkään kyl sit lyhyista naisistakin.. :P Oisko vähän herkku sellanen 150 cm kaunotar.

"Senkö takia sun laukun hihna on noin pitkä, että 'Kattokaa kun mulla on näin pitkä hihna ja silti laukku ei osu maahan!' "

"Kurkota vielä, se näyttää niin hassulta. Awww!"

"S-T on tommonen taskuvenus."

156 cm eikä haittaa yhtään. Ihan sopiva pituus (paitsi silloin, kun pitää ylettää johonkin). Mun puolesta voisi olla pari senttiä vähemmänkin. Hyväntahtoista kuittailua kuulee välillä, vaikken mä nyt edes niiiiiiin lyhyt ole... Tai ainakin mä haluan kuvitella sen olevan hyväntahtoista :D
Juu ei. Itse tosiaan olen tällainen vajaa 160 senttinen ja se että ihmiset kattoo mua alaspäin, tuntuu täysin normaalilta, mutta jos taas sattuu tulemaan vastaan joku lyhempi, niin tulee heti sellainen korsto-olo :D
Sama juttu. Ja jos tapaa jonkun kutakuinkin samanmittaisenkin, niin tulee sellainen olo, että se toinen on tosi pieni, kun yleensä kaikki katselee ylhäältäpäin.

Minulla on pituutta 170cm ja ja se on mielestäni ihan sopiva mitta minulle naisena. En ole liian pitkä mutten liian lyhytkään, ei valittamista sen suhteen.

Hmm. Ihmeen moni tuntuu mieltävän itsensä lyhyeksi vaikka pituuttua on ~170cm. Itse oon 173 ja oon aina pitäny itseäni ihan keskipituisena. En ainakaan oo kiinnittäny huomiota, että tän pitusena kovin paljoa tarvitsisi ylöspäin muita katella.

Kuulostaa siltä että se EI ole miesten ongelma...
Tuon olen itsekin kuullut monen naisen suusta: Näyttää vissiin kavereiden mielestä hassulta jos korkkarit jalassa(naisella siis) mies näyttää lyhyemmältä. Samat naiset ovat toistaneet myös tuota jälkimmäistä. :hyvä::hyvä: mikäs siinä - otetaan itse stressiä ja käännetään se miehen itsetunto-ongelmaksi. Naiset ne kyllä osaa syyllistää :wall:

Jepp.. Unohtu kans mainita tosta että niitä naisia itteään ehkä nolottaa se, tai sit kuvittelevat ukkoa nolottavan tai jotain. Mutta siis ymmärsin pointtis :)

190 cm on kertynyt pituutta. Monesti miettiny, että ois parempi omistaa pikkaisen lyhyemmät raajat niin sais tuota rautaakin enemmän liikkeelle. Toisaalta taas töissä saa isompana uskottavuutta eikä tarvi joka jampan kanssa rueta vääntään.

Haluta voi aina, mutta suurempi taito on hyväksyä itsensä sellaisena kuin on, ja tätä kautta sitten kehittää itseään siihen suuntaan kuin haluaa ja pystyy.
Välillä ihmettelen näitä ihmisiä, jotka tuntuvat pohjaavan koko itsetuntonsa ulkoiseen olemukseensa. Mitä tapahtuu itsetunnolle, jos vaikka joutuu onnettomuuteen?

Mutta ota nyt huomioon millä boardilla olemme. Kaikkihan tietävät että pakkikselta löytyy vain itsetunto-ongelmaisia bodareita jotka koittavat pönkittää egoaan lihaksilla kun eivät muuhun pysty

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom