Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä sama homma.Joskus yläasteella häiritsi paljonkin, kun olin kasvanut aikaisin ja kasvu oli jo näennäisesti pysähtynyt ja "kaikki" muut menivät ohi. Nykyään tolla nyt ei ole oikeastaan mitään väliä. Jotkut vain ovat pidempiä ja jotkut eivät.:thumbs:
Ihmettelenki sitä, kun kaverit stressaa siitä, etteivät voi muka käyttää korkkareita kun mies jää pituudessa kakkoseksi. Kyllä mahtaa olla miehellä huono itsetunto jos pitää semmosesta murehtia...
Tuo oli kyllä hyvin sanottu Näinhän se menee. En ole vielä yhtä ainutta miestä tavannut jota häirittis että nainen on pidempi korkkarit jalassa.Kuulostaa siltä että se EI ole miesten ongelma...
Tuon olen itsekin kuullut monen naisen suusta: Näyttää vissiin kavereiden mielestä hassulta jos korkkarit jalassa(naisella siis) mies näyttää lyhyemmältä. Samat naiset ovat toistaneet myös tuota jälkimmäistä. :hyvä::hyvä: mikäs siinä - otetaan itse stressiä ja käännetään se miehen itsetunto-ongelmaksi. Naiset ne kyllä osaa syyllistää :wall:
....Aloin kuitenkin punttitreenit aloitettuani jäädä kasvukäyristä ja ennusteesta "jälkeen", ja loppujen lopuksi olen nyt 188 cm pitkä. Alunperin tuo vitutti, koska pelasin korista aina 17-vuotiaaksi asti, ja siellä olin aina se lyhin tyyppi pelipaikalleni, mutta nykyisin toivon usein olevani lyhyempi, koska kehonrakennuksen kannalta ei sopisi olla hirvittävästi yli 180 cm pitkä.
Onko muuten kieroselkäisyys (skolioosi) yleisempää pitkillä ihmissä, ku lyhyillä?