Miehen/naisen pituus

Lyhyet miehet on parhaita. yli 180 on jo liikaa. 165-> on just passeli. Oma mies on 174 tai jotain noilla hujakoilla, oikein hyvä pituus. :haart:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja muistakaa miehet varsinkin, että ulkoiset seikat häviävät karismalle. Saatat olla Toxic Avengerin näköinen, mutta siltikin jotkin selittämättömät "voimat" saavat mimmien pöksyt märäksi. ;)

Ne voimat ovat €, £ ja $. On muitakin, mutta nuo ovat ne parhaiten toimivat.

192 senttiä ja pitkät ei todellakaan saa. Ainakaan kaikki.

Itse huitelen tuolla 190cm tuntumassa ja jotenkin itselleni on vaikea ottaa todella lyhyitä naisia tosissaan. Jotenkin jos kyseessä joku ihan pikkutyttö esim. alle 160cm niin en pysty tosissaan ajattelemaan henkilöä potentiaalisena kumppanina (paitsi ehkä öhöm yhden yön).
No omapa on ongelmani. :D

Ite oon 169cm pitkä mutta vasta 17vuotias.

Ite kyllä tykkään että tyttö on lyhyempi kuin ite, ex:sä oli minua päätä pitempi eikä sen kanssa kovin ollut kiva liikkua kun tuntui että olin se nuorempi osa puoli :rolleyes:

Tutkimus pituuden vaikutuksesta palkkaan.
linkki

Tuon voi hyvin kyllä nähdä, että päättäjissäkin on aika pitkiä miehiä, joten varmasti kulkee samassa suhteessa palkan kanssa (Donald Trump esim pitkä mies). Mikähän on onnellisuuden ja pituuden välinen suhde, se olisi mielenkiintoisempi :)

"Professori Judgen mukaan jos pituudella on se sosiaalinen status, jollaiseksi tutkijat sen uskovat, syy esimerkiksi pitkän autokauppiaan menestykseen on selvä: pituus pönkittää hänen auktoriteettiasemaansa."

Tässäpä voidaan sanoa, että lihaksikas kroppa ja voimakas olo pönkittää uskomattoman paljon itsetuntoa. Lyhyilläkin on siis mahdollisuus saada hyvä itsetunto ja dynaaminen minäkuva. Intissä ainakin pidin alaisten johtamisesta.

Pakko hehkuttaa täälläkin, mutta meikäläiseen iskee pitkät naiset.
Sama täällä. Haluan, että lapseni ovat mua pitempiä (ja kauniimpia).

Itsekin olisin mielelläni pitempi, vaikka ihan hyvän pituinen olen jo nyt. Kaverit on kuitenkin jostain syystä suureksi osaksi mua pitempiä.

Itsekin olisin mielelläni pitempi, vaikka ihan hyvän pituinen olen jo nyt. Kaverit on kuitenkin jostain syystä suureksi osaksi mua pitempiä.
Sama täällä. Kaverit kun huiskentelee 180-190cm> paria lukuun ottamatta. Jännä juttu on se, että olen jo tavallaan tottunut monen vuoden jälkeen seisomaan 198 senttisen kaverin vierellä ja olemaan tuntematta itseäni pieneksi. :D

Mulle riittäisi rehellisesti se 180 cm, kun se on vielä ergonomisen rajoissa.

Termis: ja Mussolini sekä Stalin. :D

Itse olen vähän tuon 190cm pienemmällä puolella, mutta sillähän ei ole mitään väliä. Tärkeintä on se miten itsesi "kannat" eli olemuksesi ja minkäkuvasi. ;)

Ja mitä naisten pituuksiin tulee, niin pitäisi naisen erittäin mielellään olla minua lyhyempi. Ei siinä muita rajoituksia oikeastaan ole. :)

Mun ennuste oli joku 178, ylitin sen muutamalla sentillä.. Veljistä taitaakin sit tulla reilusti pitempiä.

Mua viehättää ulkoisesti kahdenlaiset naiset. Sellaiset pienet ja hennot kiehtovat, koska tunnen voivani suojella heitä vahvalla olemuksellani. Toisaalta taas nään pitkäraajaisen, solakan ja hyväkuntoisen mimmin mun lasten äitinä, ja jotenkin vahvan oloinen nainen (ei siis mikään bodari, mutta pitkä ja jäntevä) on hemmetin seksikäs. Molemmissa tapauksissa on myös tietty egoa kohottava vaikutus: pienen naisen rinnalla tunnen itseni isoksi ja vahvaksi, mutta toisaalta pitkää naista deittaillessani tunnen olevani mallia tapaileva playboy.

Vaikka loppujen lopuks mielenkiintoinen persoona on se jolla mut isketään.

Musta ennustettiin 179cm ja 178 oon nytten eli kohtalaisen tarkasti. Voihan olla et noita senttejä vielläkin tulee vähän lisää, mut eipä haittaa kyllä yhtää vaikka tälläseks jäisin.

edit. Ja vähä sama ku Columbulla eli pidän lyhyemmistä naisista just sen takia kuten tuossa mainittiinkin eli tuntee olevansa iso ja vahva uros :D

Vaikka loppujen lopuks mielenkiintoinen persoona on se jolla mut isketään.
Niinpä. Onhan se Reinzell ruma kuin perkele, ethän sä muuten sitä olisi huolinut.

Pakko vielä lisätä, että toivoohan sitä omille muksuilleen sitten aikanaan enemmän mittaa kuin itsellään, kuten Columbu jo taisi mainita aiemmin.

Ihan sama minkä mittanen nainen on, kunhan ei ole kääpiö tai päätä pidempi itteeni. Ite voisin ottaa vielä muutaman lisä sentin, mutta eiköhän noita vielä kerkeä tullakkin...

Ite voisin ottaa vielä muutaman lisä sentin, mutta eiköhän noita vielä kerkeä tullakkin...
Mun pituuskasvu loppui 14-vuotiaana, olin silloin luokkani pisin. En ymmärrä miten on mahdollista etten sen jälkeen ole juurikaan kasvanut. Punttaamisenkin aloitin vasta vajaa kaks vuotta sitten, eikä sen muutenkaan pitäis pituuskasvuun hirveästi vaikuttaa.

Onko muuten totta, että vuosien 1987-89 tienoilla syntyneet on keskimäärin pidempiä kuin 1980-luvun alussa syntyneet? Kovasti tuntuu siltä, että junnut kasvaa melkein poikkeuksetta ohi.

Mulle on ihan sama minkä mittanen mies on, mielellään kuitenki minua pitempi, joka ei onneksi oo kovinkaan hankala kriteeri täyttää ku itellä löytyy pituutta päätä huimaavat 156cm, eli huipulla tuulee ;)
Itte tykkään olla lyhyt, enkä senttiäkään pituuteeni lisäis :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom