- Ikä
- 42
Lyhyet miehet on parhaita. yli 180 on jo liikaa. 165-> on just passeli. Oma mies on 174 tai jotain noilla hujakoilla, oikein hyvä pituus. :haart:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja muistakaa miehet varsinkin, että ulkoiset seikat häviävät karismalle. Saatat olla Toxic Avengerin näköinen, mutta siltikin jotkin selittämättömät "voimat" saavat mimmien pöksyt märäksi. ;)
No jaa, jos nyt kuitenkin puhutaan mammonan ulkopuolella olevista tekijöistä, jotka liittyvät ihmisen olemukseen itseensä.Ne voimat ovat €, £ ja $. On muitakin, mutta nuo ovat ne parhaiten toimivat.
Kokemuksen syvä rintaääni on puhunut. :D192 senttiä ja pitkät ei todellakaan saa. Ainakaan kaikki.
192 senttiä ja pitkät ei todellakaan saa. Ainakaan kaikki.
Sama täällä. Haluan, että lapseni ovat mua pitempiä (ja kauniimpia).Pakko hehkuttaa täälläkin, mutta meikäläiseen iskee pitkät naiset.
Niin no. Toisaalta katsoo sitten historiaa taakse päin, niin löytyy vaikutusvaltaisia tumppeja.
Sama täällä. Kaverit kun huiskentelee 180-190cm> paria lukuun ottamatta. Jännä juttu on se, että olen jo tavallaan tottunut monen vuoden jälkeen seisomaan 198 senttisen kaverin vierellä ja olemaan tuntematta itseäni pieneksi. :DItsekin olisin mielelläni pitempi, vaikka ihan hyvän pituinen olen jo nyt. Kaverit on kuitenkin jostain syystä suureksi osaksi mua pitempiä.
Niinpä. Onhan se Reinzell ruma kuin perkele, ethän sä muuten sitä olisi huolinut.Vaikka loppujen lopuks mielenkiintoinen persoona on se jolla mut isketään.
Mun pituuskasvu loppui 14-vuotiaana, olin silloin luokkani pisin. En ymmärrä miten on mahdollista etten sen jälkeen ole juurikaan kasvanut. Punttaamisenkin aloitin vasta vajaa kaks vuotta sitten, eikä sen muutenkaan pitäis pituuskasvuun hirveästi vaikuttaa.Ite voisin ottaa vielä muutaman lisä sentin, mutta eiköhän noita vielä kerkeä tullakkin...