Miehen/naisen pituus

Sitä voi kans miettiä, että mikä on sopusuhtainen.

Totta, siksi laitoinkin tuonne viestin loppuun että mitä kullekin se sopusuhtaisuus merkitsee. Mä tykkään enempi myös vähän lihaksikkaammista miehistä mutten oikeastaan kategorisoi miehiä sen perusteella, ts. joku aikas hoikkakin mies voi mielestäni olla oikein muakavannäköinen ja toisaalta vähän (lihaksen?) päälle kerääntynyt lempeä kerroskin ihan hyvännäköinen, jos muutoin nappaa. Ryhti hyvä ja iloinen hymy nostaa kenen tahansa pituuspisteitä :D

Ja naisten pituuksista vielä: itse toisinaan toivon olevani lyhyempi, sellainen siro ja söötti nainen mutta näillä pituuksilla ei sitä voi oikein saavuttaa. Pitkät raajat muutenkin tekevät vaikutelman pitkästä olemuksesta...nojaa oon ehkä ihan tyytyväinen tähän.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko muuten totta, että vuosien 1987-89 tienoilla syntyneet on keskimäärin pidempiä kuin 1980-luvun alussa syntyneet? Kovasti tuntuu siltä, että junnut kasvaa melkein poikkeuksetta ohi.
Muistelisin että 2000-luvun tienoilla syntyneet miehet tulisivat olemaan keskimäärin 182 cm pitkiä, eli melko pitkiä. Mutta toisaalta käsittääkseni keskipituuden uskotaan laskevan tulevaisuudessa mm. lasten epäsäännöllisten ruokailutottumusten ja epäterveellisen ruokavalion lisääntymisen vuoksi.

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta jotenkin tuollainen tieto on jäänyt mieleen.

Muistelisin että 2000-luvun tienoilla syntyneet miehet tulisivat olemaan keskimäärin 182 cm pitkiä, eli melko pitkiä. Mutta toisaalta käsittääkseni keskipituuden uskotaan laskevan tulevaisuudessa mm. lasten epäsäännöllisten ruokailutottumusten ja epäterveellisen ruokavalion lisääntymisen vuoksi.

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta jotenkin tuollainen tieto on jäänyt mieleen.

Keskipituushan koko ajan nousee kun olot paranee. Jos kattoo vanhoja britti ukkoja ja vertaa niitä saman ikäluokan suomalaisiin, niin järestään kaikki on isompia ja pidempiä kun on ollut parempaa safkaa/oltavat tarjolla.

Mä tuun nyt kaapista ulos ja deittaan itseäni joku 4cm pidempää naista. Erikoiseksi sen tekee, että itse olen sen 184cm. Ei haittaa yhtään. Ja kuitenkin painan sen 20 kg enemmän. :)

Ite oon tyytyväinen pituteeni, 178cm. Ennuste oli kylläkin 190cm kieppeillä. Varmaakin tupakointi ja punttailu vaikutti kasuun, kumpikin alko 16vuoden ikäsenä, vaikkakin punttailu aktiivisesti melkei 17v.
Mitä turhaa niitä "menetettyjä" pituus senttejä murehtimaan, tehty mikä tehty. Saattahan sitä viel parikin senttiä kasvaa, vaikka lääkäri sano "Siu pituuskasvu taiskii olla tässä". Aika näyttää, aika näyttää :)

Itse olen 175 cm pitkä (nainen) ja aina ollut ihan tyytyväinen pituuteni. Ainoastaan täällä jotain keskustelua lukiessa tuli sellainen olo, että pituus saattaakin olla joillekin huono juttu.

En tahtoisi olla lyhyt, vaikka sinänsä ymmärränkin miesten toiveen pienestä ja sirosta naisesta. Mutta hitto, jos ei kestä rinnallaan punttia nostavaa ja pitkää naista, niin sitten ei vain ole minun mieheni. Niih.;)

Olen itse seurustellut ja tapaillut itseäni lyhyempiä miehiä, joten enpä nyt itse tuolle kauheasti painoarvoa aseta. Ehkä pituus tuo kuitenkin jonkinlaista näyttävyyttä, näin ainakin mielestäni naisten osassa.

Olen joskus monta vuotta sitten nämä samat jutut johonkin toiseen vastaavaan threadiin tännekin kirjoittanut, mutta olin aina 14-vuotiaaksi saakka kasvukäyrissä broidiani ja faijaani useamman sentin edellä (molemmat aikuisena 190 cm pitkiä), ja ennusteiden mukaan meikäläisestä olisi pitänyt tulla about 192 cm. Aloin kuitenkin punttitreenit aloitettuani jäädä kasvukäyristä ja ennusteesta "jälkeen", ja loppujen lopuksi olen nyt 188 cm pitkä. Alunperin tuo vitutti, koska pelasin korista aina 17-vuotiaaksi asti, ja siellä olin aina se lyhin tyyppi pelipaikalleni, mutta nykyisin toivon usein olevani lyhyempi, koska kehonrakennuksen kannalta ei sopisi olla hirvittävästi yli 180 cm pitkä.

Mulle on pituutta siunaantunut vähän päälle 170 senttiä. Ihan soppelisti. Oon jotenki aina ollu lyhkäsiin miehiin päin, en tiiä mistä se johtuu.. Kihlattu on mua jotain pari senttiä lyhyempi, eikä oo menoa haitannu. Tykkään myös käyttää korkkareita (+6-9 cm). Ihmettelenki sitä, kun kaverit stressaa siitä, etteivät voi muka käyttää korkkareita kun mies jää pituudessa kakkoseksi. Kyllä mahtaa olla miehellä huono itsetunto jos pitää semmosesta murehtia... Mutta tosiaan, ei sillä pituudella niin oo väliä. Lyhyet on kivoja, mutta niin on pitkätki :)

Lyhyet miehet on pitkien miesten ongelma. Todella monta kertaa oon törmännyt siihen, kun aikanaan seurustelin 174cm pitkän tytön kanssa, että pitkät äijät ihmetteli kateellisina mitä toi muija näkee tossa lyhyessä jätkässä?

Useasti myös törmään kommenttiin: "Ai sä oot noin lyhyt?", kun täälläkin suht paljon ollut kuvissa esillä, eikä niissä juurikaan näy lyhyyteni.

Sopusuhtaisuus. Minua luullaan 180 senttiseksi kuvissa kun yksin seison. (Ei tietenkään kaikki, mutta osa :)

Todellinen pituus 170 cm (169 taitaa olla illasta :)

edit, bisley tietää erään tapauksen salilta, joka on saatanmoisen pitkä ja järkyttävät raajat. Ei kovin esteettistä, mutta jee, on 2 metriä pitkä. (Ei pahalla hänelle, vahva härkä).

Useasti myös törmään kommenttiin: "Ai sä oot noin lyhyt?", kun täälläkin suht paljon ollut kuvissa esillä, eikä niissä juurikaan näy lyhyyteni.
Mutt sulla on törkeen hyvä kropan malli, sopusuhtainen. Raajat on sopivan pituiset torsoon verrattuna ja kropan mittasuhteet kuin kreikkalaisella patsaalla. Malliainesta siis. Siks ihmiset saattaa yllättyä kuullessaan sun pituuden.

Sun lisäks esim Jerry Ossi näyttää hirveältä jättiläiseltä kuvissa, vaikka onkin hieman lyhyempi. Useimmiten pituuden osaa päätellä kuvista, mutta teidän kahden tapauksessa se on vähän vaikeampaa.

Itselläni on lyhyet jalat ja pitkä selkä, näytän monesti kuvissa lyhyemmältä kuin oikeasti olen.

edit: Termis on veljensä tavoin itseään pidemmän oloinen. Kauniit pojankasvot ja hyvä ryhti vaan vahvistaa vaikutelmaa.

Itse olen 187 cm pitkä, ja olen ollut mittaan tyytyväinen. Enpä ole sitä sen kummemmin puntaroinutkaan...

Ja henkilökohtaisesti ei muiden ihmisten (naisten/miesten) pituus kiinnitä minkäänlaista erityishuomiota (p.l. <110 cm ja >210 cm). Eli naisista kelpaa minkämittaiset tahansa jos muuten nappaa ja miehiä en pituuden tai sen näennäisen puutteen takia karsasta. Ja on sitä semmoisia onnellisia ihmiskombinaatioita tullut nähtyä että mikään ei voisi vähempää kiinnostaa kuin se, kuinka lyhyt/pitkä/läski/ruma kumppani jollain on. Olen vaan vilpittömästi iloinen heidän puolestaan :Karponjoulukinkkupalkinto: ja :haart:...

Itse olen 192cm ja onhan se miehekkäämpää olla pidempi, vaikka ei tämä mikään ihmisen arvon mitta ole. Naisissa pidän normaalin pituisista eikä liian lyhyt oikein sytytä, jos tulee pikkutyttömäinen fiilis. Tyttömäisyys on turnoff.

Lyhyet tytöt täyttävät helpommin naapurintyttö-fantasia-ihanteen ja pitkähköt taas omaavat itsevarman klassisen naiskauneuden.

;)

Joskus yläasteella häiritsi paljonkin, kun olin kasvanut aikaisin ja kasvu oli jo näennäisesti pysähtynyt ja "kaikki" muut menivät ohi. Nykyään tolla nyt ei ole oikeastaan mitään väliä. Jotkut vain ovat pidempiä ja jotkut eivät.:thumbs:

Hah ;) Tuli heti mieleen Napoleon ja Hitler. Molemmat sekopäitä (ja neroja)? ;)

Napoleon on oli normaalipituinen suhteutettuna tuon ajan keskipituuteen, taisi olla ruotsalaisen sotilaan keskipituuteen verrattuna hieman pidempi. Puheet Napoleonin pienuudesta ovat pitkälti brittipropagandan synnyttämää myyttiä.

Eipä tuo itseä ole haitannut enää, joskus nuorempana tuli tosin kirottua kun tämmöseksi tapiksi on jäänyt (168-170 väliin se pituus jää jonnekkin). Tyttöystävä on sen kymmenisen senttiä vielä minua lyhyempi ja mukavasti ujahtaa kainaloon. :) Aika outoa sitä silti olisi itseään pidemmän naisen kanssa seurustella.

En ainakaan mitään alemmuuden tunnetta koe pidempien ihmisten seurassa, joskus viihteellä ollessa on tullut naureskeltua känniuhoajille jotka sitten vetää 'ässänä hihasta' tuon pituuden. :dance:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom