Miehen/naisen pituus

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1917797&postcount=188

Hihi, WE on hassu.

Oma korteni kekoon: Kyllä lyhyydestä on enempi haittaa kuin hyötyä. Itsehän olen 165cm pitkä. Kyllä sen huomaa että jotkut ihmiset katsovat alaspäin tai eivät ota (heti) tosissaan. Myöskin luullaan helposti ikäistään nuoremmaksi. Se häiritsee hiukan, mutta siihen on kyllä tottunut. Toki haluaisin olla vaikka 15 senttiä pitempi, mutta olen kyllä suht. sinut pituuteni kanssa. Se on aika pitkälti itseluottamuskysymys. Wat gana doo.

edit. Antaahan pitempi mies tietenkin auktoriteettimaisemman kuvan kuin lyhyt.
MaxVonLaue on edelleen hassu.

Ja komppaan vanhaa viestiäni, edelleen. Paitsi että sen lisään vielä, että naisten kanssa lyhykäisyyrestä on myös haittaa. Pitää vaan pelata niillä korteilla, mitä on.

Oon muuten päättänyt, että oon 166cm pitkä.

Ihan vakavissani olen. Tuohan siis oli vain osasyy miksi sen punttiksen aloitin, mutta en usko olevani ihan ainoa täällä, jonka mielestä isot lihakset voisi edes vähän kompensoida sitä lyhyyttä!
Isot lihakset ei kompensoi mitään, jos sun otsassa lukee "huono itsetunto".

Isot lihakset ei kompensoi mitään, jos sun otsassa lukee "huono itsetunto".
Mut isot lihakset, tai edes oma havainto lihasten kasvamisesta vaikka ne ei niin isoja vielä oliskaan, voi tehdä ihmeitä tuolle huonolle itsetunnolle. Miksi pitää olla noin negatiivinen suhtautuminen, kun toinen on aloittanut hyvän ja hyödyllisen harrastuksen? Jos siinä sivussa vielä itsetunto kohenee ja elämänlaatu paranee sitäkin kautta, niin sitä parempi.

Itse threadin aiheeseen mulla ei ole mitään sanottavaa. Melko idioottimaista juttua taas ollu, kuten tästä aiheesta aina.

Mut isot lihakset, tai edes oma havainto lihasten kasvamisesta vaikka ne ei niin isoja vielä oliskaan, voi tehdä ihmeitä tuolle huonolle itsetunnolle. Miksi pitää olla noin negatiivinen suhtautuminen, kun toinen on aloittanut hyvän ja hyödyllisen harrastuksen? Jos siinä sivussa vielä itsetunto kohenee ja elämänlaatu paranee sitäkin kautta, niin sitä parempi.
Ei se lihasten kasvattaminen sitä asiaa tule muuttamaan, etteikö jatkossakin joku kuittaile pituudesta. Jonkin sortin selkärankaa osoittaisi se, että osaa antaa takaisin tai ei noteeraa erityisemmin typerien ihmisten vittuilun tarpeita.

lyhyillä(naisilla) on ainaki selkeästi paremmat perseet. En yleistä, perustuu vaan omakohtaisiin havantoihin..

Komppaan. Olen pitkä nainen (180cm), jolla on huono perse :whip:

Kyllähän lyhyillekkin miehille käyttöä on. Pitkät miehet tarvitsevat kadulla kävellessään muistutuksen siitä miksi elämä on hyvää katsoessaan noita hupaisia tappeja. Naiset tarvitsevat välillä harmittomia miespuolisia ystäviä ja lohduttajia näistä lapsenomaisista vekkuleista.

Työpaikoillakin tarvitaan jokaiseen ryhmään yksi lyhyt mies jotta pitkien ihmisten mielipiteet vaikuttaisivat niiden rinnalla paremmilta. Tai jos lyhyen idea sattuu olemaan hyvä niin siitä voidaan tarvittaessa tehdä muiden keksimä.

Lisäksi työpaikoilla lyhyitä miehiä tarvitaan myös perustyömyyriksi ja nakkikoneiksi, pitkiä ei tällä tavalla nöyryytetä vaan heidät halutaan ylentää heti tilaisuuden tullen.

Elokuva-ala tarvitsee sidekickin rooleihin lyhyitä miehiä. Katsojat nimittäin tarvitsevat sankarin lisäksi jonkun johon suhtautua hieman humoristisesti.

Ystävänä lyhyt mies on geneettisesti heikompana sopivan helposti hyväksikäytettävä, hänelle voi esimerkiksi viedä lemmikit hoitoon tarvittaessa.

Vaikka lyhyt mies harvemmin tuottaa yhdellekkään naiselle tyydytystä tai onnistumisen tunnetta parinvalinnan suhteen, on lyhyillä miehillä kuitenkin välillisesti myös positiivisia vaikutuksia naisiin. Monen naisen itsetunnolle tekee esimerkiksi hyvää nähdä puolivihattu naispuolinen tuttu lyhyen miehen kanssa - se asettaa oman kumppanin automaattisesti parempaan valoon. Naisia lyhyet miehet kiehtovat joskus nimenomaan senkin vuoksi, että nämä lapsenkaltaisina herättävät naisissa tietynlaisen äidillisen hoivavietin, joka tuo hyvää vaihtelua naisen sosiaaliseen elämään.

Missä me pitkät olisimme ilman lyhyitä miehiä :) :haart:

Pidän henk. koht. hieman tyhminä ihmisiä jotka jaksaa arvostaa jotain pituutta.

Enkä ymmärrä, että mitä isoa naiset näkevät pitkissä honkkeleissä, kun ne yleensä nimenomaan näyttävät em. honkkeleilta. Pituus ei tee kenestäkään isoa, vaan paino/pinta-ala ja lihaksen määrä tekee.

Miks naiset haluaa nojailla heikolta näyttäviin kukkakeppeihin, joihin ei voi nojata läheskään yhtä kovaa kuin lyhyempään, mutta vankempaan kaveriin?

Jos miehen reidet näyttää siltä, että ne menee poikki kovasta alapotkusta niin se on kaukana turvallisesta.

Pituudessa ei sitäpaitsi ole mitään arvostettavaa, sen eteen kenenkään ei oo tarvinu duunia tehä. Joten miksi katsoa ylemmäs?

Pitkän jätkän sitäpaitsi vie paljon helpommin maihin. Veikkaan myös, että keskiarvolta 90kg/170cm kaverista löytyy enemmän voimaa, kun 90kg/190cm kaverista.

Joten MIKSI?

terv: +176cm.

Enkä ymmärrä, että mitä isoa naiset näkevät pitkissä honkkeleissä, kun ne yleensä nimenomaan näyttävät em. honkkeleilta. Pituus ei tee kenestäkään isoa, vaan paino/pinta-ala ja lihaksen määrä tekee.

Miks naiset haluaa nojailla heikolta näyttäviin kukkakeppeihin, joihin ei voi nojata läheskään yhtä kovaa kuin lyhyempään, mutta vankempaan kaveriin?

Jos miehen reidet näyttää siltä, että ne menee poikki kovasta alapotkusta niin se on kaukana turvallisesta.

Pituudessa ei sitäpaitsi ole mitään arvostettavaa, sen eteen kenenkään ei oo tarvinu duunia tehä. Joten miksi katsoa ylemmäs?

Pitkän jätkän sitäpaitsi vie paljon helpommin maihin. Veikkaan myös, että keskiarvolta 90kg/170cm kaverista löytyy enemmän voimaa, kun 90kg/190cm kaverista.

Joten MIKSI?

Huikeaa keskustelua kyllä, pidät siis tyhmempinä ihmisiä jotka arvostavat pituutta ja samalla vertailet miten joku honkkeli ei näytä "turvalliselta" jos reidet näyttävät siltä että ne kunnon alapotkulla menevät poikki. :hyvä:

:rolleyes: Tuo nyt on vähän hassua pitää pituutta arvostavia ihmisiä tyhminä. Varsinkin, kun vielä mainitsit olevasi itse keskimittainen => vaikuttaa katkeralta, kun mollaat meitä "honkkeleita".

Mutta joo. Jokainen arvostakoon sitä mitä tykkää arvostaa. Itse ainakin tykkään olla keskivertoa pidempi, olematta kuitenkaan mielestäni liian pitkä. Mutta en kyllä millään tavoin katso halveksuen tai alentavasti lyhyempiä ihmisiä. En itse asiassa edes tiedosta pituuseroja, jos olen itse pidempi. Mutta jos vierelle sattuu esim. 195+cm jantteri, tunnen itseni kovin pieneksi. Tämä johtunee varmaan siitä, ettei noin pitkiä ole prosentuaalisesti ihan hirvittävän paljoa väestöstä.

Kyllähän lyhyillekkin miehille käyttöä on. Pitkät miehet tarvitsevat kadulla kävellessään muistutuksen siitä miksi elämä on hyvää katsoessaan noita hupaisia tappeja. Naiset tarvitsevat välillä harmittomia miespuolisia ystäviä ja lohduttajia näistä lapsenomaisista vekkuleista.

Työpaikoillakin tarvitaan jokaiseen ryhmään yksi lyhyt mies jotta pitkien ihmisten mielipiteet vaikuttaisivat niiden rinnalla paremmilta. Tai jos lyhyen idea sattuu olemaan hyvä niin siitä voidaan tarvittaessa tehdä muiden keksimä.

Lisäksi työpaikoilla lyhyitä miehiä tarvitaan myös perustyömyyriksi ja nakkikoneiksi, pitkiä ei tällä tavalla nöyryytetä vaan heidät halutaan ylentää heti tilaisuuden tullen.

Elokuva-ala tarvitsee sidekickin rooleihin lyhyitä miehiä. Katsojat nimittäin tarvitsevat sankarin lisäksi jonkun johon suhtautua hieman humoristisesti.

Ystävänä lyhyt mies on geneettisesti heikompana sopivan helposti hyväksikäytettävä, hänelle voi esimerkiksi viedä lemmikit hoitoon tarvittaessa.

Vaikka lyhyt mies harvemmin tuottaa yhdellekkään naiselle tyydytystä tai onnistumisen tunnetta parinvalinnan suhteen, on lyhyillä miehillä kuitenkin välillisesti myös positiivisia vaikutuksia naisiin. Monen naisen itsetunnolle tekee esimerkiksi hyvää nähdä puolivihattu naispuolinen tuttu lyhyen miehen kanssa - se asettaa oman kumppanin automaattisesti parempaan valoon. Naisia lyhyet miehet kiehtovat joskus nimenomaan senkin vuoksi, että nämä lapsenkaltaisina herättävät naisissa tietynlaisen äidillisen hoivavietin, joka tuo hyvää vaihtelua naisen sosiaaliseen elämään.

Missä me pitkät olisimme ilman lyhyitä miehiä :) :haart:

Siinä tuli sellanen kasa faktoja että oksat pois. :rolleyes:

Onko lyhyt jos on vähemmän pitkä? Tarkemmin sanottuna yli 120cm mutta alle 220cm.

Juu ja lyhyillä on kauheet kullit.

Joku viisashan joskus sanoi että miehen kokonaispituus on 200cm.. En tiedä tosin miten se menee sitten yli 200cm, eikö niillä ole vehjettä ollenkaan..

Koskaan ei ole haitannut pituuteni-176cm

Ihan näin yleisesti kiinnostaa, että minkä pitusta miestä pidätte lyhyenä miehenä ja minkä pitusta naista sitten taas lyhyenä naisena?

Varmaan jokainen katsoo sen omasta vinkkelistään?

Mulle lyhyet naiset on ehkä 165cm ja sen alle (koska ovat keskipituutta lyhyempiä), ja miehillä sitten 175cm ja alle (sama perustelu). Itse olen 175cm. Jotain 170-175cm miestä en pidä vielä mitenkään huomattavan lyhyenä koska parin sentin eroja ei hirveen hyvin huomaa edes ja kengät ym vaikuttaa.

Oma ihanne miesten pituudelle on n. 180cm + (sellainen 5-10cm ero suurimmillaan). Pidän "sopusuhtaisuudesta" pariskunnan osapuolten välillä eli en hirveästi innostu suurista pituuseroista, tosin erittäin pitkän miehen rinnalla olisi "varaa" käyttää todella korkeita korkokenkiä... Paljain jaloin en sitten taas tykkäisi jäädä paljoa lyhyemmäksi. Kaikki "elämäni miehet" ovat olleet n. 180cm pituisia, sentin parin heitolla. En mittanauha kädessä ole kulkenut mutta niin vain on sitten ollut.

No tietenkin jokaisella on oma näkökanta tohon, sen takia kysyinkin ihmisten mielipiteitä tohon, koska tollasta universaalia mikä on lyhyt, mikä pitkä ei ole.

No tietenkin jokaisella on oma näkökanta tohon, sen takia kysyinkin ihmisten mielipiteitä tohon, koska tollasta universaalia mikä on lyhyt, mikä pitkä ei ole.

Ehkä "universaali totuus" on selkeästi alle keskipituuden olevat ihmiset? Mitä se nyt sitten missäkin maassa onkaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom