Miehen/naisen pituus

Olisi täydellinen elämänkumppani mennyt täysin ohitse jos äiti olisi hölmönä miettinyt noita tyhmiä pituusjuttuja. :)
Ja ellei aikoinaan olisi hölmönä miettinyt, sinä olisit todennäköisesti jäänyt syntymättä. Eli kiitä vaan äitiäs yhtä lailla kuin se mahdollisesti kiittää sua :D

Nää pituusjutut on niin syvällä jossain alitajunnassa, että ketään ei voi kauheesti syyttää jos ei ajatteluaan pysty niiden suhteen muuttaan. Ite olen mieheksi kai keskimittainen 177 cm, vaikka tuo keskimittakin on kai menossa koko ajan ylöspäin (oisko jo 179 cm?). Itse en voisi oikein kuvitella seurustelevani esim. yli 180-senttisen naisen kanssa, eikä kyseessä todellakaan ole mikään itsetuntokysymys, tykkään vaan pienikokoisista (syliinmahtuvista) naisista.. :pano:

En siis moiti naisia, jotka etsivät itseään isompia miehiä. Kaikenkokoisille löytyy varmasti se sopivankokoinen kumppani. :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miksi olet niin hyökkäävä? Itsehän straight out trollailit tuolla aiemmin jollain munan pituuksilla ja korkealta kaatumisilla.
Uuu, heti kun pitkiä miehiä vähän nälväistään, niin se on trollaamista. Tässä ketjussa on lyhyitä miehiä haukuttu paljon enemmän kuin pitkiä miehiä ja yleensä vielä pitkien miesten toimesta. Kaikenlaista ihmettelyä täällä on: "kuinka lyhyitä miehiä voi edes olla olemassa"? Koomisilta näyttävät lyhyet miehet tepsuttaa pienillä töppöjaloillaan ja jos nainen on edes sentin pidempi, on sellainen koomisen näköinen pariskunta.

Mun mielestä tällaisen ketjun funktio on tasan tarkkaan lyhyiden miesten mollaaminen ja pitkien ylistäminen PITKIEN TOIMESTA.

Kertokaa mulle te pitkät ihmiset, että miksi yleensä lyhyiden ihmisten mielestä pituudella ei ole väliä, mutta PITKIEN ihmisten mielestä pituudella on väliä? Miksi pitkä nainen (yleensä) ei voisi kuvitellakaan seurustelevansa lyhyemmän miehen kanssa, mutta lyhyt mies voisi helposti seurustella pitkän kanssa? Miksi pitkät ihmiset ovat niin pituusrasisteja (ei siis kaikki) ja lyhyet eivät?

Itse olen seurustellut vuosia niin pitkien (175cm) kuin lyhyidenkin (159cm) naisten kanssa eikä ikinä ole ollut ongelmaa eikä edes puhetta pituuseroista.

Naurattaa aina, kun kuulee joidenkin päivittelevän vaikka Räikkösen Kimistä ja Jennistä, kuinka "epäsuhtaisia" ne ovat kun nainen on pidempi. Sama juttu Tom Cruisesta ja Kidmanista. Mitä helvetin väliä sillä on kumpi on pidempi, mies vai nainen. Kaikilla meillä on sentään jalat maassa pitkiä tai lyhyitä. Eikö kaikki voisi hyväksyä toisensa? ( ei näköjään)

Nämä keskustelut pituuseroista on vain niin typeriä kuin olla ja voi.:rolleyes:

En kyllä Bisley täysin ymmärrä sun ajatuksen juoksua, mutta voin kertoa että nämä rasistit asettuvat sinne 185-195 cm lähettyville, pidemmät ei yleensä ajattele näitä asioita.

Kuitenkaan ei jää vain yhteen kertaan kun alle 175 cm kaveri pitää itseäni ylimielisenä ja vittumaisena, ja tämä ensinäkemältä kertaakaan jututtamatta. Itse en ollut ajatellut mitään kys. kavereista.

Kertokaa mulle te pitkät ihmiset, että miksi yleensä lyhyiden ihmisten mielestä pituudella ei ole väliä, mutta PITKIEN ihmisten mielestä pituudella on väliä? Miksi pitkä nainen (yleensä) ei voisi kuvitellakaan seurustelevansa lyhyemmän miehen kanssa, mutta lyhyt mies voisi helposti seurustella pitkän kanssa? Miksi pitkät ihmiset ovat niin pituusrasisteja (ei siis kaikki) ja lyhyet eivät?

no vähä sama juttu ku et pienimunasten mielestä koolla ei oo välii mut isomunasten mielestä on. tosin mä en oo mikää erityisen pitkä ja silti saan pilluu niin pitkiltä kuin pätkiltä

En kyllä Bisley täysin ymmärrä sun ajatuksen juoksua, mutta voin kertoa että nämä rasistit asettuvat sinne 185-195 cm lähettyville, pidemmät ei yleensä ajattele näitä asioita.

Kuitenkaan ei jää vain yhteen kertaan kun alle 175 cm kaveri pitää itseäni ylimielisenä ja vittumaisena, ja tämä ensinäkemältä kertaakaan jututtamatta. Itse en ollut ajatellut mitään kys. kavereista.
Siis joku pitää sua ylimielisenä ja vittumaisena tyyppinä ilman, että ei ole edes jutellut sinulle? Miten tuohon liittyy mitenkään kenenkään pituus? Ei sun tartte ymmärtää mun ajatuksenjuoksua, en oletakaan niin. Have a nice day!:)

Waretus:
Väitätkö, ettei pienimunaisten mielestä koolla ole väliä? Olen kuullut toisin. Ei ole siis verrattavissa mitenkään! Sorgen.

Kyllähän lyhyehkö ja hoikka mies on vähemmän vakuuttavan oloinen kuin pitkä ja hoikka tahi lyhyt ja lihaksikas. Bisley nyt on muuten niin namu, ettei varmasti kukaan nainen senttejä katso. Joku tuossa jo sanoi, että jos laitetaan vierekkäin kaksi muuten samanlaista tyyppiä ja toinen on pidempi niin jostain syysta useat naiset vaan ottais sen pidemmän. Myönnän itsekin, että lyhyemmät ja hoikat eivät silmää miellytä, mutta jos pituutta löytyy vaikkei niinkään lihasta se ei haittaa. Sinänsä tällaisena persjalkaisena tuosta ei voi tulla ongelmaa kun suurin osa miehistä on minua pidempiä eikä tuollaista joudu tosissaan pohtimaankaan. Voisi kyllä jäädä lähempi tuttavuus tekemättä jos mies olis reippaasti alle oman pituuteni. Nuoret vaikuttavat minusta nykyään lyhyemmiltä kuin ennen? Ainakin monet tytöt näyttävät itseäni lyhyemmiltä ja naiset ei taida paljoa varsinaisen murrosiän jälkeen pituutta kasvaa.
Olen itse joskus teiniangsteissani huutanut äidilleni, että oliko pakko tehdä lapsia lyhyenä naisena lyhyen miehen kanssa :nolo:. Siskoni ovat minua lähes kymmenen senttiä lyhyempiä eli minulla ei pitäisi olla valittamista, mutta silti vieläkin vituttaa olla näin lyhyt.

Mulle on ihan sama kumppanini pituus, mutta JOS pitäisi valita, ottaisin sen lyhyemmän vaihtoehdon. Syynä lähinnä se, että en mä itsekään ole mitenkään erityisen pitkä. Ja lyhyemmät miehet on jotenkin ihania<3

Mulle pituus ei luo mitään illuusiota vakuuttavasta ihmisestä, kyllä sen tekee muut seikat.

Edittiä sen verran, musta itsestäni ennustettiin naperona 180cm pituista kun vanhemmatkin on niin pitkiä. Ei kyllä harmita tippaakaan että jämähdin 164cm ollen näin kaikkia sisaruksiani lyhyempi isosisko.

Ei haittaa jos mies on lyhyt, kunhan on vahvempi kuin minä ja jaksaa nostella minua. :>
Liian pitkät miehet taas ei kamalasti jostain syystä sytytä.

Ihan mielenkiinnosta, kuinka monta kertaa olet tavannut näitä liian pitkiä miehiä?

Eipä niitä niin hirveästi ole. :rolleyes: "Liian" pitkällä tarkotin kuitenkin jotain noin suunnilleen yli 185 senttistä. Mieluummin reilusti alle tuon, ettei tartte niska kenossa kattella nähdäkseen toisen silmät. Vaikka kaipa siihenkin tottuisi tarvittaessa.
Itse 170 cm.

Nyt kun aloin miettimään niin suurin osa suhteistani on ollut yli 180 cm miesten kanssa. 190 senttisiä mahtuu mukaan jokunen enkä oo edes ajatellut niiden olevan hirveän pitkiä. Mää kattelen kuitenkin niska kenossa niin ei se niin kymmenen sentin päälle ole.

Nyt kun aloin miettimään niin suurin osa suhteistani on ollut yli 180 cm miesten kanssa. 190 senttisiä mahtuu mukaan jokunen enkä oo edes ajatellut niiden olevan hirveän pitkiä. Mää kattelen kuitenkin niska kenossa niin ei se niin kymmenen sentin päälle ole.

Tästä olen hieman kiinnostunut, miten niin moni on seurustellut yli 190 cm miehen kanssa jos niitä ei katukuvassa juurikaan näe? 1994 USAn miesväestöstä vain alle 2 % oli pitempiä kuin 190 cm, Suomen statseista en tiedä mutta tuskin nykyään enempää kuin 5 % jos sitäkään (Wikipedian mukaan nykyisessä kesk. määräisessä pituudessa Suomella on eroa kaikkiin Yhdysvaltojen yli 20 v miehiin +4 cm (USA 176 cm), etnisen taustan mukaan vaihtelee hieman (Suomen 180 cm on miesten itse ilmoittama, USAn mitattu tulos)). Eli naisen pitäisi seurustella keskimääriin n.30 miehen kanssa, että yksi niistä olisi yli 190 cm.

Näitä yli 190 cm kanssa seurustelleita kuitenkin näkyy useammin.

Tästä olen hieman kiinnostunut, miten niin moni on seurustellut yli 190 cm miehen kanssa jos niitä ei katukuvassa juurikaan näe? 1994 USAn miesväestöstä vain alle 2 % oli pitempiä kuin 190 cm, Suomen statseista en tiedä mutta tuskin nykyään enempää kuin 5 % jos sitäkään (Wikipedian mukaan nykyisessä kesk. määräisessä pituudessa Suomella on eroa kaikkiin Yhdysvaltojen yli 20 v miehiin +4 cm (USA 176 cm), etnisen taustan mukaan vaihtelee hieman (Suomen 180 cm on miesten itse ilmoittama, USAn mitattu tulos)). Eli naisen pitäisi seurustella keskimääriin 20 miehen kanssa, että yksi niistä olisi yli 190 cm.

Näitä yli 190 cm kanssa seurustelleita kuitenkin näkyy useammin.
Ootko sä vähän fiksaantunut näihin pituusjuttuihin? O_o

Piti tarkistaa, kolme 190-192,5 senttistä enkä ole sutinoinut viidenkymmenen kanssa. Kaksi seurustelua, yksi suhde. Mahtuu joukkoon jokunen alle 175 senttinenkin.

...niin. Pätkä, keskiverto jolla on luonne kohdillaan? Eikö voi olla? Voi voi taas tämän asian kanssa.

Keskiverto luonteella, tonttu. Mistä repäsit sen, et pätkä ja keskiverto (mut erinomainen luonne)? Totta kai se keskiverto pätee sit kaikkeen ku kerran sen oon jaksanu kirjottaakki siihen.

Eli naisen pitäisi seurustella keskimääriin n.30 miehen kanssa, että yksi niistä olisi yli 190 cm.

Mutta tämänhän voi ajatella myös niin, että naiset jotka valitsevat vain yli 190 cm kumppaneikseen, ovat siis suhteessa nirsompia. (NO AIJAA!) Esim. jos olen tapaillut viittä yli 190 cm pitkää miestä, niin potentiaalisia ehdokkaita olisi ollut (joko tietämättä tai tiedostaen) 150.

Mutta tuo on kyllä ihan totta, että pitkillä miehillä on tapana tehdä pilaa lyhyistä. Erään tutun mielestä serkkuni naimisiinmeno tätä lyhyemmän miehen, "mutta kun se on pätkä", kanssa on ollut erittäin hauskaa, jo monen vuoden ajan. Kai se on jollain tavalla ylpeyttä. Ja eräs ystäväni "tappaisi itsensä" jos olisi alle 180 cm.

Itse kylläkin ihailen pitkiä ihmisiä, he viehättävät minua. Ja kyllä minulle on merkitystä (tai lähinnä toive, jostain on kai joskus tingittävä, jos sikseen tulee, mutten kuitenkaan lyhempää ottaisi), että mies on selvästi minua pidempi, noin 10 cm, joten ei minun edes auta katsella paljoa alle 190 senttisiä. HAHAH niitä odotellessa.

Kuka täällä olisi sanonut ettei munan pituudella mitään väliä ole? Toki on. Jos 162,5cm miehellä on 20cm muna ja 190cm miehellä on 20cm muna, kummalla se on isompi?

Se missä korkeudella sun pääs keikkuu ei ole vitun väliä! Trust me.

Tässä sulle koominen näky 162,5 senttisestä miehestä. Näytähän oma kuva niin vertaillaan!

IMG_2808.jpg

Olinkin unohtanut vastanneeni tähän ketjuun.

Mitäs kuvien vertailulla on merkitystä kun kyseessä on pituus? Sun kuvassa ei ole mitään vertailukohtaa. EDIT. Tai no ehkä toi kivipaasi olisi mun nilkkojen kohdalla. :lol: Sulla on muutenkin lihaksisto hyvässä kunnossa, niin kuin itsekin tiedät. Mutta jos tohon laitetaan paita päälle ja viereen 190cm "normaalin roteva" mies niin hieman koomiselta näyttää mielestäni. :lol2:

Lihaksia voi aina kasvattaa, pituutta ei niinkään (tai no, teoriassa leikkauksellisesti joitakin senttimetrejä). Ja jos pitkä saa lopulta niitä lihaksia kunnolla niin on luonnossa huomattavasti näyttävämpi ilmestys kuin leveä tappi. Kuvissa kyllä lyhyempikin näyttää kovalta, etenkin kun/jos on symmetria (ei pelkästään lihasten vaan raajojen jne.) on kohdallaan.

e: äitini on elävä esimerkki tästä, 181cm pitkä nainen, käytti aina korkokenkiä ja joka oli tottunut reilusti yli 190cm miehiin. Löysi netistä kiinnostavan ja todella mukavan miehen ja pohti ääneen, että kun se on vaan 185cm tms. ja mietti vielä jos ei menisikään tapaamaan häntä. Taoin äidille järkeä päähän ja valitin ettei hän voi pituuden takia jättää menemättä - hän lähti tapaamaan miestä: nykyisin ovat todella onnellisesti naimisissa ja ostivat yhteisen talonkin. (Ja äiti ei pahemmin käytä enään korkokenkiä :D)
Olisi täydellinen elämänkumppani mennyt täysin ohitse jos äiti olisi hölmönä miettinyt noita tyhmiä pituusjuttuja. :)

185cm mies on keskimittainen (mielipide, tilastollisesti jotain muuta), kaukana lyhyestä. Voi olla että alle 170cm mies olisi ollut eri juttu eli mielestäni huono esimerkki.

Keskiverto luonteella, tonttu. Mistä repäsit sen, et pätkä ja keskiverto (mut erinomainen luonne)? Totta kai se keskiverto pätee sit kaikkeen ku kerran sen oon jaksanu kirjottaakki siihen.

Housussas on tonttu. Pointti tuossa oli itselläni se, että ei pelkällä pituudella mihinkään pötkitä, jos lyhyemmällä kaverilla on sopivampi luonne. Jos on keskiverto, tai urpo, tai muuten epäsopiva luonne niin varmasti alkaa se pituuskin herkemmin ottaa aivoon.

Yksinkertaistettuna panokseni aiheeseen oli siis se, että luonteella voi paikata erittäin pitkälle ulkonäön "vajavaisuuksia" tai valtavirtaihanteesta poikkeamista, kun taas ulkonäöllä ei voi paikata luonnetta. Minun päässäni siis.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom