Miehen/naisen pituus

180cm pituutta ja tyytyväinen. Yltää ottamaan tavaroita ylähyllyltä varpistuksella. :)

EDIT: Niinjuu, lapsuudessa pituuskasvu oli hidasta eikä oikein kasvupyrähdystäkään ollut joten kasvuhormonia harkittiin. Ei pistetty, ja tässä ollaan. Vanhemmilla pituutta on 172cm isäukolla ja 154cm (ja puol!) äiteellä. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä siitä pituuden puuttesta on joskus haittaakin. Wanhojen tansseihin on vielä pitkä aika ja puhuttiin siitä eilen tyttöystävän(166-167cm) kanssa, että miten sinne pukeutuisimme. Hän näytti minkälaiset korot ottaisi niitä varten ja meinasin pyörtyä siihen kuinka paljon pidemmäksi hän tuli, kun laittoi ne jalkaan:david: Itse kun oon 171-172cm, niin aika pahasti jäin alle. :lol2: Näinä hetkinä toivois olevan sen 180 cm pitkä. :(

Kyllä siitä pituuden puuttesta on joskus haittaakin. Wanhojen tansseihin on vielä pitkä aika ja puhuttiin siitä eilen tyttöystävän(166-167cm) kanssa, että miten sinne pukeutuisimme. Hän näytti minkälaiset korot ottaisi niitä varten ja meinasin pyörtyä siihen kuinka paljon pidemmäksi hän tuli, kun laittoi ne jalkaan:david: Itse kun oon 171-172cm, niin aika pahasti jäin alle. :lol2: Näinä hetkinä toivois olevan sen 180 cm pitkä. :(

Eiks tyttöystäväsi voisi harkita hieman matalampia korkoja? Tosi korkeissa on niin vaikea tanssiakin...meidän tansseissa yhdellä oli yli 10cm korot ja oli pitempi kuin parinsa, ja lopulta heitti kengät pois kesken esityksen ja tanssi sukkasillaan, kun jalkoja särki niin paljon. :)

Kuullu jostain, että lyhyet on parempia sängyssä. Liekkö sitten joku ruotsalaistutkimus, en tiedä.. Itse 178 ja ihan tyytyväinen, vaikka toivon, että kasvaisin vielä pari senttiä et tulis toi 180 täyteen.

Kuullu jostain, että lyhyet on parempia sängyssä.
Joo ja mä oon kuullu että ruskeasilmäsillä lyhythiuksisilla miehillä on aivan saatanan iso muna noin yleensä. Ite 25 ja ihan tyytyväinen.

~172 cm ja erittäin tyytyväinen. Ennustettiin jotain yli 180 cm, ei ois sekään huono ollut. Punttisaliharjoittelun kannalta todella hyvä pituus ja näyttää leveemmältäkin nopeemmin :dance2:.

mä oon kuullu että ruskeasilmäsillä lyhythiuksisilla miehillä on aivan saatanan iso muna noin yleensä
1236664538680-300x273.jpg

Kuullu jostain, että lyhyet on parempia sängyssä. Liekkö sitten joku ruotsalaistutkimus, en tiedä.. Itse 178 ja ihan tyytyväinen, vaikka toivon, että kasvaisin vielä pari senttiä et tulis toi 180 täyteen.

Itse asiassa oon lukenut jostain samanlaisesta, mutta se koski muistaakseni naisten pituutta ja perustui sellaiseen terävään järkeilyyn, että lyhyempää naista on helpompi pyöritellä sängyssä kuin pitempää...

Oli tosi hyvä tutkimus mun mielestä :rolleyes: Kyllähän jotkut kaveritkin väittää tuollaista, mutta varmaan on vähän jostain muustakin kyse. Itellä ei varmaan muna edes nousisi 155-senttisen tytön kanssa niin kuin 175-senttisen että silleen :rolleyes:

Tässä on superluotettava lähde naisen pituuteen ja orgasmiherkkyyteen :D

Lähinnä tässä puhutaan klitoriksen ja vaginan etäisyydestä toisistaan

" “Téléclitoridienne,” a term meaning “female of the distant clitoris,” was first studied last century..."

http://www.foxnews.com/story/0,2933,543760,00.html

Myös pituus mainitaan tekijänä!

"Bonaparte also found a correlation between a woman’s height and the closeness of her sex organs. This was namely that shorter women tended to have shorter spans."

"The 69 percent of women in her sample who could have orgasms during sex had significantly smaller distances between sex organs. These women, referred to as paraclitoridiennes, could almost always climax from sex."

Eli jutun pointti oli tuo klitoriksen ja vaginan välinen etäisyys ...
että niih. Tässä on sitten ainakin mulle uusi kriteeri tyttöystävän valinnassa. Työntömitta mukaan ensimmäiselle sänkykeikalle tulevaisuudessa.

Itsellä on sellainen mielikuva että naiset suhtautuu äidillisemmin lyhyempiin miehiin ja lyhyempiä miehiä pidetään enemmän sellaisina hassuina ja lutusina kuin pitkiä miehiä. Pitkistä miehistä sitten monet ainakin pidemmät naiset hakee sitä turvallisuutta ja "miehisyyttä".
Itse olen ~172 cm ja joskus varsinkin ennen oli sellainen olo että kun olisi sen muutaman sentin pidempi.

Ei liene ihme että juurikin lyhyemmät miehet bodaa useammin kuin pitkät, esim. kehonrakennuksen maailman huippujen keskipituus pyörii siellä 170 cm:n paikkeilla, sattumaako? Lyhyt saa ainkin paremmin massan tarttumaan ja näyttämään kuin pitkällä miehellä vastaavasti. Naisia on ollut ihan mukavasti ja nyt seurustelusuhdetta vuosi ja 4 kk takana.

176 senttinen löytyy täältä, kääpiöksi itseni tunnen kavereiden seurassa.. No, onneksi on kuitenki suht harvassa sellaset tsiksit jotka on mua pitempiä.. Oma äitini tosin on :D

Mä oon 183cm pitkä. Luokalla on 43 tyyppiä, joista 10 poikia ja olen vasta viidenneksi pisin :D

Musta tuntuu, että toi keskipituus on noussut entisestään, mikä se sitten ennen olikaan. Lähes tulkoon kaikki 3-5v vanhemmista kavereista on mua lyhyempiä, suurin osa varmasti alle 180cm. Ehkä me "pleikkari-sukupolvi" ollaan vaa pidempiä? Ja itse olen tosiaan 17v..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom