Miehen/naisen pituus

Ei lyhyillä miehillä ole mitään hätää! Hei mäkin oon 164,5 (aamulla) 162,5 (illalla), eikä lyhyydestä ole mulla ikinä ollut mitään haittaa. Ei naisia metsästetä pituudella. Luonne, persoona ja millainen olet on tärkeämpää kuin pituus.

Joskus tuntuu, että pitkillä miehillä on enemmän ongelmia lyhyiden miesten pituudesta kuin lyhyillä itsellään. Yksikin tuttu tyyppi useasti päivitteli mulle minut nähdessään, että miten sä oikeesti oot noin lyhyt. Sano vielä kaverilleen että kato nyt ja meni mun viereen seisomaan. Kaveri itse oli sellainen pitkä päärynänmuotoinen tyyppi. Tokasin vaan takas, että tuu sit sanomaan mulle jotain ku sulla on isompi hanksa ku mulla. Meni hiljaiseksi. Kaveri siis yrittää epätoivoisesti saada lihaa pitkien luiden ympärille.

Aina niitä viisastelijoita löytyy, mut antakaa takaisin. Vedotkaa vaikka isoon munaan tai nopeisiin jalkoihin. Pitkät on hitaita ja ne kaatuu korkealta ja kovaa. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No olipas yleistämistä, mutta ehkä toisessa ääripäässä nähdään asiat eri tavalla. Mulle ei ole paskaakaan väliä miten pitkä/lyhyt (mies) on, en ole koskaan hämmästellyt kenenkään pituuksia vaikka pitkä olenkin.

Ei lyhyillä miehillä ole mitään hätää! Hei mäkin oon 164,5 (aamulla) 162,5 (illalla), eikä lyhyydestä ole mulla ikinä ollut mitään haittaa. Ei naisia metsästetä pituudella. Luonne, persoona ja millainen olet on tärkeämpää kuin pituus.

Käyt tässä taistelua tuulimyllyjä vastaan. En tiedä mikä siinä on niin vaikeaa, mutta ihmiset eivät keskimäärin tuppaa uskomaan, että näillä kolmella luettelemallasi ominaisuudella on oikeasti painoarvoa naisten mielestä. Tai ainakaan oikeanlaisten naisten.

Ehkä olen tyhmä, mutta ei tulisi mieleenikään sanoa suoraan ei pelkän pituuden takia. Jos on muuten vain ääliö niin se on sitten eri juttu (Bisley ei siis tietääkseni ole ääliö myöskään).

No mut Bisley on kuitenkin malli. Ton näkösii jätkii ei oo Suomes ku muutama ja ku luonnekki kohillaan ni ei varmana oo ongelmia naisten kaa.

Pätkä, mutta muuten keskiverto onkin sitten eri asia.

No mut Bisley on kuitenkin malli. Ton näkösii jätkii ei oo Suomes ku muutama ja ku luonnekki kohillaan ni ei varmana oo ongelmia naisten kaa.

Pätkä, mutta muuten keskiverto onkin sitten eri asia.

...niin. Pätkä, keskiverto jolla on luonne kohdillaan? Eikö voi olla? Voi voi taas tämän asian kanssa.

En ole malli, enkä Bisleytä kovin paljoa pidempi ja kyllä tuosta lyhyydestä joskus koiluaikoina kuuli, pitkiltä vain siis. Ehkä ylä-asteaikoina, sen jälkeen en ole kuullut juuri mitään kommenttia. Kyllä luonne, muu ulkonäkö sun muut seikat vaikuttaa naisiin enemmän. Osa pitkistä naisista ei oikeastaan katsokkaan kohti, mut se ei haittaa, niitäkin on vain pieni osa. Muutenkin minusta on äärimmäisen typerää haukkua jotakuta pätkäksi, pitkäksi tai ihan miksi tahansa. Mutta idioottejahan aina riittää. Sehän riittää, että on itse suht tyytyväinen itseensä. :rolleyes:

Sehän se erikoista onkin että herkimmin kommenttia kuulee tyyliin pitkiltä ihmisiltä jos on kuullakseen -> yli 180 cm. Jos oikein tarkasti ajatellaan niin molemmin puolin on hyviä ja huonoja puolia. Isompana/pitempänä tarvii enemmän tilaa esim. kotonansa, autossa jne, kun lyhyt pärjää vähemmällä. Pitempi taasen näkee paremmin esim. väkijoukossa eteensä kuin lyhyt. Jostakin olen kuullu että pitkät sairastuvat herkemmin tukielin -sairauksiin kuin lyhyet ihmiset. Ja mitä kaikkea esimerkkejä sitä nyt olisikiaan.

Itse en ole joutunut oikeastaan mtn kommentteja koskaan pituudesta pahemmin kuulemaan, mutta eräs "kaverini" (187 cm) kouluajoilta kerran baarissa nelisen vuotta sitten tokaisi pienen sanomiseni jälkeen: pieni mies ja virnuili päälle. Kyllä siinä pikkusen rupes vituttamaan, mutta päälle en käynyt, koskaan en ole väkivaltanen ollut.

On se silti monelle lyhyelle miehelle arka asia toi pituus, jos joku tulis vielä kuittailemaan (varsinkin tämä ko. heppu) niin varmasti sais kunnolla leukaperiinsä. Yhteiskunta voi olla yksi syypää tähänki asiaan. Kumpa kaikki vain oliskin hyvin, mutta aina löytyy joitakin vastahankaajia.

....
Pitkät on hitaita ja ne kaatuu korkealta ja kovaa. :)

1. Usain Bolt on todella pitkä...ei hirveän hidas kuitenkaan, vai?
2. Kyllä sillä pituudella on väliä, munan ja kropan. Ei millään pahalla mutta 162,5cm on jo hieman koominen pituus miehelle, ellei ole tarkoitus näytellä pygmiä jossain teatterissa. Fleimejä odotellessa, tosin rehellinen mielipiteeni tämä.

1. Usain Bolt on todella pitkä...ei hirveän hidas kuitenkaan, vai?
2. Kyllä sillä pituudella on väliä, munan ja kropan. Ei millään pahalla mutta 162,5cm on jo hieman koominen pituus miehelle, ellei ole tarkoitus näytellä pygmiä jossain teatterissa. Fleimejä odotellessa, tosin rehellinen mielipiteeni tämä.
Kuka täällä olisi sanonut ettei munan pituudella mitään väliä ole? Toki on. Jos 162,5cm miehellä on 20cm muna ja 190cm miehellä on 20cm muna, kummalla se on isompi?

Se missä korkeudella sun pääs keikkuu ei ole vitun väliä! Trust me.

Tässä sulle koominen näky 162,5 senttisestä miehestä. Näytähän oma kuva niin vertaillaan!

IMG_2808.jpg

Kuka täällä olisi sanonut ettei munan pituudella mitään väliä ole? Toki on. Jos 162,5cm miehellä on 20cm muna ja 190cm miehellä on 20cm muna, kummalla se on isompi?

Tässä sulle koominen näky 162,5 senttisestä miehestä. Näytähän oma kuva niin vertaillaan!

ite en kanssa ymmärrä tota että mitä väliä sillä miehen pituudella on, ite oon jotain 173 ja en kyllä pisempi edes tahtois olla.

Kohta joku järkeilijä sanoo että bodaat sentakia kun oot niin lyhyt:jahas:

Tää pituusväittely on muutenkin ihan naurettavaa. Osalle sillä selkeesti on merkitystä, osalla painaa muut asiat enemmän.
Ja niillekin keille sillä on kauheasti merkitystä, onkin kiva kun rakkaus tekee tepposet. Kandeekin heivaa täydellinen sielunkumppani sen takia, että se on liian lyhyt/pitkä. Hohhoijjaa.:rolleyes:

Niinkun aiemmin kirjoitin, toki se saattaa alussa vaikuttaa, kun ihmisillä näyttää olevan kaiken maailman ennakkoluuloja ja itsetunto-ongelmia, mutta loppupeleissä sillä ei ole mitään merkitystä.

e: äitini on elävä esimerkki tästä, 181cm pitkä nainen, käytti aina korkokenkiä ja joka oli tottunut reilusti yli 190cm miehiin. Löysi netistä kiinnostavan ja todella mukavan miehen ja pohti ääneen, että kun se on vaan 185cm tms. ja mietti vielä jos ei menisikään tapaamaan häntä. Taoin äidille järkeä päähän ja valitin ettei hän voi pituuden takia jättää menemättä - hän lähti tapaamaan miestä: nykyisin ovat todella onnellisesti naimisissa ja ostivat yhteisen talonkin. (Ja äiti ei pahemmin käytä enään korkokenkiä :D)
Olisi täydellinen elämänkumppani mennyt täysin ohitse jos äiti olisi hölmönä miettinyt noita tyhmiä pituusjuttuja. :)

Komea mies, kuvassa. Livenä se vastaavan fyysisen vaikuttavuuden saavuttaminen voi sitten olla hivenen vaikeampaa. Toisaalta, kuinka suuressa arvossa itse kukin sitä fyysistä vaikuttavuutta viitsii pitää on sitten aivan toinen juttu :)

Ai jumankauta nyt vasta tajusin että Bisley nimimerkin takana oliki Nyyssölä :) Paljon olen susta kuvia nähny ja kovassa kunnossa on mies ollu monessa otoksessa, ei muutako jatka samaan malliin.

No joku Usain Bolt on juossu siitä asti ku on saanu kengät jalkaan ja alusta asti harjotellu kovaa, mutta jos laitettaisiin Bolt ja joku lyhyt mies pienelle tanssimatolle tanssimaan niin siinä vois mennä Boltilla nopeessa tahdissa jalat solmuun ja aika moni lyhyempi mies tekis sen varmasti nopeemmin kuin Bolt. Eri asiahan se on tietty joku 100 metriä juosta jossa pitkillä jaloilla saa isomman askelluksen, mutta lyhyempi juoksija käyttää jalkoja lyhyemmällä askelluksella NOPEAMMIN.

Ei helkkari tämä keskustelu tuntuu suorastaan jo ihan koomiselta.

koominen keskustelu kyllä :D voitais vaikka miettiä että onko sillä pituudella nyt niin väliä jos on kuitenkin "normaalipituinen" eli ei kääpiö eikä jättiläinen eli 160-200cm siis miehillä

Miksi olet niin hyökkäävä? Itsehän straight out trollailit tuolla aiemmin jollain munan pituuksilla ja korkealta kaatumisilla.

Jos se muna on pieni pitkällä niin on se pieni lyhyelläkin. Aika vaikeaa on kummankaan luoda optista illuusiota!

En oo koskaan ymmärtäny, et miks pidempiä ihmisiä väitetään kömpelömmiks ku lyhkäsiä. Jos molemmilla on samat mittasuhteet niin miten toinen voi olla jotenkin toista kömpelömpi esim. tanssiessa? Selittäkää.

Täälläkin päin ne on yleensä ollut niitä pidempiä kavereita, joille joidenkin lyhyiden kavereiden pituus on ongelma. Itseä ei ainakaan yhtään haittaa, vaikka tästä en enää kasvakaan. Joskus sitä toivoi, että olisi edes vähän pidempi - nykyään en. Nimim-166cm

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom