Miehen/naisen pituus

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täältä löytyy lyhyyttä 170cm. Ihan sama kun ei se kuitenkaan vaikuta yhtään mihinkään, muijakin on pari senttiä pitempi. Eipä ole tarvinnu armoa pyydellä ton takia missään, urheillessakin pitkät kaatuu vaan komeemmin kun kääpiö ajaa pystyyn.

Hei, ei tuossa mitään, sillä 170 cm on ihan riittävä pituus.
Itse surin muutama kuukausi taaksepäin ihan helvetisti sitä että pituutta oli vain joku 165 cm.

En ollut kasvanut puoleen vuoteen ja terkkariki sanoi, että tässä tää mun pituuskasvu sitten oli ollutkin. Noh, kävin muutama viikko sitten mitauttamassa itteni ja pituutta oli 169 cm. Ikää siis on nyt 16 vuotta ja lokaakussa täytän 17 v.

Tavoitepituus toki olisi 175 cm, mutta tähän nykyiseenkin ehkä voisin tyytyä, ja jos ei sitten tulisi pituutta enään lisää, niin sen kanssa on pakko elää ja alkaa muokkaamaan niitä muita ominaisuuksia mitä itsessä on.

Ja ei oo tää lyhyys ainakaan saantiin vaikuttanu. Kun kuulemma mulla on keskivertoa komeempi pärstäkerroin. :david: :kippis1:

Ja ei oo tää lyhyys ainakaan saantiin vaikuttanu.

Sama täällä. Ihan täytyy kummastella ku joissakin "tutkimuksissa" väittävät, että lyhyt jäis ilman tms... Ei oo koskaan ollu pulaa naisista, eikä oo lyhyydestä ollu haittaakaan näillä "markkinoilla".

Tuskin. Itse veikkaisin supliikkikerrointa määräävimmäksi. Tietysti pärstäkertoimenkin on hyvä olla edes jonkinlainen kuten se on suurimmalla osalla.

Tuo Tipran postaus oli vähän masentava, mutta toisaalta siinä oli myös mielestäni selkeästi lyhytkasvuiseksi (mikä se lääketieteellinen termi nyt onkaan) luokiteltavia otannassa mukana. Kyllähän tilastoon tulee vääristymää jos muutamat vastaavat kaikkein surkeimmin niin sehän tipauttaa kokonaiskeskiarvoa roimasti vaikka suurin osa vastanneista olisi suht. tyytyväisiä elämäänsä.
Itse olen kysynyt teininä äidiltäni, että kävikö sillä mielessä minkälaisia pätkiä lapsista tulee kun se oli alle 160cm ja isäni 165cm. Eli olisko kannattanut ottaa pidempi mies... Olen sentään sisaruksiani lähes 10cm pidempi eikä niitä lyhyys ole haitannut ja oikein hyvät miehetkin ovat ottaneet. Toiselle siskolleni oli tarjottu mahdollisuutta hormonihoitoon teininä, mutta se ei ollut halunnut. Jos minulle olisi tarjottu vastaavaa mahdollisuutta kun tajusin etten tästä enää kasva niin aivan varmasti olisin syönyt mitä vaan. Tupakoinnin aloitin pituuskasvun pysähtymisen jälkeen, ennen en "uskaltanut" aloittaa kun en halunnut haitata kasvuani.

Joskus tuli seurusteltua lyhyen miehen (jos minulla oli korkkarit niin olin samanpituinen) ja ei se oikein mieheltä vaikuttanut muutenkaan. Eron syy ei ollut pituudessa vaan sen nössö luonteessa.
Kummasti ne pidemmät miehet vetää huomion puoleensa paremmin, tarkemmin jos miettii niin tilastopoikkeamaa lukuunottamatta kaikki on ollut +185 tai ainakin yli 180cm. Onhan se hieman koomisen näköistä kun itse yllän koroilla just ja just hartoiden tasalle, sopivan taskukokoinen siis. Jotenkin miellän asian niin, että miehen tulee olla suurempi kuin naisen. En usko, että tuntisin vetoa itseäni pienempään/hennompaan mieheen, sama se minkälainen charmi sillä olisi.
Kaverini deittailee sellaista hentoa mestä ja mulle olisi kova pala jos miehen farkut ois mulle liian pieniä, joko mulla olisi liian iso tai sillä liian pieni perse, no can do.Tai joku ois kyllä vialla mikäli voisin lainata miehen paitoja kun ne on sopivankokoisia.. .Pituutta tai sen puutetta voi hyvin kompensoida lihaksilla, kyllähän treenattu 165cm on miehekkäämpi kuin samankokoinen ja naisen painoinen hentoinen mies.

Jos noita tilastojen tuloksia miettii, miksi lyhyet miehet saavat niitä naisia vähemmän, niin vaikuttaa siihen ainakin se, että jotkut lyhyet miehet käyttäytyvätkin juuri niin "anteeksi että olen olemassa" ja hyvä kun uskaltavat lähestyä naisia kun luulevat ettei pituus riitä. Itsevarmuutta vaan peliin! Itseäni eivät ainakaan just semmoiset hentoiset 170cm nössöpojat kiinnosta, mutta ihan eri juttu on saman mittainen, kivoilla lihaksilla ja itsevarmuudella varustettu mies. ;) Niin ja eiköhän se naama vaikuta myös enemmän kuin joku pituus. Kumman valitsisi, 190cm ja ruman miehen vai 170cm jolla on kiva hymy ja muutenki komeat kasvonpiirteet?

Minusta piti ennusteiden mukaan tulla 185 cm, mutta tulikin vain 180 cm. Mutta kappas vaan, elän ja hengitän siinä missä muutkin. Yo-kokeissa kirjoitin kaksi ällää ja pääsin jopa yliopistoon. Tämä kaikki vaikka olenkin vain keskimittainen.

:D

Itse en ole huomannut naisrintamalla olleen koskaan mitään haittaa lyhyydestä (174cm). Tietysti sitä meininkiä voisi olla vielä enemmän jos olisi pidempi. Sitä varmaan alitajuisesti vähän välttelee pitkiä naisia. Muutaman pitkähkön naisen olen kuullut sanovan, että lyhyys ei sinänsä ole ongelma vaan persjalkaisuus ja rimpula ulkonäkö. Onkohan tuossa mitään perää?

Muutaman pitkähkön naisen olen kuullut sanovan, että lyhyys ei sinänsä ole ongelma vaan persjalkaisuus ja rimpula ulkonäkö. Onkohan tuossa mitään perää?

Mies on mua sentin pidempi, eikä siinä mun mielestä ole mitään ongelmaa. Tosin kun miettii tota rimpula-juttua, niin saattas tuntua oudolta jos mies painas suunnilleen saman mitä minä. Mutta kun se on suht harteikas yms(vaikkei muuten käy edes salilla:D) ja taatusti vahvempi kuin minä, niin kyllä se miehiseltä vaikuttaa, eikä haittaa vaikkei pidempi olekaan.

Itsellä mittaa 176 ja eikä lisämitta haittaisi mutta kyllä näinkin mennään ihan hyvin. Itselle ainakin on tärkeämpää se että on hyvä ryhti ja vähän lihaa luiden ympärillä kuin pituus. Kumminkin jos on mittaa se 195 ja vähän huonot geenit lihan kasvatukseen niin ei sekään kovin miehekkäältä näytä :D

Saati,että olisi 175cm ja omaisi vähän huonot geenit lihasten hankkimiseen. Kauheata katsottavaahan se olisi.

Tutkimusta pukkaa.

"Australiassa tehty tutkimus kertoo, että salskeus nostaa keskipalkkaa etenkin miehillä. Tuntipalkka nousee kolme prosenttia jokaisella kymmenellä pituussentillä, jolla mies ylittää sukupuolensa keskipituuden eli 178 senttiä. Pituuden viisi lisäsenttiä vastaa miesten palkoissa samaa kuin yhden vuoden lisä työkokemuksessa.

Naisilla 10 lisäsenttiä yli keskipituuden nostaa tuntipalkkaa keskimäärin kaksi prosenttia."

Tutkimusta pukkaa.

"Australiassa tehty tutkimus kertoo, että salskeus nostaa keskipalkkaa etenkin miehillä. Tuntipalkka nousee kolme prosenttia jokaisella kymmenellä pituussentillä, jolla mies ylittää sukupuolensa keskipituuden eli 178 senttiä. Pituuden viisi lisäsenttiä vastaa miesten palkoissa samaa kuin yhden vuoden lisä työkokemuksessa.

Naisilla 10 lisäsenttiä yli keskipituuden nostaa tuntipalkkaa keskimäärin kaksi prosenttia."

Damn. Mutta eikös se ole sama asia, jos käyttää 10cm korkokenkiä?

Ja ihan totta, että pitkät ihmiset ovat vain kömpelöitä ja huonoryhtisiä tikkuja. En siis tosiaankaan edes haluaisi olla pidempi. Pöh. :jahas:

T. 160cm ja 2 millimetriä

Ps. :itku:

Tutkimusta pukkaa.

Tuo luultavasti selittyy sillä, että KESKIMÄÄRIN pidemmät miehet ovat hiukka itsevarmempia verrattuna lyhyempiin, joka sitten saattaa vaikuttaa ulosantiin. Mutta lyhyet pärjää myös, kunhan ei anna pituuden häiritä ja on itsevarma, pelkällä pituudella ei tee yhtikäs mitään. Luonne ratkaisee!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom