Näin ei saisi sanoa, mutta itse en oikein pysty ottamaan lyhyitä ihmisiä vakavasti. Tiedän että se on typerää ja väärin.
Täytyy valitettavasti kompata tätä sanasta sanaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin ei saisi sanoa, mutta itse en oikein pysty ottamaan lyhyitä ihmisiä vakavasti. Tiedän että se on typerää ja väärin.
En vielä ottanut itseeni, mutta missä yhteydessä tämä tapahtuu? Menette miesten vaateliikkeeseen ja myyjä on lyhyempi kuin itse niin ei voi luottaa asiantuntemukseen?Täytyy valitettavasti kompata tätä sanasta sanaan.
En vielä ottanut itseeni, mutta missä yhteydessä tämä tapahtuu? Menette miesten vaateliikkeeseen ja myyjä on lyhyempi kuin itse niin ei voi luottaa asiantuntemukseen?
Heh, onkohan tämä jotenkin yleistä, että mitä lyhempi ihminen niin sitä paremmin tiedetään toi oma pituus kun osataan jopa puolet sentit ilmoittaa :D. Aiemminkin oon huomannut samanlaisia tapauksia. Ite huitelen jossain 191-193 välillä, en tiedä tarkkaan.
Ahaa, se johtuu siis pituudesta. Mie oon aina ajatellut, että niissä vaan on joku vika
M Mieheni on 180cm lyhyt :D . Lähipiiri ja itsekin miellämme hänet yhä hieman persjalkaiseksi.
Juu tiedän, siksi hymiö. Riippuu tosiaan hieman ympyröistä.Toissa päivänä tiedustelin siskolta, minkälainen hänen uusin heilansa on miehiään. Ensimmäinen komentti kysymykseeni oli: "No, on se nyt ainakin pitempi kuin sinun miehesi." Näin meillä päin...:DOn kuitenkin pitempi keskivertomies.
"19.10.2007
Pituus vaikuttaa elämänlaatuun
Se, oletko aikuisena pitkä vai pätkä, vaikuttaa elämäsi laatuun, osoittaa laaja tutkimus.
Senttien tärkeys paljastui, kun Novo Nordiskin tutkija Thorsten Christensen vertasi lähes 14500 britin pituustietoja näiden näkemyksiin omasta terveydentilastaan.
Ilmeni, että lyhyet ihmiset arvioivat sekä fyysisen että psyykkisen terveytensä kehnommaksi kuin pidemmät.
Lyhyimmät – miehet alle 162 cm ja naiset alle 151 cm – tunsivat olonsa surkeimmaksi. Näin siitä huolimatta, että ikä, sukupuoli, paino, krooniset sairaudet ja sosiaaliluokka otettiin analyysissä huomioon. Christensenin tutkimien miesten keskimitta oli noin 175 ja naisten noin 161 cm.
"Pituuden ja psykososiaalisen hyvinvoinnin välillä on selvä yhteys", Christensen kiteyttää. "Vaikka syitä ilmiöön ei täysin tunneta, tiedämme, että lyhyillä on enemmän ongelmia koulutuksessa, työllistymisessä ja parisuhteissa kuin pitkillä."
Tulokset julkaisi Clinical Endocrinology."
ja toinen
"10.04.2001
Pätkät jäävät sinkuiksi
Jos synnyt pienikokoisenä, päädyt muita todennäköisemmin yksineläjäksi, kertovat suomalaistutkijat British Medical Journal -lehdessä.
Tutkimusotoksessa oli 3 500 Helsingissä vuosina 1924-33 syntynyttä miestä, joilta oli mitattu paino ja pituus 15:sta vuoden iässä. Tästä joukosta 259 oli vailla puolisoa vuonna 1970. He olivat keskimäärin pari senttiä lyhyempiä kuin naineet ikätoverinsa. Myös heidän sosiaalinen asemansa ja tulonsa olivat tavallista alhaisemmat. Samanlaisia tuloksia paljastui myös brittien Hertfordshirestä keräämästä aineistosta.
Tutkijat arvelevat, että kasvun hidastuminen saattaa heijastua yksilön persoonallisuuden, sosiaalisuuden ja seksuaalisuuden kehittymiseen tavalla, joka heikentää menestystä naimamarkkinoilla."
Varmasti jää ilman kunnon työpaikkaa ja akkaa jos vaan kaiket päivät istuu kotona itkemässä kun ei kasvanu paria senttiä pidemmäksi. Sama kaava käy moneen muuhunkin asiaan. Niillä korteilla sitä on pelattava mitkä on käteen annettu ja turha sitä on jäädä jotain noinkin pientä asiaa murehtimaan.
Kappas, niinpäs onkin. No sitten on syytä masentua.Brad Pitt 180 cm
Daniel Craig 178 cm
Nojaa...
Tom Cruisesta löytyy pituudeksi useimmiten 5'7 eli 1.70 metriä. Siinäkin vähän hyvän miehen lisää ja sukat jalassa. Älä vielä masennu.Kappas, niinpäs onkin. No sitten on syytä masentua.
Siis en mä masennu, mä oon 190. Mietin vain kanssaihmisiäni.Tom Cruisesta löytyy pituudeksi useimmiten 5'7 eli 1.70 metriä. Siinäkin vähän hyvän miehen lisää ja sukat jalassa. Älä vielä masennu.
eipä tuota ikääkään näytä paljoa olevan. Itselläni pituutta oli tuossa iässä suht sama ja siinä 17-18v kasvoin sitten 182cm mittaiseksi, vielä kerkeää.Masentukaa mun puolesta.
Nimim. 170.
Nooh, oon aina toivonu et jos yltäis 183 mutta eipä mee lähellekkään. Olisin tyytyväinen jos edes 175 pääsisin mutta en oikeen jaksa uskoa tuohonkaan.