Miehen/naisen pituus

Pitkät (yli 170 cm) naiset ovat yleensä kasvoiltaan rumia ja luonteeltaan vittumaisia.

Lähde:
Satunnaisotantaan perustuva tutkimus Suomen naispopulaatiosta vuosina 1994-2009

Ja mä kun luulin että pitkät naiset ovat YLEENSÄ kauniita ja malleja, mutta tämähän on vain luulo.:david:

Ja vaikka tällänen pätkä olenkin, niin jotenkin olen aina ollut vähän pidempiin tyttöihin päin(170+) Ei yhtään tietoa miksi :( mutta en peruskoulussa kertaakaan ihastunut niihin itseäni lyhyempiin. Nooh, jokainen tykkää mistä tykkää.:rolleyes:

Ainiin ja pituutta tällä hetkellä joku 168-169, riippuu päivästä :D:dance:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Entäs jos on pitkä, iso kyrpä ja hieno auto (+sikarikas, sopivasti lihaksikas, komee ja aevan ihana) ja silti meuhkaa?

Sit mulla on ollu vaan huono päivä. Pahoittelen tapahtunutta ja yritän käyttäytyä jatkossa paremmin.

Uskomattomia mielipiteitä, varsinkin TroynPaluu veti pohjat. Miksi ne tosiaan sillä meuhkaamisella yrittäs kompensoida pituuttaan? Mistä sä tiedät vaikka tamponin naru ois solmussa tms just sinä päivänä? Kyllä mun tuttavapiirissä lyhyemmät on ihan yhtä rauhallisia tai jopa rauhallisempia kuin nämä ns. keskivertotyypit. Esim. yks jätkä on pitkä noin 180cm ja aina haastamas riitaa kaikkien kanssa. Mä olen lyhyempi ja saan aina olla hakemassa sitä pois tappeluista ym. Ihme yleistyksiä, yrittäkäähän jo aikuistua.

Sit mulla on ollu vaan huono päivä. Pahoittelen tapahtunutta ja yritän käyttäytyä jatkossa paremmin.

Joo täysin ymmärrettävää. Kyllähän se pistää välillä vituttaa, ku penkistä meneeki vaa 200 x 14 ja tilin saldo menee alle 100ke, mutta voimia, koita jaksaa!

Ja asiaaki: se pituus (niin tai lyhyys) ei taida naisilla olla niin paha paikka, kuin miehillä.

Se on ärsyttävää, kun ei aina sähköovet ei kaupassa aina avaudu. Olisi kiva kokeilla päivä pitkänä ihmisenä. Ja itse olin sen 157,5 cm.

Jos kerran tiedät, että asenteesi on typerä ja väärin, niin miksi et sitten lakkaa ajattelemasta niin? IMO aika perusteetonta ajatella, että lyhyet ihmiset yrittäisivät kompensoida lyhyyttään kovuudella ja meuhkaamisella. Mistä tiedät, ettei kovuus ja meuhkaaminen johdu jostakin ihan muusta syystä?

Toi on vähän sama, kuin jos sanoisin, että en ota tummatukkaisia ihmisiä vakavasti, ja minusta on huvittavaa, kun tummatukkaiset yrittävät kompensoida väärää hiustenväriään kovuudella ja meuhkaamisella. :david:
No en voi asialle mitään, tiedän että se on naurettavaa. Tuo huomio perustui puhtaasti työelämässä tekemiini. Toinen jännittävä huomio on se, että bodarit ovat usein hyvin lyhyitä.:david:

Pidän kaikista ihmisistä pituudesta riippumatta :haart:

Mitäköhän mä yritän kompensoida, kun mulla on mua pidempi nainen?
Itseään pidempi nainen on vain munanjatke eri muodossa.

No ei. Kyllä mun mielestä olis vielä ihan jees, jos vaikka itse joutuisin varvistamaan mimmiä pusutellessa esim. sen käyttäessa korkkareita. Joku Sarapova vois vaikka kanniskella meikäläistä aina välillä, mikäli sattuis shoppailu käymään jalkojen päälle vähän liikaa.

Se on ärsyttävää, kun ei aina sähköovet ei kaupassa aina avaudu. Olisi kiva kokeilla päivä pitkänä ihmisenä. Ja itse olin sen 157,5 cm.

Heh, onkohan tämä jotenkin yleistä, että mitä lyhempi ihminen niin sitä paremmin tiedetään toi oma pituus kun osataan jopa puolet sentit ilmoittaa :D. Aiemminkin oon huomannut samanlaisia tapauksia. Ite huitelen jossain 191-193 välillä, en tiedä tarkkaan.

Toi on niin totta :D Jos tulee oviin vähän huonosta kulmasta, niin ne ei reagoi mitenkään. Sit joutuu pakittaa ja kävelee edes takas ja usein tilanteeseen auttaa vaan se, että joku pidempi ihminen tulee samaan aikaan ovelle. Hetken aikaa ehtii aina tuntea itsensä aika :david: kun steppailee siinä ovien takana. Ja minähän olen siis 158 cm. Voisinhan mä mielestäni pidempikin olla, mutta minkäs teet. Onneksi korkkarit on keksitty.

Itse olen 178cm nainen ja varmasti moni pitäisi minua liian pitkänä. Makuasioita nämä. Pituudella saattaa olla joillekin väliä alussa kun yrittää lähestyä toista, mutta jos oikeesti löytyy ihminen keneen ihastuu, niin tuskin se enään siinä vaiheessa pituudesta on kiinni jos kaikki muu on kunnossa. :) Oma mies on tasan saman pitunen ja hyvin pärjätään, vaikka pitäisinkin korkkareita ;)

Aika tyhmiä heittoja ja ennakkoluuloja täällä joillain ihmisten pituuksista ja siitä millaisia ovat.

Itse olen 178cm nainen ja varmasti moni pitäisi minua liian pitkänä. Makuasioita nämä. Pituudella saattaa olla joillekin väliä alussa kun yrittää lähestyä toista, mutta jos oikeesti löytyy ihminen keneen ihastuu, niin tuskin se enään siinä vaiheessa pituudesta on kiinni jos kaikki muu on kunnossa. :) Oma mies on tasan saman pitunen ja hyvin pärjätään, vaikka pitäisinkin korkkareita ;)

Aika tyhmiä heittoja ja ennakkoluuloja täällä joillain ihmisten pituuksista ja siitä millaisia ovat.

Ai että ku ihailen tuollaista asenetta. ! :worship:

Noin on, ja itse olen huomannut, että kyl ne vähän pidemmät lähestyy siinä missä samanpituisetkin(tai lyhyemmät) naiset tällästä lyhyempää kaveria. Ei se moniakaan naisia tunnu haittaavan, jos pituusero vaan ei ole mikään älytön. Joku sentti sinne tänne, itse kuitenkin pidän enemmän vähän lyhyemmistä naisista. Tai no on ollu muutama aika lailla samanmittainenkin kuvioissa ja hyvin pelaa niinkin. Mua se ei periaatteessa haittaa, jos nainen ois vähän pidempi ku mä.

Mjaa, ite 173 ja ei mulla kauheesti haittaa toi tynkäsyys. Miehen mitta muuten lähtee selvästi arvosta 175, koska suomi24-treffipalvelu taitaa antaa sen oletusarvoksi kun joka lortolla se on minimimitta unelmakumppanille.

Pitänee pätee muilla elämänalueilla kun pituutta ei oo enempää suotu. Jokseenkin ainut missä on ton huomaa niin karsii vähän iskettävää naispoolia baarissa.

Mjaa, ite 173 ja ei mulla kauheesti haittaa toi tynkäsyys. Miehen mitta muuten lähtee selvästi arvosta 175, koska suomi24-treffipalvelu taitaa antaa sen oletusarvoksi kun joka lortolla se on minimimitta unelmakumppanille.

Kyllä se raja menee 170cm pituudessa treffipalstoilla. Nimimerkki 169cm... :D Esimerkiksi nyt en osuisi suurimman osan hakukriteereihin jos hakevat omilla ihannekumppanin ehdoillaan Online tilassa olevia miehiä vaikka sieltä suomi24:ltä. ( tarviiko muuten naisten edes tehdä tuota? ) Itsekkin pidän eniten lyhyistä noin 160cm naisista, joten siinä mielessä syyllistyn samaan "pituus rasismiin". Mutta onhan ne kriteerit hyvin joustavia tapaukohtaisesti. Ainakin itselläni... Tunnen muuten myös lyhyitä häntäheikkejä. :dance2:

Itse olen mieltänyt että suomalaiset ovat kuitenkin aika persjalkaista väkeä, joten ei tässä juuri erotuta porukasta. Silti olisihan se 10-20cm lisää pituutta ollut aikanaan ihan tervetullutta. Esim. armeijassa vitutti monasti kahlata munia myöten lumihangessa telamiinat yms härpäkkeet kannossa. Pitemmistä koivista olisi varmasti apua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom