Miehen/naisen pituus

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en kyllä mitenkää osaa sanoa kuinka pitkä unelmieni nainen on. Tyhmää. Tietenkää ei se kauheen kiva olisi jos hän olisi 20 senttiä pitempi.

Omaan silmään naiselle paras pituus 160-165cm ja paino suunnilleen 50-55kg(painoa voi toki olla enemmän jos se on sitten lihasta.

Saman kokonen kuin kumppani on aika kätevä olla. Ylettää kätevästi pussailla samalla kun nussailee ja 69 onnistuu myös hienosti...

Molemmat noista sujuu kyllä ongelmitta, vaikka pituuseroa on tommoset reilu 20cm. Ehkä jos olis vielä huomattavasti enemmän pituuseroa, niin vois tulla ongelmia näissä ja monissa muissakin asennoissa.

Saman kokonen kuin kumppani on aika kätevä olla. Ylettää kätevästi pussailla samalla kun nussailee ja 69 onnistuu myös hienosti...

Juu ei. Avokki aina joskus menee kyykkyyn niin, että on olevinaan samanpituinen ja rupeaa pussailemaan, niin tuntuu ihan tosi kieroontuneelta :D (pituuseroahan meillä on se reilu 20 cm, ei o ollu ongelmia! )

Jos kokeneelta naiselta kysytään, niin miehen koko korrelloi vehkeen kokoa. Mitä isompirakenteinen mies, sen todennäköisemmin sieltä löytyy housuistakin kokoa. Siksi japanilaisilla on keskimäärin niin lirkit ja isoilla mustilla on isot mustat. :D Siis näin keskimäärin.

No siinähän veltto puhui rakenteesta, eli ei luultavasti tarkoita läskin/lihaksen määrää suoraan.

Tuosta asiasta on tehty (yllättäen) tutkimuksia ja väittävät ainakin, ettei varren pituus korreloi varren pituuden kanssa:arvi:. On lyhyydessä siis ainakin se hyvä puoli ettei näytä se valtikka yhtä säälittävältä ku 2 metrisen tyypin saman kokonen vehjes:rolleyes:

meillä taitaa olla 26cm pituuseroa :O

Meillä on vaan 35 cm :D Ei oo kyllä elämää haitannu millään tavalla. Okei, joskus käy niskaan jos pussailee ja halailee seisaalleen :D

Tuosta löytyy tutkimuksia, joiden mukaan keskimäärin koolla oon väliä. Sitten taas lihavilla lapsilla on ollut hormonien kanssa ongelmia, esim manboobsit ja sukuelinten huono kehitys. Asioita, joista ei mielellään puhuta julkisesti.

Esim joku nenän pituus ei ole relevantti, koska miehen nenä kasvaa hautaan asti.

:hyper:

Itse olen 185,5cm... Toisinaan häiritsee olla "näin" pitkä, mutta loppujen lopuksi olen tyytyväinen tähän pituuteen :)(tietenkin 5cm lyhyempänä ei olisi niin kynis :rolleyes:)

Salilla käynti ja kaikki siihen liittyvä pelasti mut kyllä ikuisesti murehtimasta pituuttani(nyt sitten murehditaan lihasten kokoa :D). Ennen salille astumista mittasin ainakin pari kertaa viikossa aina pituuteni, vaikka se järjettömältä saattaakin kuulostaa. Eräänlainen pakkomielle siis. Kadulla kävely oli vain muiden ihmisten pituuksien mittailua ja itseeni vertailua jne.

Tähän vaikutti 173-174 senttisen varteni lisäksi myös se, että olin ala-asteelta asti erittäin pienikokoinen ja se, että siskoni ovat keskimääräistä pidempiä, joten minunkin olisi siis pitänyt olla.(siskot 177 ja 172 cm). Kun rupesin salilla käymään niin pituusobsessio hävisi erittäin nopeasti. Bodauksessa sain vihdoinkin tuntea itseni "keskipituiseksi" ja oli mahtavaa lukea menestyneistä kehonrakentajista, joista hyvin useat olivat omaa pituuttani lähellä.

Nykyisin ei tule pituutta liiemmin enää ajateltua, vaikka onhan se toki mielessä kun kaverit ovat järjestään semmoisia 185 senttisiä. Toisaalta taas tuntuu, että ne lyhyemmätkin kaverit ovat juuri sen sentin pari mua pidempiä ja jään auttamatta aina kakkoseksi. Siltikin pituusjutut ei enää pahemmin haittaa ja yllätyn usein, kun joku kommentoi lyhyyttäni ja muistan kaiken paskan mitä on joutunu käsittelemään. Joskus vituttaa kun 170+ tytöt on multa ulottumattomissa mutta minkäs teet =).

Vaikea sanoa millaisessa tilassa olisin jossen puntteihin olisi tarttunut.

Joskus vituttaa kun 170+ tytöt on multa ulottumattomissa mutta minkäs teet
Eipä ne kaikki pelkästään pituutta kato. En tiiä kuvittelenko vaan, mutta jotkin naiset ovat joskus sanoneet että luonne ratkaisee:rolleyes:

Vaikea sanoa millaisessa tilassa olisin jossen puntteihin olisi tarttunut.
Aika outoa jos muutaman sentin miesten keskipituutta lyhyempi kaveri on epätoivon partaalla pituutensa takia, mutta voi kai sitä ihminen tyhmemmästäkin stressata. Joillain ihmisillä on kuitenkin oikeasti ongelmia, joten aika turhamaista itkeä jostain parin sentin puuttumisesta.

Kaipa se pituus merkitsee jos tuntuu että se lyhyys tai pituus on merkittävästi vaikuttanut elämässä oleviin asioihin. Jos taas tuntuu siltä, ettei ole kokenut juuri mitään negatiivista pituudestaan, niin kyllä minulle kelpaa se 170 cm rääpäle pituus. Näköjään jotkut naisetkin, jotka palvovat pitkiä miehiä, kelpuuttavat lyheynkin... tiedä sitten.
No sehän se vasta oliskin p*rseestä olla pitkä mies jolla ei käy flaksi, koska siitähän vasta tietää, että itsessä on jotain todellista vikaa. :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom