Miehen/naisen pituus

En minäkään sitä itse pysty määrittelemään. Osuiko pahasti vyön alle?

18 -vuotias nuori poika ei kyllä edusta minulle minkäänlaista auktoriteettia. Kyllä se auktoriteetti kumpuaa muusta kuin fysiikasta. Tietysti henkisesti todella vahva ja määrätietoinen henkilö, jolla sattuu vielä olemaan kokoakin voi joidenkin mielestä olla vaikuttava.

Mutta jokatapauksessa pezku^, hyvästä itseluottamuksesta se lähtee :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
18 -vuotias nuori poika ei kyllä edusta minulle minkäänlaista auktoriteettia. Kyllä se auktoriteetti kumpuaa muusta kuin fysiikasta. Tietysti henkisesti todella vahva ja määrätietoinen henkilö, jolla sattuu vielä olemaan kokoakin voi joidenkin mielestä olla vaikuttava.

Mutta jokatapauksessa pezku^, hyvästä itseluottamuksesta se lähtee :thumbs:
Niin, kaikkihan on vähintäänkin suhteellista. En mä mitenkään väitä, että mulla mitään erityistä auktoriteettia olis, koska asiana se on vähän sama kuin hulluus, eli kukaan ei pysty sitä itse määrittelemään. En mä mun omaa auktoriteettia osaa mitenkään sanoa, mutta pohjasin ton kommentin siihen, että kaverit on joskus sanonut noin ja viime terveystarkastuksessa terveydenhoitaja kyseli, että mitä mieltä olen pituudestani, painostani etc. ja tokasi vaan siinä, että oli lukenut jostain, että pitkillä on enemmän auktoriteettia. Mene ja tiedä sitten noista. JMR16 on siinä kyllä ihan oikeassa, että henkisestä vahvuudesta se auktoriteetti kantautuu.

PS. Jossain oli myös tutkimus, jonka mukaan pitkät ihmiset ovat useammin johtotehtävissä. En löydä pikaisella googletuksella siitä nettiversiota.

181cm, 3cm kaivattais viellä niin oltais "unelma pituudessa" ! :)

Ja kyllä tuo pitkän miehen auktoriteetti perustuu ihan karismaan ja henkiseen vahvuuteen.. Eli toimii lyhyemmilläkin aivan yhtä hyvin, ehkä pitkällä ihmisellä hieman korostuu enempi, who knows..

Off-topicia, mutta muun muassa Henry Rollins (hieno mies) on joskus sanonut: "Huge? I’m five foot nine inches. The supermodels I date are taller than I am".

Ja kyseisellä häiskällä riittää karismaa ja asennetta vaikka muille jakaa.

Soppiiko kysyä että miksi? Ite olen sentin pitempi ku sinä ja kyllä ottasin kymmenen senttiä lisää pituutta ihan mielelläni.
Älä nyt viitti.
Kehonrakennusta ajatelleen ainakin näyttäisi samalla lihasmassalla lihaisammalta lyhyemmällä varrella. Nyt näyttää lähinnä vaan kynikseltä. Tosin eipä näillä massoilla vielä kauheasti pelastaisi vaikka muutama sentti napattais pituudesta pois. Painonnostossakin oon vähän turhan pitkä 77 kilon sarjaan mikä olisi mulle muuten tällä hetkellä sopivin. 85 kilon sarjassa nostellaan sitten jo hurjempia romuja jolloin tarvisi olla taas vahvempi ja eipä mulla voimaakaan ole. Tosin aika sama tonkin asian kanssa näin Suomessa ja kun ei edes nosta vielä enempää kuin 10-vuotiaat tytöt. En vaan näe tossa pituudessa minkäänlaista hyötyä, enempi haittaa vaan noista liikasenteistä. Ainakin noiden harrastusten näkökulmista mitä tossa luettelin ja ne lähinnä itseä kiinnostaa. En myöskään ymmärrä sitä pituuden hypettämistä mitä monet tuntuu harrastavan.

EDIT: Sen verran pitää kyllä tarkentaa, että en mikään kääpiökään haluasi olla. Ehkä sellanen 165-175 on mun mielestä paras, mutta ei tosiaan haittaisi vaikka tästä muutaman sentin ottaisi pois ja olisi vaikka tasan sen 170 tai jopa vähän alle.

Lyhyistä naisistakin pidän. Ehkä mä olen sitten sisimmissäni jonkinlaista kääpiörotua? Oma akka on 157cm pätkä. Vaikka itse olen aika lyhyt ja haluaisin olla vielä lyhyempi, tykkään myös että nainen on vielä lyhyempi. Alle 170cm on jo ihan pakko olla, mieluiten alle 165cm.

Kehonrakennusta ajatelleen ainakin näyttäisi samalla lihasmassalla lihaisammalta lyhyemmällä varrella.

Tuntuu hieman huvittavalta kun noinkin lyhyt mies murehtii tuommosta asiaa. Ei sillä että siinä mitään pahaa ois mutta saat kyllä paremman mielen kun mietit että jotku on tämmösiä 196 pitkiäkin ja koittaa myös sitä massaa kasvatella. Me vasta kyniksiä ollaankin. :D

Ei ole koskaan tullu kelailtua, miltä tuntuis olla pidempi tai edes lyhyempi.
Eli kaippa tää 184cm on aika optimi pituus. (Jossain mittauksis 185cm, esim intis).

Tuntuu hieman huvittavalta kun noinkin lyhyt mies murehtii tuommosta asiaa. Ei sillä että siinä mitään pahaa ois mutta saat kyllä paremman mielen kun mietit että jotku on tämmösiä 196 pitkiäkin ja koittaa myös sitä massaa kasvatella. Me vasta kyniksiä ollaankin. :D
Jep. Siis selvennyksenä vielä, että ihan tyytyväinen olen omaan pituuteeni, mutta sanoin ettei haittaisi vaikka muutama sentti otettais pois. Noin pitkä en kyllä haluaisi olla, joten otan osaa. :D

Jep. Siis selvennyksenä vielä, että ihan tyytyväinen olen omaan pituuteeni, mutta sanoin ettei haittaisi vaikka muutama sentti otettais pois. Noin pitkä en kyllä haluaisi olla, joten otan osaa. :D
Itse en taas haluaisi olla 173. Itsetunto ei kestäisi jos minua ei huomioitaisi ensimmäisenä. Eikä sillä pituudella nyt niin väliä, jollei kilpailevaksi kehonrakentajaksi halua.

Itse en taas haluaisi olla 173. Itsetunto ei kestäisi jos minua ei huomioitaisi ensimmäisenä. Eikä sillä pituudella nyt niin väliä, jollei kilpailevaksi kehonrakentajaksi halua.
Heh, joskus nuorempana harmitti kauheasti olla aina luokan lyhimpiä, mutta nykyään oppinut olemaan sinut pituutensa kanssa ilman mitään itsetunto-ongelmia. Ehkä se on sitten sitä aikuistumista? Toivottavasti. Olisi ainakin jotain edistystä tapahtunut siihenkin suuntaan kun muuten henkinen ikä tuntuu olevan 5v. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom