Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, taitaa olla. Kaipa sillä silti jotain lajin kanssa yhä on tekemistä. Valmennushommia yms?onko Benkku eläköitynyt korispelaaja? Tuttu naama jostain...
Jep, taitaa olla. Kaipa sillä silti jotain lajin kanssa yhä on tekemistä. Valmennushommia yms?
Jos mä näen kadulla sellaisen säälittävän 170cm kaverin niin yleensä mä vedän sitä turpaan. Voiko niitä edes ihmisiksi kutsua?Kyllä ärsyttäisi olla joku 170cm rääpäle.
Kai nää on sitten niitä kuuluisia mielipidekysymyksiä, vaikka noin yleisesti ottaenhan pituutta toki arvostetaan enemmän kuin lyhyyttä. Oma 187cm tuntuu joskus lyhyeltä, sellainen 190+cm olisi optimi. Kyllä ärsyttäisi olla joku 170cm rääpäle.
Näköjään jotkut naisetkin, jotka palvovat pitkiä miehiä, kelpuuttavat lyheynkin... tiedä sitten.
Hugh Jackmanhan on 187 cm. Mutta minun mielestäni Pingviini on kaikkein kovin sarjakuvahahmo ja hän on 157 cm. Tyypillä on sateenvarjo joka ruiskuttaa happoa.Eikä Wolverinekaan ole kuin 161.5 cm pitkä ja silti makein anti-hero ikinä :D