Miehen/naisen pituus

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei sillä pituudella ole mitään väliä. Ihmisiä me kaikki ollaan.
Tähän väliin koominen kuva:
Benkku 208 ja mä 165 ja molemmat tyytyväisiä olotilaamme.
n1066114177_1433994_3518.jpg

Joo, juurikin näin, Bisley! Jonkin aikaa olen tätä threadia sivusta seurannut ja ihmetellyt eikö kukaan lyhyt ole tyytyväinen lyhyyteensä. Tuleehan niitäkin sentään. Itsekin olen 172 cm pitkä ja oikein tyytyväinen olooni juuri tällaisena. Joskus teininä asia toki harmitti, mutta ei enää.

Jep, taitaa olla. Kaipa sillä silti jotain lajin kanssa yhä on tekemistä. Valmennushommia yms?

Mielestäni sekä pelannut että valmentanut Suomessa. Itselläni sellainen mielikuva, että olisi Salon Vilppaan miesten SM-joukkuetta ihan muutama vuosi sitten vielä valmentanut. Mutta siis korismiehiä varmastikin.

Kai nää on sitten niitä kuuluisia mielipidekysymyksiä, vaikka noin yleisesti ottaenhan pituutta toki arvostetaan enemmän kuin lyhyyttä. Oma 187cm tuntuu joskus lyhyeltä, sellainen 190+cm olisi optimi. Kyllä ärsyttäisi olla joku 170cm rääpäle.

Ja mitähän väliä sillä on kuinka pitkä on, tai lyhyt. Ite oon 157 ja ihan kiva se pituus on vaikka näyttäisin hoikemmalta pidempänä tässä painossa. Mutta aina on joku mutta. Ihmiset aina valittaa siitä mitä ei ole, ja tavoittelee jotain mitä ei saa. Niin se vaan menee.

Sehän se että turha asiasta on ruikuttaa kun sille ei mitään mahda.:itku::itku:
Kyllä se elämä potkii päähän sitä on liian lyhyt ja vieläpä köyhä!

176 cm täällä ja tyytyväinen olen tähän. Olisin tyytyväinen vaikka pituutta olisi 10 cm vähemmän tai enemmän, sen kanssa nyt pitää vain elää.

Eikä Wolverinekaan ole kuin 161.5 cm pitkä ja silti makein anti-hero ikinä :D

Kai nää on sitten niitä kuuluisia mielipidekysymyksiä, vaikka noin yleisesti ottaenhan pituutta toki arvostetaan enemmän kuin lyhyyttä. Oma 187cm tuntuu joskus lyhyeltä, sellainen 190+cm olisi optimi. Kyllä ärsyttäisi olla joku 170cm rääpäle.

On kyllä jännä, että itekin vielä silloin tällöin harmittelen sitä etten saanut 190 rikki, vaikka tämä 187-188 on mun mielestä aika optimi. Ei mua ehkä noin syvästi ärsyttäisi olla "170cm rääpäle", mutta en haluaisi kyllä olla. Aina halunnut olla pitkä, mutta sehän nyt johtuu jo ympäristötekijöistäkin. Kyllähän sitä helposti pienestä pitäen vertaa itseään isään ja kun isäkin sattuu olemaan 186 niin jotenkin tullut sellainen kuva, että miehen mitta on 185<(näin en siis oikeasti ajattele enkä arvioi ja vähättele ketään pituuden takia, mutta esikuvat vaikuttaa ajatusmaailmaan).

Yksi hyvä puoli kyllä pituudessa on se, että kun aletaan vittuilu jonkun kanssa niin ei tarvi mainita sille toiselle osapuolelle sen lyhyemmästä varresta niin siitä seuraa sellainen kilahtaminen, ettei jää epäselväksi kumpi oli parempi vittuilemaan :D

Kaipa se pituus merkitsee jos tuntuu että se lyhyys tai pituus on merkittävästi vaikuttanut elämässä oleviin asioihin. Jos taas tuntuu siltä, ettei ole kokenut juuri mitään negatiivista pituudestaan, niin kyllä minulle kelpaa se 170 cm rääpäle pituus. Näköjään jotkut naisetkin, jotka palvovat pitkiä miehiä, kelpuuttavat lyheynkin... tiedä sitten.

Kyllä munkin "ihannemies" on mua vähintään 10cm pidempi, mutta eipä se ole mikään ehdottomuus. Kyllä ne muut asiat ratkaisee!

Naiselle ehkä unelma pituus/paino on 170/60 +-3 :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom