Jees itellä oli kans aika huvittavat ennusteet, sinänsä hauska että vauvana tehty ennuste osui kuitenkin sentilleen oikeaan, eli huikeat 175cm tuli pituutta. Ylä-asteella terkkari väitti kivenkovaa että jäisin alle 170cm "liian nuorena treenaamisen takia" (harrastin tosin painia, painonnostoa ja muutenkin urheilin aktiivisesti). Sisko puolestaan sitten jäikin jostain syystä yli 10cm oletettua lyhyemmäksi. Eipä noita taida oikein voida pätevästi ennustaa.
Mitä itse pituuteen tulee, niin en ole mitään suurempaa haittaa kokenut vaikken mikään pitkä ole. Ja jos pitkät kundit tuntuu saavan ihme keljuilua/uhoamista meiltä "hukkapätkiltä" niin kyllä niitäkin kumman paljon löytyy, varsinkin nuoremmista kundeista jotka yrittää tulla omaa kovuuttaan todistelemaan juuri sille porukan lyhyimmälle (eli usein minulle). Mitä naisiin tulee niin vähän sillä periaatteella on menty, että jos nainen on niin "ahdasmielinen" että parin sentin pituuseroa vaikka niin päin, että nainen on pidempi ei voi sietää niin eipä ole varmaan muutenkaan mielenlaadultaan oikea nainen minulle.