Miehen/naisen pituus

182cm on siunaantunut. IMO ihan unelmamitta miehelle. En senttiäkään haluis olla pidempi enkä lyhempi. Just semmonen mitta että on pitkä olematta pitkä:D eli valtaväestöä pidempi muttei kuitenkaan loppupeleissä mikään pitkä(pitkä=yli 185cm) reilusti 190 menee jo todella pitkän puolelle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
197 cm on itselläni pituutta. Kaksi vuotta sitten kasvu tuohon pysähtyi ja siinä on pysynyt. Kyllähän tuokin pituus joitakin rajoituksia aiheuttaa, mutta enpä nyt lyhyempikään välttämättä haluaisi olla. Onhan se sinänsä mukavakin olla näillä mitoilla (197 cm/100 kg) keskimääräistä kookkaampi, vaikka harvoinpa tuota pituutta tulee sen kummemmin ajateltua.:)

160cm täyttä lyhyyttä täällä Tampereella!
Salilla sain juuri ihanan kohteliaisuuden mieheltä, kuinka tälläiset pienet tytyt (naiset) on kuulemma sulosia pieniä otuksia:haart: Voi vaan ottaa kainaloon, rapsuttaa ja kuunnella kehräystä:)

160cm täyttä lyhyyttä täällä Tampereella!
Salilla sain juuri ihanan kohteliaisuuden mieheltä, kuinka tälläiset pienet tytyt (naiset) on kuulemma sulosia pieniä otuksia:haart: Voi vaan ottaa kainaloon, rapsuttaa ja kuunnella kehräystä:)

Toihan on tosi hienoo kun edes joku tykkää tuommosesta seksismistä. :haart:

Iso vitsi nää terveydenhoitajan pituusennusteet, ainakin omalla kohdalla. Ala-asteella ennuste oli 185cm, yläasteella 176cm, nyt lukion ekalla ja ollaan 168cm. Tästä tuskin tulee enää kuin pari senttiä, mutta oma ukko kylläkin kasvoi vasta lukiossa, vaikkakin 170 senttiseksi.:lol2:

Jees itellä oli kans aika huvittavat ennusteet, sinänsä hauska että vauvana tehty ennuste osui kuitenkin sentilleen oikeaan, eli huikeat 175cm tuli pituutta. Ylä-asteella terkkari väitti kivenkovaa että jäisin alle 170cm "liian nuorena treenaamisen takia" (harrastin tosin painia, painonnostoa ja muutenkin urheilin aktiivisesti). Sisko puolestaan sitten jäikin jostain syystä yli 10cm oletettua lyhyemmäksi. Eipä noita taida oikein voida pätevästi ennustaa.

Mitä itse pituuteen tulee, niin en ole mitään suurempaa haittaa kokenut vaikken mikään pitkä ole. Ja jos pitkät kundit tuntuu saavan ihme keljuilua/uhoamista meiltä "hukkapätkiltä" niin kyllä niitäkin kumman paljon löytyy, varsinkin nuoremmista kundeista jotka yrittää tulla omaa kovuuttaan todistelemaan juuri sille porukan lyhyimmälle (eli usein minulle). Mitä naisiin tulee niin vähän sillä periaatteella on menty, että jos nainen on niin "ahdasmielinen" että parin sentin pituuseroa vaikka niin päin, että nainen on pidempi ei voi sietää niin eipä ole varmaan muutenkaan mielenlaadultaan oikea nainen minulle.

.... Mitä naisiin tulee niin vähän sillä periaatteella on menty, että jos nainen on niin "ahdasmielinen" että parin sentin pituuseroa vaikka niin päin, että nainen on pidempi ei voi sietää niin eipä ole varmaan muutenkaan mielenlaadultaan oikea nainen minulle.

Ihan oikea asenne! Jos mies on kaikin puolin täydellinen niin ei minua ainakaan haittaisi vaikka mies olisi vaikka pikkuisen lyhyempikin. Mulla on 176cm pituinen naispuolinen kaveri, joka sanoo että häntä lyhyemmät miehet ovat SÄÄLITTÄVIÄ (aika loukkaavaa kun minä seurustelin vielä 170cm pituisen miehen kanssa :jahas:) Tai kuinka esim. poliisi ei voisi hänen mukaansa olla uskottava 170cm pituisena. Luulen että hänellä on itsellään joku kompleksi pituudestaan ja haluaisi olla lyhyempi. Aika usein on miehiltä nimittäin saanut kuulla olevansa "hiiiiirmuisen pitkä" ja siksi yrittää keksiä kaikkia tuommoisia ihme ajatuksia jotta tulisi parempi mieli.

Ihan oikea asenne! Jos mies on kaikin puolin täydellinen niin ei minua ainakaan haittaisi vaikka mies olisi vaikka pikkuisen lyhyempikin. Mulla on 176cm pituinen naispuolinen kaveri, joka sanoo että häntä lyhyemmät miehet ovat SÄÄLITTÄVIÄ (aika loukkaavaa kun minä seurustelin vielä 170cm pituisen miehen kanssa :jahas:) Tai kuinka esim. poliisi ei voisi hänen mukaansa olla uskottava 170cm pituisena. Luulen että hänellä on itsellään joku kompleksi pituudestaan ja haluaisi olla lyhyempi. Aika usein on miehiltä nimittäin saanut kuulla olevansa "hiiiiirmuisen pitkä" ja siksi yrittää keksiä kaikkia tuommoisia ihme ajatuksia jotta tulisi parempi mieli.
Kaverillas on lukeman perusteella sellainen asenne, että varmasti solmii onnistuneita ihmissuhteita kaiken aikaa. :hyvä: Muutoin tuo 176 cm pituus olisi meikän makuun, jos vielä olis runko ja pärstävärkki kunnossa.

Tuosta poliisin pituudesta tuli mieleen, että yks mun tuntema likka ihmetteli kovasti nähtyään vähän reilu 160 senttisen poken. Sanoi hämmästelevällä äänellä "kui noi lyhyt voi olla portsari?".

197 cm on itselläni pituutta. Kaksi vuotta sitten kasvu tuohon pysähtyi ja siinä on pysynyt. Kyllähän tuokin pituus joitakin rajoituksia aiheuttaa, mutta enpä nyt lyhyempikään välttämättä haluaisi olla. Onhan se sinänsä mukavakin olla näillä mitoilla (197 cm/100 kg) keskimääräistä kookkaampi, vaikka harvoinpa tuota pituutta tulee sen kummemmin ajateltua.:)
Löytyhän täältä muakin pidempi jätkä.:thumbs: Mulla on pituutta kans se 194cm ja oon kyllä ihan tyytyväinen siihen. Ei oo oikeestaan koskaan ollu ongelmia löytää mitää vaatteitakaan ja auktoriteettia on paljon enemmän, kun ei tarvitse sieltä maasta katsella.

E: Niin no kyykkypyörillä on vähän paskamainen ajaa eikä kustomit oikee oo meitsin makuun. Kai se on Busa sit joskus ostettava. :D

Jees itellä oli kans aika huvittavat ennusteet, sinänsä hauska että vauvana tehty ennuste osui kuitenkin sentilleen oikeaan, eli huikeat 175cm tuli pituutta. Ylä-asteella terkkari väitti kivenkovaa että jäisin alle 170cm "liian nuorena treenaamisen takia" (harrastin tosin painia, painonnostoa ja muutenkin urheilin aktiivisesti). Sisko puolestaan sitten jäikin jostain syystä yli 10cm oletettua lyhyemmäksi. Eipä noita taida oikein voida pätevästi ennustaa.

Mitä itse pituuteen tulee, niin en ole mitään suurempaa haittaa kokenut vaikken mikään pitkä ole. Ja jos pitkät kundit tuntuu saavan ihme keljuilua/uhoamista meiltä "hukkapätkiltä" niin kyllä niitäkin kumman paljon löytyy, varsinkin nuoremmista kundeista jotka yrittää tulla omaa kovuuttaan todistelemaan juuri sille porukan lyhyimmälle (eli usein minulle). Mitä naisiin tulee niin vähän sillä periaatteella on menty, että jos nainen on niin "ahdasmielinen" että parin sentin pituuseroa vaikka niin päin, että nainen on pidempi ei voi sietää niin eipä ole varmaan muutenkaan mielenlaadultaan oikea nainen minulle.

musta ennustettiin n.185cm mut kappas, jäinkin reilu 10 senttiä siitä alemmas sähisemään:dance2:

Löytyhän täältä muakin pidempi jätkä.:thumbs: Mulla on pituutta kans se 194cm ja oon kyllä ihan tyytyväinen siihen. Ei oo oikeestaan koskaan ollu ongelmia löytää mitää vaatteitakaan ja auktoriteettia on paljon enemmän, kun ei tarvitse sieltä maasta katsella.
En kyllä ymmärrä mistä itse voi tietää oman auktoriteettinsa?

Piennenä minulle ennustettiin 187cm lukemia ja tällä hetkellä ennustus on osunut täydellisesti kohdalleen, mutta kummallakin puolen suvussa on tupttu kasvavan vielä armeijankin jälkeen... :eek:

Jos nyt pysähtyis max 192cm niin ois mukavaa :).

193 cm täällä ja ihan suht tyytyväinen olen tuohon varteen: hieman normaalia pidempi mutta ei vielä mikään friikki :D

Vaateostoksilla kyllä joutuu hieman puremaan hammasta kun harvoin oikein meinaa löytyä sopivia vaatteita. Ne muutamat kaupasta löytyvät farkkuparit mitkä pituuden puolesta olisivat sopivia, puristavat sitten yleensä reisistä ja/tai perseestä niin paljon että jäävät hyllyyn. En toisaalta haluaisi ostaa ns. bodarifarkkuja koska en koe tyyliä oikein omakseni. Kenelläkään hyviä vinkkejä mistä löytyisi esim. Helsingistä "normaaleja" farkkuja hieman keskivertoa lihaisammille koiville?

Paidoissa (jossain määrin myös takeissa) ongelmaksi taas muodostuu pitkät apinakädet: harvoista paidoista löytyy erikseen long sleeve malleja.

Ahtaissa lentokoneissa ja busseissa nyt tietysti joskus ottaa kaaliin kun polvet ottaa kiinni edellä olevaan penkkiin eikä oikein tiedä miten päin pitäisi olla...

193 cm täällä ja ihan suht tyytyväinen olen tuohon varteen: hieman normaalia pidempi mutta ei vielä mikään friikki :D

Vaateostoksilla kyllä joutuu hieman puremaan hammasta kun harvoin oikein meinaa löytyä sopivia vaatteita. Ne muutamat kaupasta löytyvät farkkuparit mitkä pituuden puolesta olisivat sopivia, puristavat sitten yleensä reisistä ja/tai perseestä niin paljon että jäävät hyllyyn. En toisaalta haluaisi ostaa ns. bodarifarkkuja koska en koe tyyliä oikein omakseni. Kenelläkään hyviä vinkkejä mistä löytyisi esim. Helsingistä "normaaleja" farkkuja hieman keskivertoa lihaisammille koiville?

Paidoissa (jossain määrin myös takeissa) ongelmaksi taas muodostuu pitkät apinakädet: harvoista paidoista löytyy erikseen long sleeve malleja.

Ahtaissa lentokoneissa ja busseissa nyt tietysti joskus ottaa kaaliin kun polvet ottaa kiinni edellä olevaan penkkiin eikä oikein tiedä miten päin pitäisi olla...
I feel you.

178 tai 178½ cm joskus syksyllä sentitetty. Ikää pian 20, joten saa nähdä ylletäänkö tuonne 179cm :) Broidi taisi kasvaa vielä parikymppisenä, tai ainakin siihen asti. Tosin se jäi mua parisen senttiä lyhyemmäksi :D

Itse olin n. 177cm eli ainakin sentin lyhyempi keväällä 07, eli aika vasta 18 täytettyäni.

Toivoinkin kasvavani noin 180 senttiseksi, joten tämähän on oikein hyvä.

Ite olen 188cm naurettavan pitkillä narukäsillä..Vituttaa ku paidat on usein hihoista hyvänkokoiset, mutta pituudeltaan liian pitkät. Faija on 196 ja kasvo 20-vuotiaana vielä joitakin senttejä. Toivon ylittäväni 190cm.

Mulla on kanssa kunnon apinan kädet, paidat jotka on mulle hihoista sopivat menee vielä 190cm pitkille kavereilleni (itse olin siis 175cm). Koita siinä nyt sitten ostaa hupparia saati takkia kun hihoista sopiva roikkuu polvissa. :jahas:

Vaateostoksilla kyllä joutuu hieman puremaan hammasta kun harvoin oikein meinaa löytyä sopivia vaatteita. Ne muutamat kaupasta löytyvät farkkuparit mitkä pituuden puolesta olisivat sopivia, puristavat sitten yleensä reisistä ja/tai perseestä niin paljon että jäävät hyllyyn.

Tuo on kyllä tuttua. Miks ihmeessä tehdään niitä oikein lyhyellä lahkeella olevia mutta sitten ihan jäätävän leveitä housuja mutta sitten pitkissä housuissa ei niitä leveempiä kokoja olekaan. Toisaalta ainahan se lämmittää mieltä kun joku sievä naismyyjä siinä pohtii että "ei sulle kyllä taida housuja löytyä kun sulla on noin paksut reidet". :D Viimesin ongelma on takin kanssa ollut. Sekin olis ollut muuten varsin sopiva mutta leveyttä ois tarvinnu lisää. Tuntu ettei veri kierrä käsissä kun hihat ahdisti niin ja hartiat oli myös pinkeenä. Varmaankin joku semmonen tiukka malli koska koko oli kuitenkin xl ja sen pitäis mahtua. Myyjältä sitten tiedustelin mahtaisko varaston perukoilta löytyä xxl mutta sano että "ei oo.. ei varmaan ollu yllätys". Lienee muisti viimekertaset kauluspaita&farkku ostokset. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom