Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehkä pahin yleistys jonka olen nähnyt aikoihin :D 185 senttisiä kyllä harvoin kadulla näkee, näin lokakuussa yhden muistaakseni?No itsehän en koskaan riitaa haasta, mutta kyllä mulle on ihan sama onko jätkä 170cm vai 190cm pitkä, se muu koko ratkaisee. Siitä pituudesta juuri hyötyä ole tappelus tai no riippuu millä tyylillä matsataan. Mitä ite joskus varmaan 10 vuotta sitten jouduin tositilanteeseen sellasen ehkä 185cm tyypin kans, niin hidas se oli ku mikä. Eikä ollu kehuttavasti voimaakaan. Tietenkin ei voi yleistää...
No itsehän en koskaan riitaa haasta, mutta kyllä mulle on ihan sama onko jätkä 170cm vai 190cm pitkä, se muu koko ratkaisee. Siitä pituudesta juuri hyötyä ole tappelus tai no riippuu millä tyylillä matsataan. Mitä ite joskus varmaan 10 vuotta sitten jouduin tositilanteeseen sellasen ehkä 185cm tyypin kans, niin hidas se oli ku mikä. Eikä ollu kehuttavasti voimaakaan. Tietenkin ei voi yleistää...
Ehkä pahin yleistys jonka olen nähnyt aikoihin :D 185 senttisiä kyllä harvoin kadulla näkee, näin lokakuussa yhden muistaakseni?
Niin, mikähän se raja siihen vittuiluun sitten mahtaa olla? Mäkin oon aina saanu olla rauhassa ja oon 196/(115). Enkä käytä "mulle ei vittuilla" pipoa, tai muuta provosoivia vaatteitaMä liikun aivan väärissä paikoissa, ku oon saanu olla lähes aina ihan rauhassa. Tai ehkä ne kattoo, et toi on vaa 186cm.
Minulle 185 cm ei silti ole pitkä... Varmaan Nyyssöläkään ei pidä Beckhamia massamonsterina?Luetaanpas teinit nyt kunnolla, kirjoitin kyllä ehkä 185cm eli saattoi olla pidempikin tai lyhyempikin. Sanottu silmämittarilla. ;) Ja itse asiassa aika tarkka tuo mitta on ku käräjilläkin asiaa puitu ja nähty useamman kerran.
Niin, mikähän se raja siihen vittuiluun sitten mahtaa olla?
Ite oon 190cm ja suht kookas kaveri. Jostain syystä ihan oikeesti jotku 170cm tyypit tulee jatkuvasti uhoomaan.
No saa aika rankasti vittuilla, et alan ottaa kunnolla kierroksia. Viimeksi tais joku spuge junassa aukoo päätä..pari napakkaa heittoo (verbaalista), nii se halus ollakki mun kaveri ;-)
Mä oon about 178cm.Minkä pituinen tämä spuge oli?