Miehen/naisen pituus

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä liikun aivan väärissä paikoissa, ku oon saanu olla lähes aina ihan rauhassa. Tai ehkä ne kattoo, et toi on vaa 186cm.

No itsehän en koskaan riitaa haasta, mutta kyllä mulle on ihan sama onko jätkä 170cm vai 190cm pitkä, se muu koko ratkaisee. Siitä pituudesta juuri hyötyä ole tappelus tai no riippuu millä tyylillä matsataan. Mitä ite joskus varmaan 10 vuotta sitten jouduin tositilanteeseen sellasen ehkä 185cm tyypin kans, niin hidas se oli ku mikä. Eikä ollu kehuttavasti voimaakaan. Tietenkin ei voi yleistää...

No itsehän en koskaan riitaa haasta, mutta kyllä mulle on ihan sama onko jätkä 170cm vai 190cm pitkä, se muu koko ratkaisee. Siitä pituudesta juuri hyötyä ole tappelus tai no riippuu millä tyylillä matsataan. Mitä ite joskus varmaan 10 vuotta sitten jouduin tositilanteeseen sellasen ehkä 185cm tyypin kans, niin hidas se oli ku mikä. Eikä ollu kehuttavasti voimaakaan. Tietenkin ei voi yleistää...
Ehkä pahin yleistys jonka olen nähnyt aikoihin :D 185 senttisiä kyllä harvoin kadulla näkee, näin lokakuussa yhden muistaakseni?

fedor on n.185cm että ei ehkä juu kannata yleistää:D

Tervehdys, täältä tervehtii 168 cm tappi.

Vituttaako? Kyllä.

En haluaisi yli 186 olla, mutta 183 olisi helvetin hienoa olla. Sehän olisi tasan 6'0? :P

Ehkä pahin yleistys jonka olen nähnyt aikoihin :D 185 senttisiä kyllä harvoin kadulla näkee, näin lokakuussa yhden muistaakseni?

Luetaanpas teinit nyt kunnolla, kirjoitin kyllä ehkä 185cm eli saattoi olla pidempikin tai lyhyempikin. Sanottu silmämittarilla. ;) Ja itse asiassa aika tarkka tuo mitta on ku käräjilläkin asiaa puitu ja nähty useamman kerran.

Mä liikun aivan väärissä paikoissa, ku oon saanu olla lähes aina ihan rauhassa. Tai ehkä ne kattoo, et toi on vaa 186cm.
Niin, mikähän se raja siihen vittuiluun sitten mahtaa olla? Mäkin oon aina saanu olla rauhassa ja oon 196/(115). Enkä käytä "mulle ei vittuilla" pipoa, tai muuta provosoivia vaatteita :)

Luetaanpas teinit nyt kunnolla, kirjoitin kyllä ehkä 185cm eli saattoi olla pidempikin tai lyhyempikin. Sanottu silmämittarilla. ;) Ja itse asiassa aika tarkka tuo mitta on ku käräjilläkin asiaa puitu ja nähty useamman kerran.
Minulle 185 cm ei silti ole pitkä... Varmaan Nyyssöläkään ei pidä Beckhamia massamonsterina?

191/95 aika kuikeli olen mutta olishan se ikävä olla lyhyt. Tai sitten tarvittaisiin huomattavasti parempaa itsetuntoa/luottamusta :). Valitettava totuus on, että usein nuo lyhyet miehet ovat uhoamassa ja haastamassa riitaa kaipa se on jotain todistamista sitten :david:

177cm taitaa olla mittaa, ja riittää kyllä itselle ihan hyvin. En haluaisi olla alle 170cm, tai tällä hetkellä tuntuu että olis liian lyhyt. Kaikki on kuitenki kiinni siitä mihin tottuu, ja vaikka onkin alle 170cm ja omistaa kunnolla lihasta, kompensoi se erittäin hyvin. Mainiona esimerkkinä Nyyssölä ja Priest, aivan eri vaikutelman saa tuollaisesta kaverista kuin normaalikokoisesta 165cm.

177cm on pituutta siunaantunu. Kyllä se on useimmiten riittäny, vaikka joskus tuntuu että ois ihan kiva jos joku sentti enemmänki olis.

Niin, mikähän se raja siihen vittuiluun sitten mahtaa olla?

No saa aika rankasti vittuilla, et alan ottaa kunnolla kierroksia. Viimeksi tais joku spuge junassa aukoo päätä..pari napakkaa heittoo (verbaalista), nii se halus ollakki mun kaveri ;-)

No saa aika rankasti vittuilla, et alan ottaa kunnolla kierroksia. Viimeksi tais joku spuge junassa aukoo päätä..pari napakkaa heittoo (verbaalista), nii se halus ollakki mun kaveri ;-)

Minkä pituinen tämä spuge oli?

IMO pituudella ei ole paskaakaan merkitystä, jos ei vaan tee siitä itse ongelmaa. Kukaan muu ei siitä ongelmaa tee, ellei sitten oikeasti ole lyhyt tai pitkä, jos tällöinkään (<160cm, >200cm).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom