Miehen/naisen pituus

itse oon 160cm eli en pituudella pilattu. Kyllä tykkään että mies on yli 180cm. On kiva olla pienenä kainalossa ;)
Nii kato mies voi suojella sua :haart:
En ymmärrä.

Eiks lyhyempikin mies voi suojella jos on esim vahva kuin härkä tai osaa kung-fua? Mikä tekee juuri pitkästä miehestä turvallisen, se illuusio, että pitkä=vahva ja turvallinen? Kun pitkä mies kaatuu se kaatuu kovaa ja korkealta eikä yleensä nouse ylös. Hae sit siitä turvaa...:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En ymmärrä.

Eiks lyhyempikin mies voi suojella jos on esim vahva kuin härkä tai osaa kung-fua? Mikä tekee juuri pitkästä miehestä turvallisen, se illuusio, että pitkä=vahva ja turvallinen? Kun pitkä mies kaatuu se kaatuu kovaa ja korkealta eikä yleensä nouse ylös. Hae sit siitä turvaa...:D

Se on niin että, naisesta on kiva tunte itsensä pienemmäksi kuin mies. on kiva kun se mies kumartuu voidakseen halata ja itse joudut nousemaan varpailleen voidaksesi antaa pusun :). onhan se jonkin lainen illuusio...vai onko se sittenkin fetissi :D ?
tosin jos nyt olet itse lyhyt, niin pituushan on vaan ulkoinen asia, joten varmasti nainen valitsee fiksun ja lyhyen, kun pitkän ja idiootin.

En ymmärrä.

kyll mun täytyyy sanoa että....:

Itse kun nostelen painoja ja omistan muutamia lihaksia näyttää lihasmies helposti "rääpäleeltä" vieressä. Lisäksi haluan että mies on HUOMATTAVASTI itseäni kookkaampi ja mitä lihaksikkaammaksi muutun sitä suuremman miehen tarviten. Tämä on siis "valinta" vaiheessa. Sitten kun toiseen tutustuu ei se pituus tai lihaksikkuus tai kung fu taidot enää merkkaa.

Itse olen huomannut että pieniä ja varsinkin heikkoja miehiä ahdistaa oma salilla käyntini. Teekkaritapahtumat ovat esimerkki siitä. Miehet ottavat tai POJAT muutaman oluen ja alkaa suu käymään siitä hyyyyyii ku sull on kauhee hauis. Ärsyttävää. :(

menipäs ihan :offtopic:

mutta pointtina se että olen itse todella arka (mitä ei uskoisi) niin en tiedä mitään parempaa kuin se että käytävällä joku kävelee ja pelottaa niin vieressä on iso lihaksikas (eli oma mies :) :haart:) jonka kainaloon käpertyä.

Ja illuusiot pois mutta kuinka kiva onkaan kun mies on pitkä niin ei tarvitse kumartua.. Ja kun mies on pitkä voi erilaisia tasoja hyödyntää mukavasti ja kun mies on lihaksikas pääsee elokuvie tyyliin "jyystämään" seinää vasten. Koolla on siis väliä :thumbs:

Minä pidän miehistä, joilla on sen verran itseluottamusta ettei tule rääpälefiilistä vaikka olisi kääpiö. Ostakoon vaikka pyssyn jos on pakko jotain fyysisesti suojella (jos ehtii ennen kuin lähden litomaan).

Minä pidän miehistä, joilla on sen verran itseluottamusta ettei tule rääpälefiilistä vaikka olisi kääpiö. Ostakoon vaikka pyssyn jos on pakko jotain fyysisesti suojella (jos ehtii ennen kuin lähden litomaan).
Hohoo, tämä oli hyvä kommentti:D

ihan samaa mieltä, tärkeintä on että osaa kantaa pituutensa/lyhyytensä.

ihan samaa mieltä, tärkeintä on että osaa kantaa pituutensa/lyhyytensä.

Mutta oma juttuni käsitteli pieniä ja heikkoja miehiä. Eihän miehestä joka kantaa ylpeänä kehonsa huomaa lyhyyttä. Mutta pienet yleensä ovat rääpäleitä. Se miksi he niin ajattelevat johtuu myös yleisestä ajattelutavasta että miesten pitää olla pitkiä..

Pituudesta tuli mieleen että olin tässä eräässä juottolassa jalassani ns "johanna tukiais"kengät. Olin reippaasti yli 170cm pitkä.. Se oli itselle ahdistavaa. En ollut tottunut siihen että näin asioita niin "ylhäältä" :)

No voi jumaliste, itse en ole kasvanut senttiäkään puoleen vuoteen, että tähän taitaa tyssätä pituuskasvu.. Ikää on kuukauden päästä 16 vuotta ja pituutta vain 166:)

Nyt kyllä on myönnettävä että alkaa kaduttamaan 2 vuotinen salillakäyminen=) Kaverit muutenki aina varoitteli, että painojen nosto voisi olla vaaraksi pituuskasvulle, mutta en kuunnellut.. Harmittaahan tämä, mutta elämä on elämää ja sillä lähetään mitä on saanut.

Tuli mieleeni, että ooteko laskenu teidän ns. oletuspituutta?
siinä lasketaan kummankin vanhemman pituus yhteen ja siitä saatu summa jaetaan kahdella +/- 12 = oletuspituus.
mulla ei ainakaan jostain syystä täsmää, vaikka on tuo 12cm kutistumis/kasvuvaraa vaan olen 6cm liian lyhyt tuohon kaavioon :eek: ...ettei vaan mutsi ois käynyt vieraissa :D ?

Mutta oma juttuni käsitteli pieniä ja heikkoja miehiä. Eihän miehestä joka kantaa ylpeänä kehonsa huomaa lyhyyttä. Mutta pienet yleensä ovat rääpäleitä. Se miksi he niin ajattelevat johtuu myös yleisestä ajattelutavasta että miesten pitää olla pitkiä..

Pituudesta tuli mieleen että olin tässä eräässä juottolassa jalassani ns "johanna tukiais"kengät. Olin reippaasti yli 170cm pitkä.. Se oli itselle ahdistavaa. En ollut tottunut siihen että näin asioita niin "ylhäältä" :)
Usein se on vain niin, että lihaksikkaat miehet ovat yleensä lyhyitä juuri sen takia, että kompensoivat lihaksilla pituuttaan. Itsekin aikoinani aloin salilla käydä kun pituutta ei tullut kuin 165cm. Pitkäksi jos olisin kasvanut, tuskin olisin salilla alkanut käydä. Ja juuri salilla käyvillä lyhyillä miehillä sitä voimaa vasta onkin. Pitkät saa tuhista aika pitkään saadakseen yhtä näyttävät ja lihaksikkaat kädet/jalat!

Ota vaan itelles lyhyt ja lihaksikas mies jos niitä siellä päin on jaossa! Ja Tässä vielä kuva yhdestä lyhyestä rääpäleestä!

leepriest.jpg

Se on muuten jännä kysymys, että voiko 163 cm pitkää Priestiä sanoa isoksi? Toisaalta, voiko 185 cm pitkää vinkuheinää kutsua isoksi?

Se on muuten jännä kysymys, että voiko 163 cm pitkää Priestiä sanoa isoksi? Toisaalta, voiko 185 cm pitkää vinkuheinää kutsua isoksi?

Mitäs jännää noin yksinkertaisessa kysymyksessä muka on? 163 cm miestä ei voi sanoa hyvällä tahdollakaan isoksi. Lihaksikkaaksi, läskiksi, häräksi, patiksi jne. kyllä voi. 185 cm vinkuheinää ei myöskään voi sanoa isoksi, eihän hänen pituuskaan ole kuin hieman keskivertoa enemmän. 195 cm ja 120 kg voi sanoa isoksi.

Ihme vänkäämistä jostain pituusasiasta. Jokainen tykätköön mistä haluaa, mutta kaikki kyllä tietävät sen, että suurin osa naisista pitää yleensä aika pitkistä miehistä. Se turvallisuudentunne on vain sellainen illuusiojäänne naisten aivoissa. Eihän nyt oikeasti kadulla kävellessä ole mitään merkitystä turvallisuuden suhteen miehen koolla. Siinä ei paljon pituus tai lihakset hyödytä, kun rosmo ottaa mutkan esiin. Ns. normaalit naiset valitsevat varmasti mieluummin pitkähkön ja luikun miehen kuin jonkun 160 cm horkkaavan probodarin, jolla suonetkin näkyy ja elämä pyörii pelkän bodauksen ympärillä.

Itse olen huomannut että pieniä ja varsinkin heikkoja miehiä ahdistaa oma salilla käyntini. Teekkaritapahtumat ovat esimerkki siitä. Miehet ottavat tai POJAT muutaman oluen ja alkaa suu käymään siitä hyyyyyii ku sull on kauhee hauis. Ärsyttävää.

Mä en ole ikinä ymmärtänyt tota mitä lihaksikkaat naiset sanovat, että miehiä muka ahdistaisi jotkut naisen lihakset. Ei mua ahdista pätkääkään kenenkään naisen lihakset. Visuaalisesti ne ovat vain ruman näköiset. Olen siis noiden teekkareiden kanssa täysin samaa mieltä (tosin en menisi sitä kenellekään päin naamaa sanomaan), vaikka itse en ole mikään hirveän pieni tai heikko (187cm/100kg).

Jotkut 160 senttiset, ei punttaavat naiset on :haart:.

Mitäs jännää noin yksinkertaisessa kysymyksessä muka on? 163 cm miestä ei voi sanoa hyvällä tahdollakaan isoksi. Lihaksikkaaksi, läskiksi, häräksi, patiksi jne. kyllä voi. 185 cm vinkuheinää ei myöskään voi sanoa isoksi, eihän hänen pituuskaan ole kuin hieman keskivertoa enemmän. 195 cm ja 120 kg voi sanoa isoksi.
Esitin kysymyksen tuossa muodossa, jotta saisin kutakuinkin vastaavanlaisen vastauksen kuin sun esittämä. Eli loppujen lopuksi homma on suhteellisuudesta kiinni. Sulle ei ehkä vielä 180/90 ole iso, mutta otetaan joku sulka päässä 150 senttinen vietnamilainen venepakolainen, jolle vähempikin alkaa tuntua huomattavan isolta. Ei omasta mielestänikään 160-170 cm bodaria voi sanoa erityisen isoksi, vaikka pihviä riittäisi ruokkimaan Aasiat ja Afrikat. Se on hyvin tilannesidonnaista ja illuusiolla on suuri rooli juuri näissä asioissa.

Tuskin se painojen kolistelu lopulliseen pituuteen on vaikuttanut. Älkää jauhako tuota samaa mantraa joka kerta.

Sitä en usko minäkään. Enemmän varmaan mullakin vaikutti pituuskasvuun se, että just kasvuiässä tuli syötyä pirun vähän(lue väärin) ja samalla treenejä oli melkein kaks per päivä + pelit. Ja illalla ei nukkuminen kiinnostanut, sekin vaikuttaa. Eikös sitä sanota, että iltauni on kasvavalle tärkeää. :rolleyes:

Olen mies, mutta pituutta on säälittävät 178 senttiä. Pieni samanikäinen eli 18-19 vuotias tyttö kiihdyttää pulssii ja verenkiertoo, tai sitten muutama sentti mua pidempi, joku lentopalloilija:haart:

Sama kai se kuinka pitkä nainen, kuhan yli 160cm ja alle 180cm:D Itellä pituutta vaivaset 182cm:wtf:

Mulla on pituutta 168 cm, millä olen yksi meidän lähisuvun pisimmistä (isä pistää sentillä paremmaksi), vaikka olenkin naispuolinen.

En tiedä johtuuko sukutaustasta vai mistä, mutta en ole koskaan erikoisemmin tykännyt tapailla pitkiä (= mun maailmassa >178 cm) miehiä. Mun puolesta mies voi olla mua lyhyempikin, kunhan sietää sitä, että mä lähden sitten kyllä aina baariin/häihin/juhliin 12-20 cm korkeissa koroissa ;).

No voi jumaliste, itse en ole kasvanut senttiäkään puoleen vuoteen, että tähän taitaa tyssätä pituuskasvu.. Ikää on kuukauden päästä 16 vuotta ja pituutta vain 166:)

Nyt kyllä on myönnettävä että alkaa kaduttamaan 2 vuotinen salillakäyminen=) Kaverit muutenki aina varoitteli, että painojen nosto voisi olla vaaraksi pituuskasvulle, mutta en kuunnellut.. Harmittaahan tämä, mutta elämä on elämää ja sillä lähetään mitä on saanut.

Ei se mitään, mutta voin kertoa, että 84 lihasta tässä rungossa(168.5cm) Näyttää huomattavsti paremmalta, kuin 84kg yli 175cm. Ja tästä asiasta olen varma, ellei nyt satu rasvaprosentti yli 30 olemaan.

Ite oon viimesimmän mittauksen mukaan 178cm pitkä ja toivon vielä kasvavani ainakin 2cm, näyttää paperilla paremmalta ;)
Ikää siis 20v, joten tuo voi vielä ollakin jopa mahdollista, muistaakseni pituuskasvu voi jatkua jopa 24-vuotiaaksi asti.
Eikä siinä, ei se kyllä haittaa vaikken kasvaiskaan, turha sitä on murehtia kun sille ei oikein voi mitään.

Pituus on huvittava asia, siihen vaikuttaa niin moni muukin asia kuin pituus senttimetreinä. Moni lyhyempikin kaveri saattaa näyttää pitkältä jos kehon mittasuhteet on kunnossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom