Miehen/naisen pituus

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
http://iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1505092

Onko tuo linkki jo tullut esille? Mitä mielipiteitä herättää? :D
Eiköhän se tossa jo tullut. Omalla kohdallani toi ei kyllä pidä paikkaansa. Joskus toivoisin olevani enemmän mustasukkainen. Muutamalta naiselta kuullut joskus ihan samaa, kun pieni mustasukkaisuus osoittaisi kuulemma, että välitän. En mä vaan näe miksi mun pitäisi murehtia sitä, että jokainen vastaan kävelevä mies joka katsoo vähänkin pidempään, vie mun naisen. Ennemmin olen tyytyväinen jos muutkin tykkää siitä mikä on mun, ja minä olen sen saanut.

Itte olen 166cm/65 kg ja 15,4 vuotta vanha. Välillä kyl vähän potuttaa katoo kavereita ylöspäin mutta terkkarin mukaan mun kunnollinen kasvupyrähdys ei ees oo alkanut joten aikamoisen riskin otan ku bodaan tässä samalla :D

Ja ei pituus oo ainakaa mulla tähän asti elämään mitenkää negatiivisesti vaikuttanu, paitsi et vaan haluis pidemmäks, en tiiä miks :/

Minkä ikäisenä teillä on muuten sitten loppunut kasvu? Ite elätän vielä toivoa, et kasvaisin muutaman sentin. :D Isäukko kasvoi vielä armeijassa 3 senttiä, tais olla parikymppinen silloin. Eli mahdollisuuksia on!! :rock:

Voisinpa laittaa omankin kommenttini jonon jatkoksi. Itse olen 163cm (163,4 jos ihan tarkkoja ollaan :D) ja ainoastaan silloin, kun pelasin lentopalloa ja ollessani joukoin lyhyin, toivoin olevani pitempi, mutta eipä se ole muuten häirinnyt. Muutamaa kaveriani lukuun ottamatta kaikki muut ovat minua pitempiä ja lukiossa ollessani kaveerasin yhden tytön kanssa, joka oli itseäni lähes tulkoon 20cm pitempi, mutta eipä tuo siltikään minua vaivannut, koska olen tosiaan siihen tottunut, että kaikki ovat lähes tulkoon pitempiä. En ole edes tuota pituusasiaa miettinytkään sen enempää, vaan olen antanut muiden olla sen pituisia kuin Luoja on suonut. Siinä se.

Niin jokuhan täällä jo kyseli ettäs milloin pakkilaisilta on pituuskasvu loppunu. Voisitteko vastata siihen ? :9 kun itse olis 15 ja puol vuotta ja haluis vähän tietoo niin pääsis jyvälle :)

Niin jokuhan täällä jo kyseli ettäs milloin pakkilaisilta on pituuskasvu loppunu. Voisitteko vastata siihen ? :9 kun itse olis 15 ja puol vuotta ja haluis vähän tietoo niin pääsis jyvälle :)

Mulla pituuskasvu loppui varmaan 14-vuotiaana. 10cm jäi uupumaan faijan pituudesta, mutta oon ihan tyytyväinen mittaani. :)

Jossain 16 tai 17 ikävuoden kohdalla loppui täällä.

Mulla on vielä edessä ennusteiden, kasvukäyrien ja isän geenien mukaan. Pituutta nyt n. 165-166cm ja ennusteiden mukaan tullaa lähelle 175cm.
Vaivaahan lyhyys välillä, vaikka tietääkin että on niitä lyhyempiäkin. Harvoin miehet vittuilevat pituudesta, useammin asian kuulee naiselta. Mut ei tässä mitään.

15 vuotiaana 184 cm, 16 vuotiaana tuli nykyinen 187 cm täyteen. Kasvuennusteesta jäi uupumaan 8 cm :rolleyes: Muutenkin toi fyysinen murrosikä tuli vähintään pari vuotta muita kosseja aikaisemmin joten se selittääkin tuon pituuskasvun ajan.

:offtopic: Jälkikäteen jäi harmittamaan ettei suht liikunnallisena kossina tullu kilpailtua missään lajissa. Periaatteessa muita parisen vuotta "fyysisesti vanhempana" olisi saanut aivan törkeän ison edun melkein missä tahansa yksilölajissa.

15 vuotiaana 184 cm, 16 vuotiaana tuli nykyinen 187 cm täyteen. Kasvuennusteesta jäi uupumaan 8 cm :rolleyes: Muutenkin toi fyysinen murrosikä tuli vähintään pari vuotta muita kosseja aikaisemmin joten se selittääkin tuon pituuskasvun ajan.

:offtopic: Jälkikäteen jäi harmittamaan ettei suht liikunnallisena kossina tullu kilpailtua missään lajissa. Periaatteessa muita parisen vuotta "fyysisesti vanhempana" olisi saanut aivan törkeän ison edun melkein missä tahansa yksilölajissa.

menestys urheilussa tulee 90%:sti korvien välistä, joten ei kannata paljoon murehtia ;)

Näköjään pituudella alkaa olla entistä suurempi merkitys deitti.netin etusivulla laitetaan rajoitukset oman ja haettavan sukupuolen sekä paikkakunnan lisäksi pituudelle. Muita hakuehtoja voi laittaa sitten erikseen lisää tarkemmassa haussa.
Tais mennä viimeinenkin mahdollisuus yrittää tehdä vaikutusta :( vaikka en usko että miesten ilmoituksia kukaan nainen lukee.
Pitänee ryhtyä elämään Klonkun kaltaista erakon elämää tai kääntää elämä niin päin että vapaa-aika tuo stressiä jota pääsee pakoon töihin rentoutumaan.

E: onko missään mitään paikkaa missä voisi täysin luotettavasti millimetrin tarkkuudella saada oman pituutensa että näkisi ylittyykö minimiraja?

Kyllä se pärstäkerroin on niiiiin moninverroin keskeisempi asia tuossa parinmuodostuksessa, että lähinnä siitä olisi syytä olla huolissaan, jos ei natsaa.
Ruhon koolla on lopulta hyvin vähän väliä, jos naama viehättää tai ei nappaa. Ei näy juuri auttavan isot lihakset tai pitkät koivet.
Itse vaihtaisin rutkasti senttejä nätimpään lärviin vaikken ole edes kuin öbaut keskimittanen.

14-vuotiaana 179 cm, 19-vuotiaana 184 cm. En kyllä usko, että olen enää täysi-ikäisenä kasvanut puolta senttiä enempää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom