Miehen/naisen pituus

155 cm ilman korkkareita, ei oo mua häirinnyt paitsi joskus joutuu aika nohevasti kurottaan kaupassa ylimmille hyllyille. Mies n 180 pitkä, yltää kun toinen kurottaa ja toinen kumartuu :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
1135231648146.gif

Oma pituuskasvu päättyi tuossa 18-vuotiaana. Nykyinen pituus (186cm) jäi uupumaan ennusteista n.6cm. Muistaakseni ennusteet lupailivat n.192 cm:n pituutta. Ei ole jäänyt harmittamaan missään vaiheessa, ihan sopiva mitta tuo nykyinen.

Kyllä se pärstäkerroin on niiiiin moninverroin keskeisempi asia tuossa parinmuodostuksessa, että lähinnä siitä olisi syytä olla huolissaan, jos ei natsaa.
Ruhon koolla on lopulta hyvin vähän väliä, jos naama viehättää tai ei nappaa. Ei näy juuri auttavan isot lihakset tai pitkät koivet.
Itse vaihtaisin rutkasti senttejä nätimpään lärviin vaikken ole edes kuin öbaut keskimittanen.

Joo, ei ole ollut ikinä pulaa naisista ja pituutta vaan 168cm. :dance2:
Kumma, että joillekin pituus(siis ihmisen) on niin tärkeää. Mulla on ollu muijia väliltä 150cm-176cm...Tai no kieltämättä en tykkää, jos muija on paljonkin mua pidempi, mutta muutama sentti ei haittaa laisinkaan. Niin ja itelle ei enää pituutta(tai lyhyyttä :D ) tullu intin jälkeen eli tais olla 19-20v...

Joskus herätti pientä hilpeyttä kun ex rouvan kanssa kuljettiin, ite 190cm ja n. 110 kg ja exä 150,5 cm ja jotai 56 kg

Musta piti tulla 195, mutta jäin vähä lyhyeksi :(

Ala-ja yläasteella olin aikamoinen tatti, mutta sitten venyin murrosiän loppuvaiheessa onneksi himpun verran.
174cm on pituutta nyt ja ihan tyytyväinen olen siihen.

On ollu aina pirun siistiä olla pitkä. Kiva kattella muitten päitten yli:D Olisin mielelläni kasvanu vielä vähän nykyistä(187-188) pitemmäksi, mutta tähän on tyytyminen. Muiden ihmisten pituudella ei oo sitten mitään väliä. Tai no kyllä 175-senttinen nainen ehkä sytyttää noin keskimäärin enemmän kuin 155-senttinen, mutta kyllä niitä aika paljon tärkeämpiäkin kriteerejä on.

Kyllä mä kans pidän pituuttani(187cm) positiivisena asiana :) Ja kuten Kulmasoutaja, oisin voinu vielä muutaman sentin ottaa lisää pituutta :P

Eipä se naisen pituus oo koskaan mikään kynnyskysymys ollu, kunhan ei oo alle 150cm :lol2:

Lyhyitä tyttöjä voi pyöritellä miten haluu(ellei pituus ja leveys oo about samoissa lukemissa), mut sit taas jos nainen on yli 30cm lyhyempi, niin se voi näyttää vähän tontulta miehen vierellä. Ainahan sitä kuulee et "Tunnen oloni niin kääpiöks nyt."

:offtopic: Japanilainen vaatemyyjä reilu 180cm pitkälle naiselle "Vii nou häv king kong sizes :jahas:"

Mulle on pituutta kertynyt tähän mennessä sellaiset 194cm, ja saa nähdä, vieläkö tulee lisää. Olettaisin, että ei juurikaan, ellei tule enää mitään tyypillistä armeijan kasvupyrähdystä.

Itse olen ainakin pituudesta ylpeä sinänsä, etten marise siitä tai toivo olevani toisenlainen, koska en sitä siltikään ole, joten minkäs teet. Enkä siis tarkoita tätä sillä, että haluaisin olla toisenlainen, vaan pointtina se, että jokaisella on oma pituus, joka tulee väkisin. Joskus tuntuu hauskalta seisoa jonossa jonkin hitusen alle 150cm pitkän aikuisen naisen takana, kun huomaa, että se on vain rintakehään asti minua. Tulee jotenkin hyvittunut olo siitä.

Toisaalta ne huonotkin puolet on siinä sitten, että näkyvää lihasta ei tule läheskään niin helposti kuin jollain 160cm pitkällä. Aloitettiin koulukaverin kanssa suunnilleen samaan aikaan punttaaminen ja mikkihiiren kokoinen kaveri on saanut vähän eri tavalla massaa kuin minä. Toisaalta se ei treenaa jalkoja ollenkaan, joten vähän epäsopusuhtaista se kehitys sitten.

Ikää 17 vuotta ja pituutta 160cm. Ennuste tais olla jotain päälle 170cm, joten saa nähdä jos sitä viimeistään armeijan jälkeen olis sen verran.

Jos tuon 170cm joskus saavutan, niin olen tyytyväinen. :) Tosin en koe, enkä ole koskaan kokenutkaan pituuttani minään ongelmana.

Pituutta löytyy 184.5cm, ainaki jos siskon mittaustaitoihin on uskominen.. Viime vuoden terveystarkastuksessa olin 182cm, et jotain siltä väliltä olen. Uskoisin etten kasva enää ainakaa paljoa.

Oon kyl ihan tyytyväinen mun pituuteen. Sitä ei oo liikaa, eikä liian vähän :)

itse oon 160cm eli en pituudella pilattu. Kyllä tykkään että mies on yli 180cm. On kiva olla pienenä kainalossa ;)

Näin juuri :thumbs: ...itse tosin vieläkin lyhempi:156cm

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom