Miehen/naisen pituus

Lähinnä olen omalla kohdallani huomannut, että sellaiset 180-senttiset miehet ylpeilevät pituudellaan eniten...miksi? Ehkä se on sitä, että monella ei ole muuta kerskumista kuin juuri ja juuri pitkän miehen standartit läpäisevä vartalo...joka sekin ei-atleettinen tai muuten vaan epäsopusuhtainen (persjalka yms.)?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pituuteen ei kauheasti voi vaikuttaa. Ja mitä *tun väliä on minä toiset toisia ihmisiä ajattelee, jos se ei ole lähipiiristä? Ihan eri juttu on jos aletaan syrjimään jonkun ominaisuuden vuoksi. Partnerinvalinnassa katsotaan paljon fyysisiin ominaisuuksiin ja ne on sen naisen tai miehen oma asia. Jotkut ei halua lyhyttä äijää ja jotkut ei tykkää selkäkarvoista. Jos oot lyhyt ja sulla on selkäkarvoja esim, niin ei siitä tartte loukkaantua, jos joku sanoo, ettei se halua panna sua!

Jos joku halveeraa sua ihan muuten vain ihmisenä pituuden vuoksi, niin se kertoo siitä toisesta ihmisestä.Tietääpähän senkin sitten. Samalla tavalla täällä pilkataan läskejä ja kyniksiä. Tai joitain pidetään bimboina. Ei ihmisiä pidetä samanarvoisina. Elämä olisi kin ihan hemmetin tylsää, jos kaikki olis jotain munkkeja kaavut päällä ja kaikki olisi niin samanlaisia. Miten joku pituus pitäisi olla sitten muiden määreiden ulkopuolella? Joitakin haittaa ja joitakin ei. Mitä sitten?

Ilmeisesti ne "pitkät", jotka ei ole "ylpeitä" pituudestaan, eivät edes tähän trediin kirjoita.

Olisikohan tässä nyt enemmänkin niin että sinä näet tässä ketjussa sellaista mitä täällä ei ole?

Ai kuinka niin?

Tämän takia:

Kuten jo tuolla kävi ekassa postauksessa ilmi, pituuteni on n.192 cm. Kuhan en vain lisää kasvaisi, ei nimittäin ole mukava olla muita niin paljon pitempi. Erottuupahan joukosta. En onneksi kuule asiasta mitään kuittailua.

Itse koen joskus olevani pitkä, joskus pätkä, riippuen tietenkin seuran pituuksista. Olen 170 cm nainen.

Tuskin pituudella oikeastaan on suurempaa merkitystä, vaan tärkeää on esimerkiksi juuri se sopusuhtaisuus ja kokonaisuus (mitä tämä kenellekin merkitsee).

Itse huitelen tuolla 190cm tuntumassa ja jotenkin itselleni on vaikea ottaa todella lyhyitä naisia tosissaan. Jotenkin jos kyseessä joku ihan pikkutyttö esim. alle 160cm niin en pysty tosissaan ajattelemaan henkilöä potentiaalisena kumppanina (paitsi ehkä öhöm yhden yön).
No omapa on ongelmani. :D

Itse olen vähän tuon 190cm pienemmällä puolella, mutta sillähän ei ole mitään väliä. Tärkeintä on se miten itsesi "kannat" eli olemuksesi ja minkäkuvasi. :)

Itse olen 175 cm pitkä (nainen) ja aina ollut ihan tyytyväinen pituuteni.

188cm.. mutta nykyisin toivon usein olevani lyhyempi, koska kehonrakennuksen kannalta ei sopisi olla hirvittävästi yli 180 cm pitkä.

Mulle on pituutta siunaantunut vähän päälle 170 senttiä. Ihan soppelisti. Mutta tosiaan, ei sillä pituudella niin oo väliä. Lyhyet on kivoja, mutta niin on pitkätki :)

Itse olen 187 cm pitkä, ja olen ollut mittaan tyytyväinen. Enpä ole sitä sen kummemmin puntaroinutkaan..

Itse olen 192cm ja onhan se miehekkäämpää olla pidempi, vaikka ei tämä mikään ihmisen arvon mitta ole.

Isse 182 ja vallan tyytyväinen. Ennemmin oisin kyl lyhempi kuin pidempi.

Pidemmät saa naisilta suosiollisemman suhtautumisen ja enemmän katseita. Sad but true.

Olen 180 cm pitkä tai pätkä, ihan sama minulle. Ennusteiden mukaan 185 cm:n olisi pitänyt venähtää, mutta jo lukion luokan jälkeen en ole kasvanut pituutta. Eipä haittaa, 180 cm on sopivasti keskimittainen.

Itse olen about 190cm pitkä ja ihan tyytyväinen.

Olen ~183cm. Miten mun pitää tässä tapauksessa kompensoida?

itsellä pituutta on 187cm ja olen ihan tyytyväinen raameihini...
näihin on hyvä kasvattaa rujot massat:thumbs:

Minusta taas tuntuu, että pituuden merkitys on huomattavasti tärkeämpi lyhyille ihmisille. Omaa pituuttani en tarkaalleen edes tiedä. Veikkaisin 192 olevan parhaillaan. Naurattaa kun jotkut ilmoittaa pituutensa esim. 164.5cm. Siis mitä helvetin merkitystä tuolla puolella sentillä on?

Mä olen joku 193-195 pitkä. Koulussa mitattiin 195, mutta en ihan siihen usko..

Anyways, joskus tuntuu että olisi kiva olla lyhyempi. En varsinaisesti tykkää erottua väkijoukosta, ja väkisinkin välillä tuntee olevansa ärsyttävästi muita pitempi vaikkei mitenkään luonnottoman pitkä olekaan, monet tuttuni ovat huomattavasti itseäni pidempiä.

Itse olen 190cm tappi.

186 cm pituutta. Siinä on 5 cm liikaa. Standardikokoiset peitot ja sängyt on lyhyitä, mutta tungoksessa, luennolla yms. tilanteissa näkee paremmin kun on keskivertoa pidempi.

Mä oon hieman keskivertonaista pidempi, n. 172 cm.

199-senttisenä tiedän sen, että pituus ei ole sen merkittävämpi kuin muutkaan ominaisuudet.

Välillä ärsyttää olla 188cm pitkä (15v). Kun suurin osa muista luokkakavereista sellaisia alle 170-senttisiä. Hyvä puoli tässä on se, että ainakin erottaa joukosta. :)

Itse olen n. 175cm ja tyytyväinen pituuteeni.

Ite olen 190cm pitkä ja välillä on niitä hetkiä, että haluaisin olla vielä 5cm pidempi. :D

Itellä pituutta siinä 193cm..Useesti oon kyllä toivonut, että olis hienoo olla siinä 185cm...Tosin hyötyä tästä on se, että on aina sitä "unelmaa", että joskus olisi iso..Kun ne pitkät ja oikeesti isot miehet on niin siisti näky..

190cm, 6'4'' ja olen tyytyväinen, mutta voisin olla 2m, se olis hauskaa :)

Itellä mittaa 181cm, ja tyytyväinen olen.

Olen aamulla 191cm pitkä. En voisi kuvitella itseäni mihinkään muuhun mittaan. On kivaa olla kohtuullisen pitkä, koska en muuta osaisi kuvitella.

Minulla on pituutta 170cm ja ja se on mielestäni ihan sopiva mitta minulle naisena. En ole liian pitkä mutten liian lyhytkään, ei valittamista sen suhteen.

190 cm on kertynyt pituutta. Monesti miettiny, että ois parempi omistaa pikkaisen lyhyemmät raajat niin sais tuota rautaakin enemmän liikkeelle. Toisaalta taas töissä saa isompana uskottavuutta eikä tarvi joka jampan kanssa rueta vääntään.

Itelle on kertynyt pituutta n. 187.

Jos itse voisin nyt päättää itse pituuteni niin tuskin muuttaisin mitään. Mukava kun on jonkin verran keskivertomiestä pidempi mutta muutamakin sentti lisää tekisi jo vähän turhan huomiota herättävän pitkän. Lähinnä nuorempana vitutti se, että näillä senteillä pitää jo kerätä jonkin verran massaa ennen kuin pääsee eroon tästä kukkakepin ulkonäöstä. Kovasti on vielä työn alla :D

Siviilipituus 190, inttipituus oli vähän yli 191 (en tiiä onko syyttäminen ryhtiä vai mittaajaa).

Itse voisin antaa 5-6 senttiä pois pituutta juuri salilla käymisen takia.

Muuten olen iloinen pituuteeni, vaikka se on paskapuhetta, että pitkät miehet sais naisia :D

Tässä oli niin minun ajatuksia, itse olen 181 cm ja ylpeä pituudestani. On kiva erottua joukosta ja olla erilainen.. ei sulaudu massaan.

Olen aina pitänyt itseäni pitkänä (olen tarkalleen 175,5 cm). Tunnen kuitenkin useita itseäni pidempiä tyttöjä, joten ehkä tarkemmin ajateltuna olen vain keskivertopituuden yläpäässä. Nykyisin olen ihan tyytyväinen pituuteeni, en ottaisi senttiäkään pois edes tämän harrastuksen (pitkän vaikeampi saada näyttävää tasapainoista kroppaa) takia.

Iteltä löytyy 196 pituutta ja siinä on semmonen vähän reilu 10cm liikaa. 180cm ois mun mielestä ihan passeli.

Itse olen 190cm pitkä about ja olen kokenut pituudesta olevan vain hyötyä.

Minusta näyttäisi ihan siltä että tähän ketjuun vastanneista pitkistä juuri kukaan ei ole ylpeä, vaan lähinnä tyytyväinen pituuteensa. Osa haluaisi olla lyhyempiä vaan eivät lyhyitä, ja syyt olivat niitä Pakkislaisille tyypillisiä lihaksikkuus-juttuja.

Lähinnä WE:n viestiin vetosin.

Enkä Misseve näe mitään erityistä tässä ketjussa, vain tiettyjen henkilöiden mielenkiintoinen (omassa päässään kehittämä) suhtauminen omaan pituutensa kysellyttää. Jotenkin tiettyjen "lyhempien" teksteistä huokuaa ymmärtäväisyys ja "pidempien" tekseistä lievä ylivertaisuus, "en ota tossisani"- asenne. Sehän ei tietenkään ole mikään tae, että nämä ihmiset olisivat livenä mitenkään erilaisia.

Sanotaan näin sitten, että ennen pituus/lyhyys keskustelua oli erilainen kuva "pidemmistä" ihmisistä, ja nyt tiettyjen seikkojen ja mielipiteiden valossa voin sanoa, että en olisi uskonut miten paljon pidemmät kokevat olevansa "parempia" kuin lyhyemmät. Selväähän on, että Missevilkin on jo lokeroinut häntä lyhyemmät miehet alapuolelleen, joten esim. minä lukeutuisin tähän kastiin. Jospa joskus tavattaisiin, niin mitä kuvittelet että ajattelen sinusta, noiden mielipiteiden jälkeen (ja muutkin pidemmät). Suhtautuakko tabula rasamaisesta ja antaa persoonan puhua puolestaan, vai lokeroida sinut pinnalliseksi pitkäksi naiseksi?

Lähinnä WE:n viestiin vetosin.

Sanoit kyllä että tähän ketjuun eivät ilmeisesti kirjoita muut kuin pituudestaan ylpeät ihmiset ;) Eiköhän se tarkoittanut muitakin kuin WE:tä? Ja mitä nyt tulee yleensäkin näihin ylpeys-asioihin niin niistä alettiin puhumaan vasta WE:n pikku kärjistetyn provon jälkeen.

Siis tottakai se on hienompaa kyykätä esimerkiksi tuo termiksen mainitsema 250kg:a 190cm pitkänä kuin esimerkiksi vaivaiset 165cm pitkänä. Tulee oikein sellainen omnipotentti olo,ja kun vielä miettii miten paskat kaikki vipuvarret ovat voimantuotollisesti itsellään moisiin suuriin tekoihin toisin kuin sillä lyhyellä.

Jaa, mielenkiintoista. Minusta taas on aina hieno tunne, jos on 20-30 kiloa painavampaa ja 20 cm pidempää kaveria vahvempi. (ylpeä ;) )

Edit, paljon kyllä kerännyt kommenttia tämäkin ketju ja aluksi vielä luulin, että ketään ei kiinnosta. Näyttää kiinnostava pitkiä ja lyhyitä, sekä lyhempiä että pidempiä.

Kylläpä tämä näyttää ottavan sekä pitkiin, että lyhyisiin ihan syvältä, ku dissaillaan toisia noin.

Terv. Pituuteensa tyytyväinen. :)

edit: äh okei, mä haluaisin olla vielä pidempi. Isoveli 195, niin en oo koskaan tuntenu itseäni tavallista pidemmäksi. Lisäksi monet kavereistani ovat pidempiä kuin minä. Kai tuo 188 on kuitenkin vähän keskivertopituuden yläpuolella.

Selväähän on, että Missevilkin on jo lokeroinut häntä lyhyemmät miehet alapuolelleen, joten esim. minä lukeutuisin tähän kastiin. Jospa joskus tavattaisiin, niin mitä kuvittelet että ajattelen sinusta, noiden mielipiteiden jälkeen (ja muutkin pidemmät). Suhtautuakko tabula rasamaisesta ja antaa persoonan puhua puolestaan, vai lokeroida sinut pinnalliseksi pitkäksi naiseksi?

Olenko lokeroinut lyhyemmät miehet alapuolelleni? En. Muutenkin mielipiteeni ovat olleet aika asiallisia joten en nyt oikein tiedä mihin viittaat "noiden mielipiteiden jälkeen". En ole lokeroinut mitenkään erityisemmin lyhyempiä miehiä, absoluuttinen totuus vain on se että minua selkeästi lyhyemmät ihmiset, miehet sekä naiset, ovat "alapuolellani" minun katsontakannastani. Ja se ei tarkoita henkisesti alempana johon ilmeisesti nyt viittaat [joka setvittiin muiden kirjoittajien osalta jo sivuja sitten], vaan sitä että heitä joutuu katsomaan alaspäin. Millään muulla tavoin he eivät ole alapuolellani, elleivät sitten yksilöinä, siinä missä joku minua pidempikin voi olla.

Se että totean faktat = Lyhyemmät ihmiset ovat minua lyhyempiä, ja koen viehätystä itseäni pidempiin miehiin ei tee minusta millään tavoin pinnallista, sen enempää kuin lyhyistä tykkääviä, puna-, tai ruskeatukkaisiin viehtyvää jne. Jokaisella on oma makunsa ja oikeus mieltymyksiinsä.

Tässä vielä kertauksena sinulle kohta alkuperäisestä kirjoituksestani jossa puhun miesten pituudesta verrattuna omaani:

Mitä tulee itseäni lyhyempiin miehiin niin jos pituusero on vain muutamia senttejä niin sitä ei välttämättä edes huomaa eli tuntuu vielä suht 'tasavertaiselta', mutta jos mies on alle 170cm niin eroa alkaa olemaan niin paljon että siinä joutuu katselemaan miestä alaspäin. Nuorempana sitä vitutti oma pituus jos pojat oli lyhyempiä, nykyään käänteisesti ennemmin sitten huvittaa/säälittää niiden pienten miesten puolesta. Lihakset voivat sinänsä kompensoida lyhyyttä että sitten on edes miehekkään oloinen koska on voimaa ja raameja enemmän kuin niillä normaalivartaloisilla/laihoilla lyhyillä miehillä, mutta näin pitemmän naisen silmään lyhyt mies on oikeastaan aina pieni mies, lihaksien koosta riippumatta.

Kuten yllä käy ilmi, muutamien senttien eroa ei juurikaan edes huomaa, mutta kun mennään -5cm eroihin, joudun katsomaan alaspäin, ja tällöin mies on minua selkeästi pienempi. Itseäni pienempi mies ei luo minulle erityisen miehekästä kuvaa, ja se on kohtalaisen luonnollinen tunne. Koska jos naisena olen tämän pituinen, mihin asettuisi mies joka on minua, naista, reilusti lyhyempi ja pienempi? Ei ainakaan sille mittapuulle jolla itse mittaan ihailemiani miehiä: Fyysiseltä kooltaan miehekkäitä, isoja, vahvoja, lihaksikkaita jne.

Mitä tulee tuohon mainitsemaani säälin/huvituksen tunteeseen niin ne ovat kohtalaisen harvinaisia tunteita koska erittäin pieniä miehiä tulen tavanneeksi harvoin. Voin kuitenkin tuntea pahaa mieltä toisten puolesta silloin kun koen että heillä on jotain heikkouksia joihin he eivät voi vaikuttaa, ja jotka voivat vaikuttaa heidän elämäänsä jollain tapaa negatiivisesti. Asennoidun helposti "heikompien" puolelle ja koen myötätuntoa/sääliä jne ja tämä koskee monenlaisia ulkonäköön liittyviä ongelmia/vikoja [tämän varmaan monet ainakin pakkis-irkissä vaikuttavat tietävät sillä olen toisinaan kova puhumaan=vaahtoamaan "syrjittyjen" puolesta].

Ilmeisesti ne "pitkät", jotka ei ole "ylpeitä" pituudestaan, eivät edes tähän trediin kirjoita. (paitsi että onhan täällä ollut pitkiä, joiden kommentit ovat olleet "lyhyiden ja rumien" kaltaisia. :) )
Niin tai sitten kun on riittävän pitkä niin nämä väittelyt ihmisten paremmuudesta pituuden perusteella ei kiinnosta. Itse olen tyytyväinen pituuteni, oli siitä enemmän ongelmia tai hyötyjä. Minulla on lyhyitä ja pitkiä kavereita, ja en kiinnitä paljon huomiota ensitapaamisella pituuteen.

WhiteExorcist taitaa tosin provosoida tahallaan. En tosin ymmärrä miksi WE niin innoissaan kertoo että on hienoa olla pitkä kun on itse vain 190 cm ;)

Niin tai sitten kun on riittävän pitkä niin nämä väittelyt ihmisten paremmuudesta pituuden perusteella ei kiinnosta. Itse olen tyytyväinen pituuteni, oli siitä enemmän ongelmia tai hyötyjä. Minulla on lyhyitä ja pitkiä kavereita, ja en kiinnitä paljon huomiota ensitapaamisella pituuteen.

WhiteExorcist taitaa tosin provosoida tahallaan. En tosin ymmärrä miksi WE niin innoissaan kertoo että on hienoa olla pitkä kun on itse vain 190 cm ;)

Oletkos huomannut mitään haittaa pituudestasi, kun sulla näyttää sitä olevan aika reilusti? :)

Kauhee vääntö taas täällä ollu:D

Edit. Ite voisin ottaa muutaman lisäsentin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom