Selväähän on, että Missevilkin on jo lokeroinut häntä lyhyemmät miehet alapuolelleen, joten esim. minä lukeutuisin tähän kastiin. Jospa joskus tavattaisiin, niin mitä kuvittelet että ajattelen sinusta, noiden mielipiteiden jälkeen (ja muutkin pidemmät). Suhtautuakko tabula rasamaisesta ja antaa persoonan puhua puolestaan, vai lokeroida sinut pinnalliseksi pitkäksi naiseksi?
Olenko lokeroinut lyhyemmät miehet alapuolelleni? En. Muutenkin mielipiteeni ovat olleet aika asiallisia joten en nyt oikein tiedä mihin viittaat "noiden mielipiteiden jälkeen". En ole lokeroinut mitenkään erityisemmin lyhyempiä miehiä, absoluuttinen totuus vain on se että minua selkeästi lyhyemmät ihmiset, miehet sekä naiset, ovat "alapuolellani" minun katsontakannastani. Ja se ei tarkoita henkisesti alempana johon ilmeisesti nyt viittaat [joka setvittiin muiden kirjoittajien osalta jo sivuja sitten], vaan sitä että heitä joutuu katsomaan alaspäin. Millään muulla tavoin he eivät ole alapuolellani, elleivät sitten yksilöinä, siinä missä joku minua pidempikin voi olla.
Se että totean faktat = Lyhyemmät ihmiset ovat minua lyhyempiä, ja koen viehätystä itseäni pidempiin miehiin ei tee minusta millään tavoin pinnallista, sen enempää kuin lyhyistä tykkääviä, puna-, tai ruskeatukkaisiin viehtyvää jne. Jokaisella on oma makunsa ja oikeus mieltymyksiinsä.
Tässä vielä kertauksena sinulle kohta alkuperäisestä kirjoituksestani jossa puhun miesten pituudesta verrattuna omaani:
Mitä tulee itseäni lyhyempiin miehiin niin jos pituusero on vain muutamia senttejä niin sitä ei välttämättä edes huomaa eli tuntuu vielä suht 'tasavertaiselta', mutta jos mies on alle 170cm niin eroa alkaa olemaan niin paljon että siinä joutuu katselemaan miestä alaspäin. Nuorempana sitä vitutti oma pituus jos pojat oli lyhyempiä, nykyään käänteisesti ennemmin sitten huvittaa/säälittää niiden pienten miesten puolesta. Lihakset voivat sinänsä kompensoida lyhyyttä että sitten on edes miehekkään oloinen koska on voimaa ja raameja enemmän kuin niillä normaalivartaloisilla/laihoilla lyhyillä miehillä, mutta näin pitemmän naisen silmään lyhyt mies on oikeastaan aina pieni mies, lihaksien koosta riippumatta.
Kuten yllä käy ilmi, muutamien senttien eroa ei juurikaan edes huomaa, mutta kun mennään -5cm eroihin, joudun katsomaan alaspäin, ja tällöin mies on minua selkeästi pienempi. Itseäni pienempi mies ei luo minulle erityisen miehekästä kuvaa, ja se on kohtalaisen luonnollinen tunne. Koska jos naisena olen tämän pituinen, mihin asettuisi mies joka on minua, naista, reilusti lyhyempi ja pienempi? Ei ainakaan sille mittapuulle jolla itse mittaan ihailemiani miehiä: Fyysiseltä kooltaan miehekkäitä, isoja, vahvoja, lihaksikkaita jne.
Mitä tulee tuohon mainitsemaani säälin/huvituksen tunteeseen niin ne ovat kohtalaisen harvinaisia tunteita koska erittäin pieniä miehiä tulen tavanneeksi harvoin. Voin kuitenkin tuntea pahaa mieltä toisten puolesta silloin kun koen että heillä on jotain heikkouksia joihin he eivät voi vaikuttaa, ja jotka voivat vaikuttaa heidän elämäänsä jollain tapaa negatiivisesti. Asennoidun helposti "heikompien" puolelle ja koen myötätuntoa/sääliä jne ja tämä koskee monenlaisia ulkonäköön liittyviä ongelmia/vikoja [tämän varmaan monet ainakin pakkis-irkissä vaikuttavat tietävät sillä olen toisinaan kova puhumaan=vaahtoamaan "syrjittyjen" puolesta].