Keskustelua negaatiivista ja positiivisista mielipiteistä miesten (ja myös naisten) pituuden suhteen. Onko lyhyys enemmän pitkien kuin lyhyiden ongelma, kun siitä saa aina vähän väliä kuulla?
Jukoliste, ei oo Mika ainakaan varrella pilattu:D itellä pituutta 192 cm... liikaa
eikä oo. just sopiva. pitkät miehet on pitkiä miehiä ja lyhyiden pitää yrittää kompensoida.
Kompensoida mitä? Ja minkä suhteen? Mitä ikinä sitten tarkoititkin niin pituus on 1 muuttuja siinä moniulotteisessa kokonaisuudessa, joka on ihminen. Itse en ole pitkä enkä lyhyt, mutta tuo kuulostaa just sellaiselta jorinalta, jossa kaveria on siunattu yhdellä asialla, olipa se sitten pituus, BMW, muna, isin lompakon paksuus jne. Niitä vahvuuksia pitää tietysti käyttää, joita on annettu.
pituus ei ole yksi muuttuja muiden joukossa. se on yksi hyvin olennainen muuttuja. vaikuttaa ihmisiin täysin alitajuisestikin. BMW:n saa ostettua, mutta pituutta tosiaan ei mitenkään.
Olkoonkin pituus sinusta, hyvä ilkka, olennainen muuttuja. Mutta mitä sitten? Se ei poista sitä tosiaa, että pituus on ihan sattumankauppaa. Minusta pituus ei ole mikään merkittävä asia, juuri siitä syystä, että se on se mikä se nyt sattuu olemaan. Valaisetko minua, miksi varsinkin miehen pituus tuntuu olevan sinulle niin suuri asia?
Ehkä pitäisi jatkaa jossain toisessa ketjussa, sillä tämä on aika pahasti
etenkin sen takia, koska naiset suosii pitkiä miehiä, mutta muutenkin. se on hassua. usein saan itseni kiinni ajatuksista, joissa pidän itseäni ylivertaisena lyhempään mieheen verrattuna.(vaikka tämä olisikin esim. minua selkeästi älykkäämpi) tiedän että tämä on typerää, mutta kyse on alitajuisesta ja automaattisesta ajattelusta, johon ei itse voi vaikuttaa. hauskaa on, että välillä kyseistä ajattelua pystyy kuitenkin tiedostamaan. olen aivan varma, että en ole ainutlaatuinen ihminen. eli muilla ihmisillä on samanlaisia ajatusrakenteita päässään. tästä minulla on käytännön kokemustakin. minuun suhtaudutaan erilaisissa tilanteissa eri tavalla kuin lyhyeen mieheen. tykkään myös, että vähän pidemmät naiset on näyttävän näköisiä. sellaiset vähintään 175 senttiset.
melkein kaikki tärkeähän on sattumankauppaa elämässä.
on kivempi syntyä älykkääksi, pitkäksi ja kauniiksi ihmiseksi rikkaaseen perheeseen kuin umpityhmäksi katulapseksi etelä-amerikkaan.