- Ikä
- 46
Originally posted by Lasileuka
Mihin sinä tarvitset parisuhdetta? Jyystämiseen?Eikö jyystämistä varten ole pelkät seksisuhteet?Kyllä minusta suhteessa on paljon muutakin kuin"jyystämistä"! Henk.koht. tykkään käydä esim kullan kanssa mökillä,saunoa,käydä uimassa. Laittaa ruokaa,viettää koti-iltoja.Ja onhan se kivaa kun joku toinen esim. siivoaa ja silittää paidat sillä aikaa kun olen töissä.Aika monelle seksi ja seurustelu on yksi ja sama asia,se taas ei sovi minun ajatusmaailmaan!
Ei, ymmärsit asian väärin. Tarkoitin, että mitä järkeä on elää parisuhteessa, jos jo valmiiksi tietää, että tulee jossakin vaiheessa pettämään. Eikö tällöin olisi helpompaa elää yksin kun tietää, että se seksielämä tulee kyllästyttämään aikojen saatossa? Eikä minusta se, että hyväksyy toisen vieraissakäymisen, todellakaan osoita välittämistä, vaan välinpitämättömyyttä.
Seurustelu ja seksi eivät ole sama asia, vaan seksi on osa seurustelua. Vahvasti seksuaalisena ihmisenä se on minulle jopa todella tärkeä elementti parisuhdetta, asia, jota harrastan vain ja ainoastaan yhden ihmisen kanssa. Se siitä niin hienoa ja tärkeää tekeekin.