Miehen esineellistäminen

Re: Re: Re: Re: Miehen esineellistäminen

Originally posted by Tomi
Varmasti. Olen itse tottunut hakemaan sen lisävärin jotenkin ihan muuten.

Mutta entä jos se oma kulta haluaisi kuitenkin mennä tyttöjen kanssa katsomaan sitä Michael the Gambian Gigantic Sexmachine 12" :n pikkutuhmaa showta, sinähän et sinne ollut ilmeisesti lähdössä seuraksi...? :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Re: Re: Re: Re: Re: Miehen esineellistäminen

Tomppa, tuskinpa kukaan siitä ottakaan itseensä, onhan jokaisella oikeus mielipiteeseen. IMHO tuo "onneksi vielä löytyy kunnollisiakin naisia" oli kuitenkin todella asiaton ja halventava heitto.

Ja ei, minusta kuolaaminen, avoinkin, ja jopa ehdotusten tekeminen EI ole pettämistä. Niiden toteuttaminen kyllä, mutta siitähän ei ole tähän mennessä puhunut kukaan muu kuin mho ;)

EDIT: Omna oli näköjään tajunnut asian pointin hienosti :) ja :thumbs:

Originally posted by Gillyanne
IMHO tuo "onneksi vielä löytyy kunnollisiakin naisia" oli kuitenkin todella asiaton ja halventava heitto.
Ok, no kyllähän se vähän sitä taisi olla. Pahoitteluni. :)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miehen esineellistäminen

Tomppa, tuskinpa kukaan siitä ottakaan itseensä, onhan jokaisella oikeus mielipiteeseen. IMHO tuo "onneksi vielä löytyy kunnollisiakin naisia" oli kuitenkin todella asiaton ja halventava heitto.

Ja ei, minusta kuolaaminen, avoinkin, ja jopa ehdotusten tekeminen EI ole pettämistä. Niiden toteuttaminen kyllä, mutta siitähän ei ole tähän mennessä puhunut kukaan muu kuin mho ;)

EDIT2: Mitämitähäh, miksi tämä viesti tuli kahdesti???

EDIT3: toki saat anteeksi :) *ryhmähali*

Originally posted by Hannibal
Mutta entä jos se oma kulta haluaisi kuitenkin mennä tyttöjen kanssa katsomaan sitä Michael the Gambian Gigantic Sexmachine 12" :n pikkutuhmaa showta, sinähän et sinne ollut ilmeisesti lähdössä seuraksi...? :)
Niin... En mä varmasti tyttöystävääni kieltäisi menemästä. Kuitenkin varmaan miettisin himassa mun Jasper Pääkkönen -silkkilakanoiden valtameressä, että eikö mun oma Tomi the Finnish Micro Shrimp 2" :n pikkutuhma private-show enää kiinnosta. :(

Originally posted by Tomi
Niin... En mä varmasti tyttöystävääni kieltäisi menemästä. Kuitenkin varmaan miettisin himassa mun Jasper Pääkkönen -silkkilakanoiden valtameressä, että eikö mun oma Tomi the Finnish Micro Shrimp 2" :n pikkutuhma private-show enää kiinnosta. :(

Vitun jätkä, tuo oli yllätysveto. :lol2:

Noin minäkin varmaan reagoisin. Aamulla sitten urheasti itku kurkussa vakuuttelisin, että kyllä tämä tästä, tämmöistä tämä terve ja molemminpuoliseen luottamukseen perustuva parisuhde joskus on. :)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miehen esineellistäminen

Originally posted by Hannibal
Vitun jätkä, tuo oli yllätysveto. :lol2:

Noin minäkin varmaan reagoisin. Aamulla sitten urheasti itku kurkussa vakuuttelisin, että kyllä tämä tästä, tämmöistä tämä terve ja molemminpuoliseen luottamukseen perustuva parisuhde joskus on. :)

Niin ja kuinka jalolta tuntuisi ajatella kyynel silmässä et rakastan sua niin paljon et annan sun mennä....Sehän se vasta romanttista olis ja nainen tulisi juoksujalkaa takas peuhaamaan kanssas puhtaalta tuoksuvien ja mankeloitujen Jasper lakanoiden peittämään lemmenpesääsi...

:confused:

En tule. Voisin vaikka vetää jotain show-juttua, mutta se tarjoilijahomma on minulle liian imelä...

etsi joku söpö mies, luulisin että joku boybandpoika mielellään heiluttelee vähän persettä :)

Juu, Gilly mäkin diggailen sun ajatuksia..;)

Tuskinpa kukaan siitä ottakaan itseensä, onhan jokaisella oikeus mielipiteeseen. IMHO tuo "onneksi vielä löytyy kunnollisiakin naisia" oli kuitenkin todella asiaton ja halventava heitto.

Jokaisen oma asiahan se on mitä elämässään päättää ylipäätään tehdä.

Itse lukeudun myös tuohon samaan kalkkis-sakkiin vaikka ikää vielä vähemmmän kuin tomilla.

Minä koen pettäväni kumppaniani jos kuolaan avoimesti/ehdottelen. Itse en näe tässä ja itse panemisessa mitään eroa.

Mutta kuten olen monesti sanonut, tämä on mun mielipiteeni asiasta. Jokaisella oikeus omaansa.

Jos nyt vielä pettäminenkin sotketaan tähän soppaan niin voin sanoa että parasta itsetunnon nostatusta on nimenomaan se kun kykenee vastustamaan tapahtumaa vaikka niitä mahdollisuuksia ja tarjouksiakin on.

En ole pettänyt ja jos niin tekisin uskon että itsetuntoni rippeitä voisi keräillä sen jälkeen.

Itsetunnolla en tarkoita kusipäisyyttä. Vaan tervettä ja tasapainoista minä kuvaa. Menipäs vaikeaksi...

heh heh... aika kovaa keskustelua saatiin aikaiseksi.

Mielestäni on ihan kiva käydä katsomassa villejäkin strippausesityksiä, tärkeintä siinä vain on esiintyjän fiilis - pitää tykätä näytellä kehoaan muuten ei tule mittään. Kesällä tytöt veivät minut katsomaan Hunkseja ja se oli kyllä vauhdikas show.

Pettämisen raja kulkee mielestäni siinä että ryhtyykö tositoimiin. Rajuakin flirttiä voi heittää kunhan ei sentään vie hommaa fyysiselle asteelle. Tässä kohtaa on kuitenkin hienoinen jousto sallittavaa - esim. viime syksynä eräs innokas miesstrippari toi itsensä tarkoituksella syliin asti... oma mieheni seurasi vierestä eikä mustasukkaisuutta ollut havaittavissa. Eri juttu olisi varmasti ollut jos minä olisin alkanut kourimaan stripparia.

BTW: jäähallilla taisi olla seksimessut tänä viikonloppuna...

Suunnittelemani tyttöjen illan on tarkoitus olla täysin viatonta hauskanpitoa. Paidaton raamikas mies voisi tuoda pientä piristystä. Rouvashenkilöt saisivat silmäniloa ja sinkut voivat taas käyttää tilaisuutta hyväkseen...

Originally posted by maximillian
Itse lukeudun myös tuohon samaan kalkkis-sakkiin vaikka ikää vielä vähemmmän kuin tomilla.

Minä koen pettäväni kumppaniani jos kuolaan avoimesti/ehdottelen. Itse en näe tässä ja itse panemisessa mitään eroa.

täällä myös yksi "kalkkis". eli sama juttu, en näe panemisessa ja ehdottelussa oikeastaan mitään käytännön eroa. nimittäin jos kerran avoimesti ehdotellaan niin silloin myös pannaan. kyllähän se käytännössä näin menee kaikilla muilla paitsi sillä ärsyttävällä ihmisryhmällä joka antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa

( kaikki varmasti tietävät millaiseen luonteeseen kursivoitu fraasi viittasi, joten en ala sitä tarkemmin selittelemään )

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miehen esineellistäminen

Originally posted by hjjtt
täällä myös yksi "kalkkis". eli sama juttu, en näe panemisessa ja ehdottelussa oikeastaan mitään käytännön eroa. nimittäin jos kerran avoimesti ehdotellaan niin silloin myös pannaan. kyllähän se käytännössä näin menee kaikilla muilla paitsi sillä ärsyttävällä ihmisryhmällä joka antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa

Itsekkin ilmottaudun tähän Tomin kalkkisjoukkueeseen, miksi muka flirttailla jossei se muka "tarkoita mitään"? Luultavasta myös repisin punapilkulliset pelihousuni jos strippari änkeisi tyttöystäväni syliin ja tämä tästä innostuisi (onneksi epätodennäköinen skenaario).

Itse ehdottelen rivoja jokaiselle työpaikkani rengastamattomalle vähänkään pantavan näköiselle daamille ilman minkäänlaista tarkoitusta saada naida näitä. Flirtti piristää päivää, mutta en koskaan flirttaile varattujen naisten kanssa. Se olisi mielestäni loukkaavaa. Ehdotteluni myös loppuvat siihen pisteeseen kun alan seurustella.

Kuka mies muka haluaisi että oma rakas flirttailisi ja ehdottelisi seksihommia toisille miehille seläntakana??? Minä en ainakaan. Enkä myös itse toimi niin.

:haart: on lumivalkoinen

Joo, eipä tuo mitään miestä esineellistä, jos se kalunheiluttaja saa siitä palkkion. Sehän on sille kaverille just another day at the office.

Originally posted by Dean Kuntz
Eikös täältä pakkiksesta löydy lihaksikkaita miehiä sinne........:kippis1:

ei vielä... katsotaan nyt...

Originally posted by mmama
Olen suunnittelemassa tuttavaporukalleni (kaikki naisia) tyttöjen iltaa ja ohjelma on mietinnässä.

Kaipaisin miesten näkemystä siitä, onko väärin esineellistää miestä?

Voinko ottaa naisten illan vetonaulaksi esim. puolialastomia "tarjoilijamiehiä", joiden perään voisimme sitten avoimesti kuolata? Ja ehkä tehdä hurjiakin ehdotuksia...

Olisitko sinä kiinnostunut?

En jaksanu alkaa rullaamaan noiden muiden vastauksia, mutta olis ihan bullshittia puhua mistään esineellistämisestä Tilatkaa mut sinne strippaamaan niin voin tarjota seksiäkin samaan hintaan :D Siis kaikille hyvännäköisille...

:thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom