Neuvostoliitto: osuit naulankantaan! Just tota tarkotin tolla mustasukkasuudella:ei voi päästää kultaa mihinkään,ku se kuitenkin on heti pettämässä!Eiks seurustelu ala käydä raskaaks,ku pitää kokoajan miettii missä toinen on ja mitä tekemässä?
Kalevi:"Mä lähen salille!"
Lissu:"sinne sitä taas mennään kattelemaan muita naisia!Mitäköhän te treenien jälkeenkin siellä "venyttely huoneessa" oikeen puuhaatte!!??"
Kalevi:"no okei,en mä sit mee,jos sulle tulee paha mieli.Mä taidan käydä sit Prismasta hakee pari pakastepizzaa."
Lissu:"vai Prismaan!?! Sehän on täynnä niitä tytönhupakoita ketkä vaan hymyilee ja flirttailee siinä kassalla! Sinne jos lähet,ni ei oo takasin tulemista!"
Kalevi:"no ei mulla nälkä ollutkaan... Jospa mä sit haen vaik Makuunista jonkuu kivan leffan,ni voitais kattoo sitä sylikkäin ja hieroo nenänpäitä vastakkain."
Lissu:"joo,hae vaan! Tai,hei,eiks siel oo töissä se yks Jaana,kenen kanssa kävit kahvilla lukioaikoina!!?? Joo,nythän mä tajusin,sinne sitä taas mennään videovuokraamon takahuoneeseen tekemään ties mitä!Nyt et kyllä mee yhtään mihinkään!"
Jne...
Jatka vielä samaan tyyliin,niin kohta meillä on ikioma Pakkotoisto-näytelmäkerho!
PS:Et ole vissiin koskaan käynyt erotiikkaravintolassa?Ne ovat aika kaukana ilotaloista,useimmat toimivat periaatteella:katsoa saa,muttei koskea.