BB PRO Michal Krizo Krizanek

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juuso89
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Useinhan nuo Olympia ja muut kisaajat parantavat huomattavasti varsinkin sen ensimmäisen kisan jälkeen. Ihminen kun on myös usein oppivainen tai ainakin pitäisi olla. Todennäköisesti on kovempi kilpailija tämän vuoden olympiassa kuin viime vuonna.

Monia ihmetyttää kun käyttää vain 50-70% harjoitusvastuksia kuin Coleman, Yates, levrone, ruhl jne. Mutta yhtä hyvin kehonrakennusharjoittelu voi olla tuollaistakin, kovaa harjoittelua tuokin on. Lisäksi esim Coleman ei harjoitellut paisuessaan suurimmaksi 2003-2004 enää samalla tavalla kuin aikaisemmin tehdyillä videoilla.

Tuskin asia myöskään niin on, että vähemmän raskaita vastuksia käyttävät käyttäisivät tai joutuisivat käyttämään raskaampia kemiallisia lääkityksiä. Tuskin siltä osin voi yhtäläisyyksiä vetää puoleen tai toiseen, vaikkakin sitä usein nähdään. Sen sijaan ylipäätään paisuminen tuollaisiin lihasmassoihin onkin sitten keskimäärin tarkasteltaessa eri asia...
 
Turha sun on alkaa noita olkinukkeja viljellä, puhuttiin nimenomaan siitä että PIZZA EI OLE KOSKAAN KORVIKE hyvällä ruoalle. Kukaan ei ole väittänyt että se on myrkyllistä, ite sä sitä hoet. Sä vertasit sitä tossa pähkinöihin, ei se rasva ole samaa rasvaa siinä, koita nyt hyvä ihminen ymmärtää ja 52 pizzaa vuodessa ei ole mikään pikku juttu. Mutta mussuta sitä vaan ihan rauhassa ja uskottele että on tosi hyvä. Mä jaksa tommoisen kanssa joka alkaa vääristeleen asiat päin vittua.
Etkö sä Mike ihan oikeasti syö koskaan mitään herkkuja?
Eli:
- roskaruokaa
- karkkeja tai jäätelöä
- leivonnaisia

Et mitään? Pelkkää terveellistä ruokaa?
 
Ei kannata nyt takertua tuohon Miken juttuun.. Luuletko, että Mike itse elää 100% terveellisellä ruokavaliolla.. Ei todellakaan.. harva ihminen maanpäällä todellisuudessa elää.. pizza viikossa tai kaks.. antaa mennä vaan. Kotipizzalla ei moni pizza kovin paha edes. Kalorit näkee hyvin sivuiltakin.. Mutta kyllä kunnon kebab paikan 2000kcal tai yli pizzat on järkyttävän hyviä. Kiva niitä välillä syödä.
Myös kaikki nuuskaa vastaavat tuotteet eivät ole terveystuotteita, eikä mitkään "polteltavat" höyryliuos liemet. Ennemmin valitsisin yhden ison roskaruoka-aterian viikossa.
 
Ei tuo Krizo kyllä sanonut usein pizzaa syövänsä, vaan kysyttiin että kun joskus herkuttelee niin mitä syö. Tuo tuskin tarkoittaa pizzaa viikossa.
 
Myös kaikki nuuskaa vastaavat tuotteet eivät ole terveystuotteita, eikä mitkään "polteltavat" höyryliuos liemet. Ennemmin valitsisin yhden ison roskaruoka-aterian viikossa.
Puhuinkin ruokavaliosta.. Nikotiini pussit ja tuotteet on todellakin epäterveellistä.. Mike ja monet muut niitä käyttää.. Mutta tässä puhuttiinkin pizzasta.. Mutta niinkuin totesin niin harva ihminen elää 100% terveellisesti. Ei roinaaminenkaan ole terveellistä. Mieluummin Mä syön pizzaa ku roinaan. Roinaamiseen ei tulis mieleenkään lähteä.
 
Puhuinkin ruokavaliosta.. Nikotiini pussit ja tuotteet on todellakin epäterveellistä.. Mike ja monet muut niitä käyttää.. Mutta tässä puhuttiinkin pizzasta.. Mutta niinkuin totesin niin harva ihminen elää 100% terveellisesti. Ei roinaaminenkaan ole terveellistä. Mieluummin Mä syön pizzaa ku roinaan. Roinaamiseen ei tulis mieleenkään lähteä.

Ennemmi syö pizzaa ja roinaa. Ei tarvi miettiä tollasia
 
Etkö sä Mike ihan oikeasti syö koskaan mitään herkkuja?
Eli:
- roskaruokaa
- karkkeja tai jäätelöä
- leivonnaisia

Et mitään? Pelkkää terveellistä ruokaa?
Mistä noin päättelet? Mitä ihmettä täällä tapahtuu? Pizza on epäterveellistä, ei sitä muuta se vaikka mä söisin sitä. Mähän rakastan leivonnaisia, mutta mulla onkin terve pää, mä myönnän että ne on aika paskaa, en mä forumeilla ja peilin edessä koita uskotella itselleni ja kaikille että pulla on ihan sama ku kana ja riisi. Joillakin nyt on luonnostaan kauhee tarve valehdella itsellensä, kuten että 52 pizzaa vuodessa ei vaikuta mihinkään. Semmoisten kannatais vaan myöntää, että ei se nyt parasta ravintoa ole eikä tosiaan kalori ole kalori kaikessa. Mutta ei, kauhee poru että 4.6% ei vaikuta mihinkään, kyllä vaikuttaa sen 4.6%, ton nyt tajuaa apinakin.

Jos 4,6% ei vaikuta mihinkään, niin mikäs siinä, vetää 104 pizzaa vuodessa, pari viikossa, eihän se ole kun 1 viikossa lisää ja sehän on ihan samaa kaloria kun kana ja riisi, eikö niin.
 
Viimeksi muokattu:
Hyvä tää keskustelu täällä ja samalla mainoskuva on tämännäköinen 🤣
IMG_8930.jpeg
 
Mistä noin päättelet? Mitä ihmettä täällä tapahtuu? Pizza on epäterveellistä, ei sitä muuta se vaikka mä söisin sitä. Mähän rakastan leivonnaisia, mutta mulla onkin terve pää, mä myönnän että ne on aika paskaa, en mä forumeilla ja peilin edessä koita uskotella itselleni ja kaikille että pulla on ihan sama ku kana ja riisi. Joillakin nyt on luonnostaan kauhee tarve valehdella itsellensä, kuten että 52 pizzaa vuodessa ei vaikuta mihinkään. Semmoisten kannatais vaan myöntää, että ei se nyt parasta ravintoa ole eikä tosiaan kalori ole kalori kaikessa. Mutta ei, kauhee poru että 4.6% ei vaikuta mihinkään, kyllä vaikuttaa sen 4.6%, ton nyt tajuaa apinakin.

Jos 4,6% ei vaikuta mihinkään, niin mikäs siinä, vetää 104 pizzaa vuodessa, pari viikossa, eihän se ole kun 1 viikossa lisää ja sehän on ihan samaa kaloria kun kana ja riisi, eikö niin.
Minä voisin kyllä kysyä sinulta nyt ihan samaa, mitä ihmettä täällä tapahtuu? Mihin tuo sun tarve laittaa sanoja toisten suuhun perustuu? Se kun ei täytä mitään muuta funktiota kuin että se vääristää keskustelua.

Olenko mä missään sanonut, saati uskotellut itselleni peilin edessä, että pizza on sama kuin kana ja riisi? En.

Olenko mä sanonut että se on parasta ravintoa? En.

Olenko sanonut että kalori on kalori kaikessa? En.

Mähän nimenomaan sanoin että se 4,6% vaikuttaa tasan 4,6% verran. Kyse on nyt siitä, muuttuuko muutoin (95,4%) terveellinen ruokavalio automaattisesti epäterveelliseksi jos vaikutus on noin pieni. Aiemmassa viestissäni yritin kysyä sinulta tarkemmin niistä mekanismeista, mitkä tarkalleen tekevät pizzasta "surkeaa ruokaa", siihen et tosin ole vastannut joten ellet pysty perustelemaan miksi näin on, niin ei kyllä myöskään voida päätyä lopputulokseen että mainittu vaikutus olisi kovin suuri. Proteiinia, hiilaria ja rasvaa siinä pizzassakin on.

Monessa asiassa olen kanssasi samaa mieltä, tämä nyt ei ole yksi niistä ja olen yrittänyt perustella miksi.
 
Minä voisin kyllä kysyä sinulta nyt ihan samaa, mitä ihmettä täällä tapahtuu? Mihin tuo sun tarve laittaa sanoja toisten suuhun perustuu? Se kun ei täytä mitään muuta funktiota kuin että se vääristää keskustelua.

Olenko mä missään sanonut, saati uskotellut itselleni peilin edessä, että pizza on sama kuin kana ja riisi? En.

Olenko mä sanonut että se on parasta ravintoa? En.

Olenko sanonut että kalori on kalori kaikessa? En.

Mähän nimenomaan sanoin että se 4,6% vaikuttaa tasan 4,6% verran. Kyse on nyt siitä, muuttuuko muutoin (95,4%) terveellinen ruokavalio automaattisesti epäterveelliseksi jos vaikutus on noin pieni. Aiemmassa viestissäni yritin kysyä sinulta tarkemmin niistä mekanismeista, mitkä tarkalleen tekevät pizzasta "surkeaa ruokaa", siihen et tosin ole vastannut joten ellet pysty perustelemaan miksi näin on, niin ei kyllä myöskään voida päätyä lopputulokseen että mainittu vaikutus olisi kovin suuri. Proteiinia, hiilaria ja rasvaa siinä pizzassakin on.

Monessa asiassa olen kanssasi samaa mieltä, tämä nyt ei ole yksi niistä ja olen yrittänyt perustella miksi.
Lopeta nyt tuo lässytys jo!
 
Näkyykö mun viestit ollenkaan? Enkö ole jo monta kertaa sanonut miten rasvanlaatu, prosessoidut salamit, kanat sun muut ja surkea köyhä hiilari tekee pizzasta huonoa ravintoa. Ruokavalio menee huonommaksi vaikka kalorit pysyis samana.

Imeytymisen pitäis olla jokaiselle aika selvää, semmoinen määrä rasvaa ja paskaa muuta ravintoa kerralla, ei todellakaan vastaa useaa terveellistä ateriaa vaikka kalorit olis samat. Telaketju ei nyt ymmärrä, ettei kalori ole kalori.
 
Lopeta nyt tuo lässytys jo!
Eikö sulla ollut mitään järkevää asiaa? Mä nyt toistan: se, että mä esitän vastaväitteitä ja esitän niille perusteluja, ei ole jeesustelua tai lässytystä.

Oliko sulla asiaan liittyen mitään asiallista sanottavaa, vai onko se taas ylähuuli mikä heiluu tuulessa?
 
Mun mainitsemassa laskuesimerkissä, mikä varmaan paremmin täsmää tämänkin kommentin lukijakuntaan, sillä ei oikeasti ole mitään väliä jos muuten syödään ja liikutaan terveellisesti.
Tässä on se ongelma, sä väität ihan puhtaasti, ettei ole mitään väliä jos syö kerran viikossa pizzan. Koitappa rakentaa koko dieetti pizzasta ja kato mitkä makrot saat aikaan, niin sitten voit miettiä onko se kovinkaan hyvää ravintoa, etenkin kun katot miten prosessoitua einespaskaa se on. Jos pizza olis terveellistä, sitä olis melko monessa dieetissä palanen siellä, palanen täällä, mutta kun se ei ole. Se on epäterveellistä ruokaa siinä määrin jos kerran viikossa vedetään kokonainen pizza. Rasvat ensinnäkin huonoja ja niitä ei huonoja kamalasti kannata vetää.
 
Back
Ylös Bottom