BB PRO Michal Krizo Krizanek

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juuso89
  • Aloitettu Aloitettu
15 min aikaa editoida, ei se forumin vika ole, vaan asetus, jolla estetään jälkikäteen ketjujen sotkeminen editoimalla vastauksia. Katsos kun se editointi ei quoteen kanna, niin sitten keskustelut on ihan sekaisin.
Varmaan @custom garage tarkoitti, että se turhan viestin poistaminen ei enää onnistu muokkausnapin takaa, kuten ennen vanhaan. Jos siis vahingossa teet tupla- tai nollapostauksen, et sitä itse saa poistettua.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Varmaan @custom garage tarkoitti, että se turhan viestin poistaminen ei enää onnistu muokkausnapin takaa, kuten ennen vanhaan. Jos siis vahingossa teet tupla- tai nollapostauksen, et sitä itse saa poistettua.
Kannattaa sillon editoida siihen vaikka vaan . merkki. Sitten se poistetaan kun se huomataan.
 
15 min aikaa editoida, ei se forumin vika ole, vaan asetus, jolla estetään jälkikäteen ketjujen sotkeminen editoimalla vastauksia. Katsos kun se editointi ei quoteen kanna, niin sitten keskustelut on ihan sekaisin.
Mä yritin kyllä poistaa viestiä. Ehkä 2min jälkeen laittamisesta.

Mut joo, selkee.
 



It is only 12 weeks out of the biggest bodybuilding show in the world. Time to work back and biceps with the one and only - KRIZO! Shot on the 10th of August 2023 at Gou Gym - Prievidza, Slovakia.
 



Krizo killing chest and shoulders at exactly 11 weeks out of Mr Olympia 2023! Shot at 365 Gym - Topolcany, Slovakia.
 



This is Krizo's regular workout for triceps and delts at just over 10 weeks out of Mr Olympia 2023. Shot at Gou Gym - Prievidza, Slovakia.
 



Krizo answers many important questions leading up to the Olympia 2023! How will he place? How much cardio? Best advice for beginner lifters? And more in this video!
 



This is Krizo's Monday chest and back workout in preparation for Mr Olympia 2023 at around 9.5 weeks out. Shot at Gou Gym - Prievidza, Slovakia.
 



Everything Krizo's eating in a day revealed! In preparation for the biggest bodybuilding show - Mr Olympia 2023, at just 9 weeks out.
 
Mitäs mieltä olet tuosta kun Krizo mainitsi syövänsä myös pizzaa (välillä, useinkin). Muistelin että roskaruoka viestiketjussa olit viimeiseen asti pizzan syöntiä vastaan.
Provoo vaan, anna ku mä kuittaan sulle. Katsos kun te väitätte ettei pizza viikossa vaikuta mihinkään, niin Krizo vetää sen siksi kun siinä on kaloreita ja se tankkaa. Tunnetko itses nyt vähän tyhmäksi?

Ei se ilmaa vedä, ettekä tekään vaikka kauhee tarve selittää ettei pizza tunnu missään kun vetää vuodessa 52kpl. Kyllä tuntuu.
 
Provoo vaan, anna ku mä kuittaan sulle. Katsos kun te väitätte ettei pizza viikossa vaikuta mihinkään, niin Krizo vetää sen siksi kun siinä on kaloreita ja se tankkaa. Tunnetko itses nyt vähän tyhmäksi?

Ei se ilmaa vedä, ettekä tekään vaikka kauhee tarve selittää ettei pizza tunnu missään kun vetää vuodessa 52kpl. Kyllä tuntuu.
Kokonaisuushan siinä ratkaisee. Jos mä käyn vaikka kotipizzassa niin mun pizzan makrot on noin 50/ 90/ 40. Mun koko päivän makrot on noin 150/ 400/ 100. Paljon kasviksia, hedelmiä ja täysjyvätuotteita. Miten tarkalleen pizza ei sovi yhtälöön jos sen syö vaikka kerran viikossa? Tämä siis ihan aito kysymys, ei mitään vittuilua.

Mä väitän että pizza viikossa vaikuttaa kokonaisuuteen vähemmän kuin vaikka kolme pullaa viikossa.
 
Provoo vaan, anna ku mä kuittaan sulle. Katsos kun te väitätte ettei pizza viikossa vaikuta mihinkään, niin Krizo vetää sen siksi kun siinä on kaloreita ja se tankkaa. Tunnetko itses nyt vähän tyhmäksi?

Ei se ilmaa vedä, ettekä tekään vaikka kauhee tarve selittää ettei pizza tunnu missään kun vetää vuodessa 52kpl. Kyllä tuntuu.
Varmaan suurin osa ihmisistä syö ruokaa juuri siksi, että se sisältää kaloreita. En nyt ymmärrä miten ne pizzan haittavaikutukset mistä olet paasannut paljon häviävät jos sen pizzan syö tankkausmielessä?
 
Varmaan suurin osa ihmisistä syö ruokaa juuri siksi, että se sisältää kaloreita. En nyt ymmärrä miten ne pizzan haittavaikutukset mistä olet paasannut paljon häviävät jos sen pizzan syö tankkausmielessä?
Ai nyt siinä on kaloreita? Roskaruokaketjussa pizzalla korvattiin kanaa ja riisiä. Pitää olla jo vähän vitun tyhmä jos noiden eroa ei ymmärrä. Krizo ei korvaa terveellistä ruokaa pizzalla, vaan se on extraa. Eikä se silti tee siitä hyvää. Mutta te taas väitätte sen rasvaruoan olevan samalla tasolla mitä kaurapuuro.
 
Kokonaisuushan siinä ratkaisee. Jos mä käyn vaikka kotipizzassa niin mun pizzan makrot on noin 50/ 90/ 40. Mun koko päivän makrot on noin 150/ 400/ 100. Paljon kasviksia, hedelmiä ja täysjyvätuotteita. Miten tarkalleen pizza ei sovi yhtälöön jos sen syö vaikka kerran viikossa? Tämä siis ihan aito kysymys, ei mitään vittuilua.

Mä väitän että pizza viikossa vaikuttaa kokonaisuuteen vähemmän kuin vaikka kolme pullaa viikossa.
Ei se pizza ole mitään terveyssafkaa vaikka makroihin meniskin. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää?
 
Ei se pizza ole mitään terveyssafkaa vaikka makroihin meniskin. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää?
Ei kukaan niin ole väittänytkään. Mutta jos syö keskimäärin 4 ateriaa päivässä niin se yksi pizza on 3,5% (1/28) kokonaisateriamäärästä viikossa. Tai jos haluaa energian mukaan laskea niin yllä mainitun esimerkin mukaisesti mä syön 21 700 kcal viikossa, yksi 1 000 kcal pizza on tästä 4,6%. Ihan tosissaanko joku väittää, että 4-5% energiamäärästä kun on "epäterveellistä" (mistä pizza nyt ei edelleenkään ole lähellekään pahin vaihtoehto), niin ruokavaliorunko ei voi olla terveellinen?

Kuten sanoin niin kokonaisuushan siinä ratkaisee. Toki, jos sen huuhtelee alas 3 litralla limua ja syö kilon irtokarkkia ja viis pullaa päälle, niin menee varmasti jo vaikeammaksi.
 
Ei kukaan niin ole väittänytkään. Mutta jos syö keskimäärin 4 ateriaa päivässä niin se yksi pizza on 3,5% (1/28) kokonaisateriamäärästä viikossa. Tai jos haluaa energian mukaan laskea niin yllä mainitun esimerkin mukaisesti mä syön 21 700 kcal viikossa, yksi 1 000 kcal pizza on tästä 4,6%. Ihan tosissaanko joku väittää, että 4% energiamää

kuten sanoin niin kokonaisuushan siinä ratkaisee. Toki, jos sen huuhtelee alas 3 litralla limua ja syö kilon irtokarkkia ja viis pullaa päälle, niin menee varmasti jo vaikeammaksi.
Ymmärrätkö että se yksi pizza on monelle 50% päivän kaloreista kerralla eikä tosiaankaan mikään paras imeytymään. Sä korvaat sillä pizalla monta terveellistä ateriaa.

Pizza nyt vaan ei kuulu normaaliin terveeseen ruokavalioon.
 
Back
Ylös Bottom