Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
juha79 sanoi:Olis kiva nähä tuo pessinen ja muut suomen vahvimmat jossakin kisailemassa..
rahkanaama sanoi:Tuosta pessisestä oli juttua Metsälehdessä ~2kk takaperin. Hyvä kuva missä Pessinen oli ottanut kunnon täyskokosen tukin ~200kg (karkea muistikuva painosta) rinnalle ja huvittavan kuvasta tekee Pessisen koko, eli hän kertookin että on vain ~170cm /75kg.
Voin vaikka skannata sen jos jaksan ja muistan tässä viikon sisään.
J.Jake sanoi:Metsätöissä ei voimat kasva! Mä olen aikoinani ollut Saharassa metsurina ja heikko olen vieläkin.
Dobermann sanoi:Kyllä nuo metsurit on sitten KOVIA jätkiä. Työntää puita nurin, vetää juurineen maasta ylös ja pilkkoo ne muutamalla terävällä karateiskulla (HUOM! noita karateiskuja eivät ole millään naurettavalla kurssilla oppineet)
Ei ne viitti salille mennä ku raudat loppuu alkumetreillä kesken ja pitäähän sitä antaa kaupunkilaispullille mahikset kisoissa.
nim. Valmetti kulkee 200km/H 10000kiloa lehmänpaskaa kuormana
SSS sanoi:Mutta vielä kovempia ovat anonyyminä kirjoittavat wannabee älykkösarkasmia viljelevät "pakkislaiset", antavat sanojensa puhua, tekoja kun ei ole... :jahas:
Tomppa85 sanoi:Jep, ja tuossahan jo postattiin jopa kuva suorituksesta. Eli ei ole kyseessä paskapuhe, kun noin moni taho on vahvistanut tiedot. Ihan turhaa vinoilua tuollainen.
Niinpä, joku voisi laskea, että paljonko tehoja vaatii heittää esim. joku 80kilon äijä kolmen metrin korkeuteen esim. 60 asteen kulmassa, niin että se lentää vielä sen 3metriä pituuttakin.training_day sanoi:Tämän nyt vähintään on pakko olla
ace-oo- sanoi:En tiedä onko urbaanilegenda, todistajia kuulemma on useampia, mutta kerran yksi äijä otti suutuksissaan yhtä miestä housun persauksesta ja niskasta kiinni ja heitti sen saunan katon yli. Vaikea uskoa tapahtunutta, mutta niin ne silminnäkijät väittävät.
:lol2: Ei helevetti, että repesin. Mystistä, että aina pitää pyöräyttää pari kertaa, ja sitten nakata tyyppi kuuseen..Janne sanoi:Joo täälläkin päin kuulemma joku kerran meinas hyökätä takaapäin jonkun kimppuun mutta kaveri otti juoksijasta kiinni, pyöräytti pari kertaa ja heitti kuusiaidan yli omenapuuhun roikkumaan. Empä ihan taida uskoa koko juttua. Kyllä mä sen äijän tiedän ja on se sen verran riski sentään että on se vähän saattanut pyöritellä mutta tuskin mihinkään omenapuuhun on kukaan lennelly. Korkeintaan kiivennyt sinne karkuun