Juu, minunkin isä lähentelee jo kohta 70 vuotta ja sen kädet on vieläkin ihan yliluonnollisen vahvat. Siis lähinnä se puristusvoima. Kevyt ukko, mut tehnyt aina ja paljon kovaa työtä, myös metsätöitä, ja kova maalaisluonne. Semmonen perusäijä.
Kyllä mä tietysti olen sitä vahvempi nykyään kun olen helvetisti painavampi, ja tietty nuori ja se on vanhempi mutta sitä puristusvoimaa en tule saamaan kiinni koskaan. AIvan käsittämätön puristus. Pelottavan kova. Ja tietysti 'no ei se enään niin hyvä kun nuorempana..'.. no ei varmaan niin mutta vieläkin ihan mahdottoman kova. Kyllä te tiedätte niitä tyyppejä. Ikää alkaa tulla, mut kädet on tuplasti isommat kun muilla, siis kädet, ei hauikset.
Ja nostaa mitä vaan korkeammallekin, vieläkin. Tietty paikat alkaa jo koloilemaan ja nivelet ei oikein kyllä kestä enää.. juu nää on näitä 'mun isi on vahvin'.. mut mun isä on oikeasti vahva vanhemmassakin iässä
Se vaan nyt on niin. Toisekseen, kukaan ei usko sen ikää muutenkaan oikein.. luulevat sitä viiskymppiseksi. Mutta fysiikan puolesta se vois ollakin. Mut eipä se viinan perään tai tommosten ole ollutkaan, loppupeleissä kun funtsii niin se on ain avaan tehny duunia, syöny hyvin ja levänny hyvin.
Poika putosi kauas puusta
. Se on aika turha läskipersenörttinä alkaa sille jotain isotella omista suoritteista. Ne on kanssa yhtä tyhjän kanssa. NOh, nyt kun alkoi taas hävettää niin voin varmaan lopettaa tän kirjottelun.
On sillä hiuksetkin vielä päässä, ja vieläpä samaa väriä kun ennenkin. Ja mä luulen että alakertakin toimii, ja ajatus on nopea kuin ennenkin. Silmistä ehkä näkee että on vanhentunut, ne on 'elottomammat'. Jotta kaikki voorumin naiset, tiedoksi vaan että hyvät geenit on peritty, täällä mennään komeasti ja pitkään. Yhteyttä saa ottaa!