Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisin laittana useamman liken, mutta kun ei voi kuin yhden. Miulla ihan vitun päivä. Ensin haetutin viisi tuntia tyhjää, sitten löysi koira kamelin jäljen. Jälitti sitkeästi ja löytömatka päältä kolme kilometriä. Puoli tuntia kesti paikallaan kuin naitu, ja sitten mäntiin. Karkkoa 11km, vaan semmosissa vaaran rinteissä, jotta koira sippasi ihan täysin.Olipahan hirvenmehtuun aloituspäivä...perkele :D
Olisin laittana useamman liken, mutta kun ei voi kuin yhden.
Tepellä ollu kyllä yliinhimillinen urakka :D Pakko nostaa virtuaalista hattua!
Sissihavu Tepelle!
Onk teillä muuten kokemusta 7,62x39 kalipeerista metsästyksessä?
Tarvisin itse kiväärin, jolla olisi halpa ampua radalla ja myös metsästää pienriistaa. Radalla ampuisin pääasiassa 75m hirveä ja mahdollisesti siinä kilpailisinkin. Olen vain kuullut, että tuo kalipeeri on ns. kaaripyssy eli luodin lentorata laskee nopasti, pitääkö tämä paikkansa?
Saisin tuota patruunaa aika edullisesti, joten sen takia olen kyseistä kalipeeria harkinnut.
No nyt sitten varmistui eli ens maanantaina pääse loppukuun ajaksi mökille ja metsälle. Foreca lupailee jo lumisateita. Joten talvirenkaat alle tällä viikolla. Ja toivotaan että satas sitä lunta. Mä näet tykkään metsästellä lumisissa maastoissa. Syke hieman aina nousee kun löytää lumesta meton jäljet ja niitä pääsee jäljittämään ja odottamaan että mistä se pamahtaa lentoon.
Aijjaijjai. Mahtavalta kuullostaa. Onko kellään muuten kokemuksia talvimetsästyksetä esim. Ruotsin puolelta. Siellä käsittääkseni kausi jatkuu pidemmälle.
Lunta satoi koko aamun. Välillä tuli ihan huttuna, sen verran ettei oikein eteensä nähnyt. Parhaimmissa paikoin oli maastossa jo likemmäs viisi senttiä. Mutta joku aikaa sitten lopetti, ja eiköhän tuo jo aamuksi sula pois.Foreca lupailee jo lumisateita. Joten talvirenkaat alle tällä viikolla. Ja toivotaan että satas sitä lunta.