Ja kohta alkaa tämä:
Ei malttaisi millään...
Ei malta ei... sanotaanko, että 2vko sitten ei edes metsästys käynyt hirveästi mielessä, mutta nyt odottaa kuin hullu kuuta nousevaa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja kohta alkaa tämä:
Ei malttaisi millään...
Ei malta ei... sanotaanko, että 2vko sitten ei edes metsästys käynyt hirveästi mielessä, mutta nyt odottaa kuin hullu kuuta nousevaa...
Ja mä luulin että olen ainut joka tässä jo hermoilee..... Olen lähes joka pvä surffannut metsästyssivuilla ja aseliikkeiden sivuilla.
QUOTE]
Kurssit suoritettu ja luvat taskussa, enää puuttuu hyvä päällekkäispiippuinen haulikko (hintaluokka n. 1000-1500 e. Saanen nöyrimmästi pyytää apua / listaa hyvien aseliikkeiden sivuille. Jostain syystä en ole löytänyt sivuja, joissa ääressä viihtyisin minuuttia pidempään.
:haart:
Kurssit suoritettu ja luvat taskussa, enää puuttuu hyvä päällekkäispiippuinen haulikko (hintaluokka n. 1000-1500 e. Saanen nöyrimmästi pyytää apua / listaa hyvien aseliikkeiden sivuille. Jostain syystä en ole löytänyt sivuja, joissa ääressä viihtyisin minuuttia pidempään.
Ja mä luulin että olen ainut joka tässä jo hermoilee..... Olen lähes joka pvä surffannut metsästyssivuilla ja aseliikkeiden sivuilla.
QUOTE]
Itsellä on ainakin Baikal 12/76, makso kun ostin niin 500e! Ja eikä perkele ruostu niinkuin muut aseet! Ei tarvi koko aika puhistaa ja öljytä. Kyllä venäläiset vielä osaavata aseita tehdä! Olen ollut tuohon kyllä helvetin tyytyväinen, mutta sehän on sit kenelle nousee parhaiten.
Ja nykyään se pitää olla puoliautomaatti ja 12/89 että mettään kehtaa mennä... :jahas: Hohhoi mutta totta toi Benellin Super black Eagle2 on iha toimiva peli ainakin ja beretat menee jo aikas kalliiksi
Noi Benellit on vain aika nopeita ottamaan itseensä, itse suosin vielä 2 piippuisia, pumput ja puoliautomaatit joskus jumivat vähäsen, kovan paikan tullen (lue: KOKEMUSTA ON!)
Ja hyvänä haulikkona olen pitänyt tota Finclassicin 2 piippusta, ja reminghtonin puoliautomaattikin ollut, paras puolari mitä olen koskaan kokeillut. ja menin myymään pois, ja nyt vähän kaduttaa.
Ps. Puoliautomaatilla saa tottua panoksien menoon, ekat 2 kuhan sinne päin ja viimisellä tähdätään ja sillonki liian kaukana :D. Joillakin menee juurikin näin
Toivottavasti otti selvää.
Itsellä on haaveena ostella se Beretan Ultralight, mutta aina on muut ostokset ajaneet edelle, joten ammuskellaan vielä Valmet 212:lla ;)
Meillä on 4 haulikkoa, ja niistä kolme on valmetteja, että ei ne ihan mitään turhia kapistuksia oo. Haulikoissa löytyy siis yksi rinnakkaispiippunen, kaksi päällekkäispiippusta (12caliber ja 20caliber) sekä alati vaihtuva puolautomaatti (On ollu benelliä, berettaa ja vaikka mitä merkkejä.)Valmetit on kyllä ihan toimivaa tavaraa, oikeestaan aivan perkeleen hyviä, itsellä ollut 2 semmoista. Vanha valmistaja.
Meillä on 4 haulikkoa, ja niistä kolme on valmetteja, että ei ne ihan mitään turhia kapistuksia oo. Haulikoissa löytyy siis yksi rinnakkaispiippunen, kaksi päällekkäispiippusta (12caliber ja 20caliber) sekä alati vaihtuva puolautomaatti (On ollu benelliä, berettaa ja vaikka mitä merkkejä.)
Mutta joo, kyllähän beretalta löytyy ihania päällekkäispiippusia. Pääsin niitä kuolaaman yksillä messuilla, ja ei herrajestas mitä pelejä
Itsellä asekaappiin tulee nyt lisäksi Valmet Franchi 12/76 puoliautomaatti. Entinen on 16/70 vanha luotettava venäläinen. Todellä hyvä ase tuo 16cal. mutta siihen ei oikeen tahdo saada sorsapanoksia ja ratapanokset on kalliimman puoleisia. Valmettia en ole vielä päässyt testaan. Huomenna lupaa hakemaan poliisilaitokselta. :dance:
Toi 16cal. oli kyl perhanan hyvä ja pysty ampuun aika kauaskin! :wtf: Se luvan hakeminen on perkeleen ärsyttävää hommaa, ja kestää :(
Toi 16cal. oli kyl perhanan hyvä ja pysty ampuun aika kauaskin! :wtf: Se luvan hakeminen on perkeleen ärsyttävää hommaa, ja kestää :(
Ei täällä ainaskaan kovin kauaa luvissa tunnu menevän. Viikossa tuli viimenen lupa meikäläiselle..
Kiitos vinkeistä. Benellillä näyttäisi olevan muutamia todella kiinnostavia haulikkoja.
Ei toi Beretta oikeastaan mikään hirmukallis ole.
Ultralightin saa kai jonnekin 1700-1800€
Jos hyvistä haulikoista pitää puhua, niin merkki on Perazzi. Ei ehkä metsästyskäyttöön mikään paras, mutta radalla on aika helvetin loistava kapistus.
Jos hyvistä haulikoista pitää puhua, niin merkki on Perazzi.
Mitäs tämä tämmönen on kun käsittääkseni seisoja miehiä olet? Nuo rata hommat on kyllä erikseen mutta jos ihan metsästysaseista puhuttaisiin niin kyllähän semmonen rinnakkaispiippuinen, sivulukolla sekä enkku perällä olis aikalailla hyvä. Esimerkiksi AYA vois olla merkki ja siihen kun vielä ottais 20/76 pesät niin olispa siro sekä kevyt ase tyylikkyyttä unohtamatta.
Ei täällä ainaskaan kovin kauaa luvissa tunnu menevän. Viikossa tuli viimenen lupa meikäläiselle..