Metallica Suomeen 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Horgh_
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Mulle tuli jo teksti että loppuunvarattu. En mä olis sinne halunnu mennäkkään.:jahas:

7.30 asti jonottamassa. Ja maanantain keikalle alakatsomoon, liput sain joskus 9.25.. jeejee!

edit: edessä olevat kolme jäkkäriä rupesivat katsomaan katsomokartasta minne haluavat mennä istumaan :curs: ja sitten maksoivat kolme lippua tyyliin 140e seteleinä ja loput kolikoina. fiksua.

Kasin aikoihin kirjauduin sisään lippupalvelun sivuille, joskus varttia vaille yhdeksän alustettiin yhteys, sitten tuskaista odottamista melkein kymmeneen asti, kunnes tuli teksti 'täyteen varattu'. :(

Hei kertokaa hölmölle, mikä on tuo rivi 9 (lohko 312) mistä sain paikat? :D Yläkatsomo?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
siis voi helvetin helvetti. Menin ennen kymmeneltä odottamaan lippua. pääsin klo 9 kassalle iloisena,tilasin 2 lippua maanantain kenttään ja annoin visan kassalle. kassa kysyi henkkareita... siinä kohtaa muistin,että olin ajanut mopolla ylinopeutta vähän aikaa sitten(kortti hyllyllä). En saanut lippua 11 tunnin kylmässä odottamisen jälkeen.. :curs::curs::curs: ja vielä kerran:curs::curs: ja vähän lisää:curs::curs:

siis voi helvetin helvetti. Menin ennen kymmeneltä odottamaan lippua. pääsin klo 9 kassalle iloisena,tilasin 2 lippua maanantain kenttään ja annoin visan kassalle. kassa kysyi henkkareita... siinä kohtaa muistin,että olin ajanut mopolla ylinopeutta vähän aikaa sitten(kortti hyllyllä). En saanut lippua 11 tunnin kylmässä odottamisen jälkeen.. :curs::curs::curs: ja vielä kerran:curs::curs: ja vähän lisää:curs::curs:
Sua mun käy ihan oikeesti sääliks. Toi on jo todella syvältä!:(

Itse kotona läppärin ääressä saamatta jäänyt lippu ei nyt satu läheskään niin paljon.:D

Siellähän ne mulkut kauppaa niitä huuto.netissä tuplahintaan. Eli ei muuta ku huutamaan!

Olisin ostanut multa käyttämättä jääneet 2+2 ennakkolippua täältä jollekkin, mutta lippupalvelun vammainen nettikauppa ei tue oman pankin verkkopankkia, joten se sitten jäi. Eikä ollut toisen pankin tilillä riittävästi rahaa. Hyvä kun sai itselle liput maksettua kovalla kikkailulla :(

edit: jaa, väittävät että ostorajoitus olisi ollut 2 lippua per henkilö, eikä per keikka. Pitääkö paikkansa? Mielenkiintoista katsoa vaikuttaako tuo jotenkin fan clubin kautta ostettuihin lippuihin.

Kaks lippua tulossa. Mulla kävi jotenkin ihmeellinen munkki ton nettitilauksen kautta, kummankin päivän selainikkunat oli auki joskus 8.15 jonka jälkeen odottelua 9.04 asti, jolloin pääsin sisälle.. Kaikki kaverit ympärillä potkaistiin välillä ulos, mut mä sain jatkaa jonottelua. Sit ku jonotus oli ohi, piti vaan kirjautua uudelleen ja avot, maanantain keikalle katsomo 120, rivi 14.

Ei siis haittaa yhtään, oon mä tätä odottanutkin :D

edit, kävi muuten mielessä että pääsin sisälle tilaukseen klo 9 jälkeen, olisko se tuon takia onnistunut. Osa kavereista oli sisässä ennen ysiä.

Se siitä tällä kertaa sitten. Onneksi en tolkuttomasti uhrannut aikaa ja energiaa kohtaloa vastaan potkimiseen. Poistuin lippukassan jonosta n. 30 min jälkeen sillä peli alkoi olla selvä. Puhelinpommitus ei sekään tuottanut kuin rakkoja käsiin. Vittumaisia kohtaloita huono-onnisemmilla. Onneksi näin edellisen stadikan keikan niin ei niin paljon harmita. Ja onhan aina Slayer, Kreator jne..

Suositut

Back
Ylös Bottom