Metallica Suomeen 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Horgh_
  • Aloitettu Aloitettu
Jos jollakulla on tietoa tosta tapahtumasta juurikin muun, kun Metallican osalta (joka soitti kuulemma ihan huippukeikan), niin saa laittaa vaikka tänne. Itseä kiinnostaa ihan kybällä tää case. Eihän ne mun Halloween bileet ihan 60 000 asiakasta taida saada, mutta ainahan voi yrittää.. :D

Kaiken huippu oli se, että uloskäynti suljettiin, kun yritimme lähteä pois Metallican viimeisen biisin aikana. Voitte kuvitella mikä tunnelma oli portilla, kun porukkaa alkoi valumaan taakse ja osa yritti kaataa portteja. Vähän alkoi jännittää, että jyrääkö porukka takaa yli, kun tuosta porttien sulkemisestakaan ei järjestäjä voinut vissiin mitenkään etukäteen tiedottaa.

Arvaa mikä oli tunnelma siinä aidan toisella puolella, vähän jännitti että tullaanko sieltä kohta niskaan ja kovaa. Olin siis järkkärinä.

Metallicalta kova keikka, mulle ensimmäistä laatuaan. Ei pahemmin haitannut edes lopussa tullut sade, sen verran hyvä meininki näytti kaikilla olevan.Alkoholinmyynti oli kyllä surkeasti järjestetty, mutta muuten ihan jees. Ei tarvinu edes jonottaa kauaa suuntaan tai toiseen. Reppu jäi. Nyt kaivataan mustaa The North Face-reppua :)

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom