Metallica Suomeen 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Horgh_
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Joo'o.. Jos olisin huomannu aikasemmin tän triidin ni olisin kyllä ostanu metclubin tyhjäks noista lipuista ja pistäny rahoiks. Eihän TÄSSÄ ole mitään järkeä! :wtf:

Nyt kyllä tuntuu omat liput kovin halvoilta, kun niistä joutui vain 60e/kpl maksamaan :D

Joo'o.. Jos olisin huomannu aikasemmin tän triidin ni olisin kyllä ostanu metclubin tyhjäks noista lipuista ja pistäny rahoiks. Eihän TÄSSÄ ole mitään järkeä! :wtf:

Nyt kyllä tuntuu omat liput kovin halvoilta, kun niistä joutui vain 60e/kpl maksamaan :D

Oho! Pitäiskö myydä omat pois... :evil:

Heh, kyllä kannatti jäädä yövuoron jälkeen jonottamaan lippupalvelun pisteelle. Työkaverit heitteli kaikenlaisia uhkakuvia tuon netin ja puhelimen fiboista joten kokeilin sitten vanhanaikaista keinoa. Tuloksena sitten lippu molemmille päiville. Sunnuntaille yläkatsomo ja maaantaille alakatsomo. Huonomminkin olisi näemmä voinut viikkonsa alottaa :D

Tuo on ihan vitun perseestä tuo lippupalvelun uusi systeemi. Elikkä jonotin jo klo 08.00 lippupalvelun nettikauppaan ja heti klo 09.00 pääsin ostamaan lippuja. Valitsin siinä katsomon ja kaikki, mutta kun piti siirtyä varaamaan lippuja niin huomasin että ne pitää maksaa etukäteen jollain verkkomaksulla tai luottokorttinumerolla. Elikkä siihen jäi oma lipun osto. Ennen oli sentään parempi kun pystyi varaaman liput ja sitten myöhemmin käydä hakemasta ne lippupalvelun konttroista tai r-kioskilta.

Yläkatsomoon 2 lippua sunnuntaille, 20 vaille 9 menin jonottelemaan luukulle. Vähän jännitti että ehtiikö vai ei, tuppukylän jono menikin läpi päälle 20minuutissa ja jäi myyjätkin ihmettelemään että näitä sais vielä vähän aikaa.

Jos olis ollut enemmän rahaa matkassa, olisin napannu jonkun ohikulkijan ostamaan pari lippua lisää.

Julmia hintoja huudossa. :wtf: Reilukerho.

Voi LOLLERO!!:lol2: Vittu, 500 euroa ja nousussa.. AHHAH!:wtf:

Mullekin tuli kylmää vettä niskaan, tuskin saan lippuja kummallekaan keikalle. Ei vaan tällä kertaa jaksanut mennä sinne jonoon pettyyn. :D Sekin on kumma, että joissain paikoissa niitä lippuja tulostellaan valmiiksi jo ennen, kuin niitä periaatteessa on myynnissä. Toisissa paikoissa taas ei sitten millään saada edes koneita päälle. Uskomatonta sössimistä joka kerta.. No, ensi kerralla ne oppivat! juuuuuuu varmasti..:rolleyes:

Itselläkin tuli luotettua vanhan liiton jonotussysteemiin ja vituiksi meni.

Oulussa stockmannin lippupalvelu jakeli jonotusnumerot etukäteen kaikille jonossa oleville. Sinänsä kaunis ajatus mutta hommasta katosi idea siinä vaiheessa kun samalla jonotusnumerolla pääsi vaikka 10 ihmistä kassalle.

Oli vitun siistiä jonottaa klo 7 asti kun edellä olevat ihmiset soitteli kavereitaan paikalle ja käyttivät samaa jonotusnumeroa.

Itselläkin tuli luotettua vanhan liiton jonotussysteemiin ja vituiksi meni.

Oulussa stockmannin lippupalvelu jakeli jonotusnumerot etukäteen kaikille jonossa oleville. Sinänsä kaunis ajatus mutta hommasta katosi idea siinä vaiheessa kun samalla jonotusnumerolla pääsi vaikka 10 ihmistä kassalle.

Oli vitun siistiä jonottaa klo 7 asti kun edellä olevat ihmiset soitteli kavereitaan paikalle ja käyttivät samaa jonotusnumeroa.
EIKÄ..?!?!?!?! voi vittu, olen pahoillani puolestasi.

Tommonen on jo aika perseestä. Pyllystä on myös henkilöt jotka ensin tulevat taaksesi jonottamaan, mutta siirtyvät pikkuhiljaa rinnallesi, ja menevät tilaisuuden tullessa ohi.
Sinä karvanaamainen biittihuulinen jäkkäri, jos luet tämän, mörökölli sinut vieköön.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Kiitoksia sympatioista :) Tosin hard as a rockin tarina oli paljon liikuttavampi :)

Vitutus alkaa pikkuhiljaa hellittää. Olisihan se ollutkin uskomatonta tuuria jos olisin onnistunut saamaan liput kolmannen kerran peräkkäin muutaman vuoden sisään..

Parin tunnin jonotus tuotti tulosta ja sain sunnuntaille liput, yläkatsomoon tosin, mut so what.

Etuilut ja kaikenlaiset sekoilut lippujen myynnissä on kyl perseestä :curs:,
meilläpäin ei suurempia ongelmia onneksi ollut,
sulassa sovussa venailtiin h-hetkeä ja (ainakin) melkein kaikki sai omansa :D.

Kesäkuussa siis Rokataan taas :rock:

siis voi helvetin helvetti. Menin ennen kymmeneltä odottamaan lippua. pääsin klo 9 kassalle iloisena,tilasin 2 lippua maanantain kenttään ja annoin visan kassalle. kassa kysyi henkkareita... siinä kohtaa muistin,että olin ajanut mopolla ylinopeutta vähän aikaa sitten(kortti hyllyllä). En saanut lippua 11 tunnin kylmässä odottamisen jälkeen.. :curs::curs::curs: ja vielä kerran:curs::curs: ja vähän lisää:curs::curs:
No eikö tossa vaiheessa ois voinut soittaa jonkun muun todistamaan henkilöllisyys tai maksamaan tai hakenut käteistä jostain?

Oma lippuvitutus laski mukavasti.

Miks?? Ei oo tyhmää pyytää tai myydä.. Jos joku saa lipusta 500€ ni vittu onneks olkoon miehelle! Tekisin samoin jos olis ylimääräinen lippu ja teenkin jos en itse jostain syystä pääse paikalle. Eriasia on se jos lippupalvelusta saisi ostettua 10000 lippua ja olis heti myymässä ne pois.
Maailma ei ole rehti paikka.. :) Siks itsekkin hankin aikasemmin liput enkä edes yrittäny tänää lippupalvelusta.

No eikö tossa vaiheessa ois voinut soittaa jonkun muun todistamaan henkilöllisyys tai maksamaan tai hakenut käteistä jostain?

Oma lippuvitutus laski mukavasti.
no kylhän mä siihen kassalle selitin, että mun isä on tulos koht hakee mua, ja se vois sit maksaa, mutta kassa vaan sano jotain, että tässä on jono, emme voi pitää näitä lippuja tässä:david:

Miks?? Ei oo tyhmää pyytää tai myydä.. Jos joku saa lipusta 500€ ni vittu onneks olkoon miehelle! Tekisin samoin jos olis ylimääräinen lippu ja teenkin jos en itse jostain syystä pääse paikalle. Eriasia on se jos lippupalvelusta saisi ostettua 10000 lippua ja olis heti myymässä ne pois.
Maailma ei ole rehti paikka.. :) Siks itsekkin hankin aikasemmin liput enkä edes yrittäny tänää lippupalvelusta.

Niin, onhan se pointti tuokin. Mut ihan vaan niitten tosifanien, ketkä ei hyvästä yrityksestä huolimatta saaneet lippua, takia vituttaa nyt nuo trokarit. Itseasiassa mäkin oon vähän kahden vaiheilla yhden lipun käytön suhteen. Kahdelle kaverille oon luvannu jo lipun, mut vielä yks lippu ois lupaamatta, joten pitääköhän tässä itsekkin ruveta ahnehtimaan. No ei kai nyt sentään.

Mitenkähän mä missasin täysin ton, et sieltä ois saanu kenttälippujakin. Klikkasin vaan et "paras vapaa paikka" ja katsomostahan nuo paikat tuli. No, ihan hyvää varmaan tekee kattoo yks keikka noinkin.

Perkele, keikkaan on muuten aikaa melkein 8 kuukautta.

Suositut

Back
Ylös Bottom