Metallica Suomeen 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Horgh_
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
110 myös täällä 4 lippua... (koko pakkotoisto siellä?)
rivi 3.

En tosin juhli mitään ennen kuin liput ovat turvallisesti perillä neljänä kappaleena :)
Kyllähän tuo vähän kirpaisi, mutta menköönsä.

ps. Onneksi dollarin kurssi on alhainen....
EDIT: Jahas, huomasin tuolla metclubin my accountissa
"Your personal ticket pre-sale code is"

Tekeeköhän tolla mitään ? Ostaminenhan tapahtui kuitenkin lippupalvelun sivun kautta.

EDIT: Jahas, huomasin tuolla metclubin my accountissa
"Your personal ticket pre-sale code is"

Tekeeköhän tolla mitään ? Ostaminenhan tapahtui kuitenkin lippupalvelun sivun kautta.

Ei tee ellet oo menossa myös ulkomaita myöten keikkoja seuraamaan. Esmes tonne tukholman keikalle tarvi ensin syöttää se koodi et pääsi lippuja ostamaan.

no voi vitun nättiä, liityin metclubiin, että saisin liput hommattua ja nyt kun yritin niitä ostaa, niin täällä saatana ilmotetaan "varaus on suljettu"...vitun vittu

hmm 18 päivä pitäs sulkeutua vasta toi ennakkomyynti.

Mutta kokeilen lötjönen viel huomenna tjs. Kannattaa myös laittaa postia aiheesta metclubbiin/lippupalveluuun asap.
EDIT: Tosin jos ne ennakkoliput on jo myyty kaikki ?
EDIT2: Hyvinhän toi tomii ? mene metclubin "World Magnetic - More European Style" .. Sieltä inffo, suomen kohalta tickets ja etiäppäin... loppujenlopuks sitä lipun kuvaa sen shown vieressä ja linkki aukee lippupalvelun sivulle...

Luin jatkoaika.com keskutelusta, että tuolla Metallican sivujen tiedoissa on virhe liittyen ennakkomyynnin kestoon. Live Nation antamien ohjeiden mukaan ennakkomyynti lippupalvelussa päättyi tänään klo. 18

lukikos joku tarkemmin noi toimitusehdot noihin rojuihin mitä tuolta metclubista on tulossa, että tuleeko ne kaikki ilman mitään toimituskuluja??

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Kyllä on taas ilonen netti&puhelinrumba edessä maanantaina. Se oli viimeksikin ihan epätoivoista yrittää päästä linjojen läpi ja netti oli tukossa, vituilleenhan se silloin menikin.

Mä yritän huomenna epätoivoisesti soittamalla saada ne liput :rolleyes: Se on vaan sellasta arpapeliä että huh...

Sama mulla. Yövuoro menossa mutta venytän unillemenoakin vain sen takia että pääsee ysin aikaan puhelin&netti-kombolla koittamaan onneaan niitten lippujen suhteen. Koskaan en ole päässy vielä näkemään livenä, josko nyt olisi se kerta..

Koskaan en ole päässy vielä näkemään livenä, josko nyt olisi se kerta..

Sama juttu täällä :) Niin siis netissäkin voi koittaa onneaan? (mä oon ihan avuton näissä, en oo koskaan varannut lippuja konserttiin :nolo:)

Sama mulla. Yövuoro menossa mutta venytän unillemenoakin vain sen takia että pääsee ysin aikaan puhelin&netti-kombolla koittamaan onneaan niitten lippujen suhteen. Koskaan en ole päässy vielä näkemään livenä, josko nyt olisi se kerta..

Kiitti pikkuinen vinkistä! Nyt jonotellaan lippupalveluun..

Suositut

Back
Ylös Bottom