Metallica Suomeen 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Horgh_
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Kampissa oli seiskan aikaan aamulla jonoa lippupalvelun pisteeseen ja Tapiolan stokkalla vasta jeesuksen pitkä jono onkin. Ei uskalla keulia liikaa, ettei ennakkolippujen osto kuse Murphyn lain voimalla, mutta mieltä lämmittää silti. Varsinkin kun yritin tulla julkisilla duuniin ja matkaan meni melkein 2 h. Sen tuoma vitutus laski hieman, kun näki nuo jonot. Mun tuurilla ne pre-sale liput kusee varmasti jotenkin, ja joudun ostamaan huuto.netistä liput uudestaan.

Liput myynnissä jo lippupalvelun kautta netissä ?

Ainaki osta nappia pystyi painamaan ja jonoa oli noin 15min.

Liput myynnissä jo lippupalvelun kautta netissä ?

Ainaki osta nappia pystyi painamaan ja jonoa oli noin 15min.

Joo se on näköjään auennut klo8.00. Puhelinpalvelu aukeaa vasta 9.00. Netin kautta tuskin enää onnistuu :D

Voi vittu, äsken tuon homman kans huomasin. 15min jonoa ja vartin päästä sitten kahdella puhelimella soittamaan puhelinpalveluun.

Mulla ilmoitti kanss eka että on vartin jonot. Nyt enää että "asiakkaita on nyt paljon". Uuh! jos saan liput tätä kautta!

Edit. FUCK! Oli kaatunu sivut.. PERKELE! Ja uutta putkeen..

Aattelin jo illalla että vois jättää koneen auki toho lippupalvelun sivulle, en sitte jättäny ja nyt harmittaa.
Noh jonotellaan sitten :arvi:

Kävin ostaa just sokkarilta ediä kun myynti alko....
Eläimellistä menoa ! :D Vartioitakin oli varattu pari ylimääräistä.

Kuopiossa oli ainakin hurja jono.

Mä luulin että tonne lippupalveluun ois pystyny jonottamaan, mut ei... varattua vaan tuuttaa :jahas: Ite en ainakaan jaksa runkata tota puhelinta... liput irtoaa joko nettimyynnin kautta tai sit ei ollenkaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Just, vittu lensin pihalle lippupalvelun sivuilta. Haistakoon vitut koko paska.
Poistavat kaikki jonosta tuossa vaille yhdeksän, sen jälkeen vasta alkaa jonotus, just sen takia ettei voi jo edellisenä iltana tai aikaisin aamulla alkaa jonottamaan..

eDiT: Eli siis pitää kirjautua vasta joskus varttia vaille, sitä ennen kirjautuneet potkitaan pois..

Joo, ei tässä nyt oo mitään järkeä. Välillä ei muka saa yhteyttä, välillä numero varattu ja välillä jotain ihan muuta. Ehkä sitten pitää ostaa huuto.netistä 200e hintaan.

Hih, radiossa sanottiin, että Oulussa oli jonoa jo eilen illalla klo 23... Toivottavasti nämä tyypit sai liput :D

:curs: Mä olen kevyesti sanottuna hiilenä. Mut nepattiin ulos kummastakin palvelusta. Tai oikeastaan puhelimella ei oo päässyt jonottamiseen asti ollenkaan.

JES! Kaksi lippua ostettu! VIHDOINKIN!!!!!! Netin kautta.. Kiitos Eero vinkistä!

Sama juttu täällä, liput todellakin hommattu :hyper::hyper::hyper: En usko tätä ennenku ne tupsahtaa postiluukusta sisään :D

Onneksi olkoon molemmille :)
Tiedän tunteen. Myös täällä eka keikka 3:n yrityksen jälkeen.

Tosin en usko ennen kuin ne liput tulee luukusta sisälle (ennakkomyynnissä ja postimiehissä on aina omat riskinsä)

Kaksi lippua täälläkin! Jonottelin klo 6:30 alkaen Myyrmäen Lippupalvelun edessä kaverin kanssa. Siellä oli ekat alottanu jonottamisen eilen klo 21:30. Oli kyllä ala-arvoinen suoritus Lippupalvelun myyjältä. Ensinnäkin kesti 3 minuuttia myydä ensimmäinen lippu => ekana jonossa olleet eivät saaneet sunnuntain keikalle kenttälippuja. Toiseksi hänellä ei ollut vaihtorahaa! Ja kolmanneksi hän puhui huonoa suomea. Muutenkin toiminta oli aivan perseestä ja hidasta. Olin kaverini kanssa jonossa 10. ja 11. ja me saimme liput kouraan klo 9:25! Yläkatsomopaikkoja maanantaille oli enää jäljellä. Kyllä pisti hieman vituttamaan.

edit. Ei jumalauta! Tuttu soitti juuri Kotkasta. Oli saanut juuri äsken liput paremmilta paikoilta kuin minä, koska siellä oltiin tulostettu lippuja valmiiksi (niin kuin pitääkin tehdä). Ei vittu. Nyt lähtee palautetta Lippupalvelulle.

Suositut

Back
Ylös Bottom