Metal vs. Titan penkkipaidat

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei!

Olen tähänasti käyttänyt Titanin F6 penkkipaitaa ja nyt olisi uuden (paremman) paidan hankinta edessä.
Kysymys kuuluukin kumpi sopii paremmin suurella kaarella nostavalle, Metal King Presser/X-type/Bencher vaiko Titan Super Katana A/S, S/S? Ja mitä eroja kyseisillä Metalin paidoilla on toistensa kanssa.
IPF paita siis hakusessa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
lieneekö muuta merkitystä kuin että kumman "leirin" haluat valita;) kaikki varmasti hyviä ja Sakelta(TITAN) sekä Anolta (METAL) löytyy kyllä vastaukset noihin sopivuus kysymyksiin! Uutta Titania kehuttu kovasti, kuitenkin mielestäni suomen ipf:huipuilla mielestäni melko pienet hyödyt noista titaneista raakavoimiin suhteutettuna. esim smulter, lehto. minulla itselläni titan helpompi nostaa, hyöty huomattavasti pienempi, metal taas aika vaikea, mutta potkii ihan kipeesti ylös saakka nimim. raw ~250kg gear ~350kg. koita kaikkea mihin rahat riittää, vain silloin olet varma mikä sopii sinulle!!!

A/S katana on ainakin tarkoitettu kaarella nostaville, en kyllä vielä osaa sanoa millanen se on. Itelläkin on f6 ollu käytössä ja pitäisi siirtyä uudempaan katanaan.

Metalin KING presser on mulla ja TOIMII. koskaan en ole nostanut kuin presserilla, viking ja king kankaisena. luulisin että alle 300kg raudoissa olisi tuo viking-kankainen parempi! ainakin viking kangas on todella "mielyttävä" päällä ja nostaessa, joustaa enemmän tai ainakin tuntuu siltä=)

Aika helppo tähän kysymykseen on vastata. Titanilla nostaa melkein 90 % huippunostajista IPF:ssä niin sekin jo kertoo aika selvää kieltä. Itse olen kummillakin paidoilla nostanut ja jonkun verran penkkipaidoista tiedän niin voin sanoa että Titan pesee mennen tullen metalin paidat sama miten päin asiaa kääntelee. Ja myös yksi tärkeä juttu on myös se että Titanin paidat eivät mene rikki toisin kun nämä uudet metalin king kankaiset paidat. Todella paljon kuullut ja nähnyt raporttia miten nostajilla repeää king kankaisia 3 paitaakin putkeen vaikka uuden saavat entisen tilalle. Sama ongelma ollut saman puljun kyykkypuvuissakin.

Jos haluat kovimman IPF paidan markkinoilla niin ota Super Katana. A/S malli on kaarinostajille ja jotka vie nostoa lähemmäksi palleaa. S/S malli on lahnana penkkaaville ja ns. kyynärpäät auki nostaville.

no siinäpä se vastaus kuultiinkin! "leirin" valinta edessä;) toivottavasti saat paidastasi hyvän hyödyn, oli se sitten Titan tai Metal!

Moro! Mitä penkkipaitaa osaisitte suositella tälläselle pienelle 56 kiloselle, 17 vuotiaalle kaverille? Tuli vaan lueskeltua noita SE tilastoja ja penkki paidan hyötyjä joku aika sitten ja niiden perusteella heräs kiinnostus kun saattais olla jotain mahkuja niiden rikkomiseen! Eli mitä suosittelisitte vai käyttääkö edes näin pienet kaverit paitoja ollenkaan?
Auttakaa nyt pientä miästä mäessä :D

Itse taas aina ollut positiiviset kokemukset ja mitä vierestä nähnyt metalin paidoista kestävyyden osalta, ennemmin on titanit ratkeillut. Paras IPF-paita tosin mitä olen koittanut oli Katana, Pro-paidoista nostanut vain vanhalla MEtalin paidalla ja ihkauudella Metalin Acella.

Tällä kestämisellä tarkoitinkin uusia king malleja. Vanhemmista titaneista ei ole mulla kokemusta mutta sen voi melkein 100 % varmuudella sanoa että kangas ei repeä katanassa eikä super katanassa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olen kyllä sama mieltä juniorin kansa että titanit kestää paremin. JA kyllä super katanapotkii jos osaa käyttää sen.

Onko vertailu kokemusta mikä paita kestää parhaiten virumista? Itellä on nuo vanhemman mallin metallin paidat menettäneet tosi nopeasti kimmoisuutensa; yksi treeni ja yksi kisa niin kangas on selvästi venynyt eikä paidasta saa enää entistä etua. "Kertakäyttöisyys" harmittaa kun ei ihan joka kisaan olisi kuitankaan varaa ostaa uutta paitaa...

-Kestääkö Kingi kauemmin hyvänä kuin Viking?
-Kestääkö Katana kauemmin hyvänä kuin F6?

Penkkaaja, paitoja ei osteta sillä kriteerillä, että mikä kestää parhaiten, vaan sillä mistä hyötyy parhaiten, mitkään paidat markkinoilla ei ole kertakäyttöisiä ainakaan nykyään. King on kovempi kangas mitä Viking, myös suurin osa porukasta hyötyy siitä sen ansiosta enemmän. Itselläni on King bencher yksi kankaisena ja se on erinomainen treenipaita, nostan pro-liiton kilpailuissa.

lieneekö muuta merkitystä kuin että kumman "leirin" haluat valita;) kaikki varmasti hyviä ja Sakelta(TITAN) sekä Anolta (METAL) löytyy kyllä vastaukset noihin sopivuus kysymyksiin! Uutta Titania kehuttu kovasti, kuitenkin mielestäni suomen ipf:huipuilla mielestäni melko pienet hyödyt noista titaneista raakavoimiin suhteutettuna. esim smulter, lehto. minulla itselläni titan helpompi nostaa, hyöty huomattavasti pienempi, metal taas aika vaikea, mutta potkii ihan kipeesti ylös saakka nimim. raw ~250kg gear ~350kg. koita kaikkea mihin rahat riittää, vain silloin olet varma mikä sopii sinulle!!!

hulppean hyödyn äijä ottaa paidasta! itellä raw-penkki ~260-270kg, mutta paidan kanssa oon kisoissa jämähtäny siihen 300 kiloon. näinköhän on pietarsaaressa meikäläiselle pelkkä hopea tarjolla :itku:

Oma Katana on juuri + kankaalla ja se on -100kg sarjan paita ja oma paino on nyt noin 105 kiloa. Pienin paino mitä sain rintaan kun kastelin rintapalaakin oli 215kg.
Se onkin ainoa nosto jonka olen ottanut paidalla rintaan asti. Lujaa se tuli kyllä ylöskin vaikka oli ensimmäinen ja toistaiseksi ainoa rintaan asti otettu paino.

Oma Katana on juuri + kankaalla ja se on -100kg sarjan paita ja oma paino on nyt noin 105 kiloa. Pienin paino mitä sain rintaan kun kastelin rintapalaakin oli 215kg.
Se onkin ainoa nosto jonka olen ottanut paidalla rintaan asti. Lujaa se tuli kyllä ylöskin vaikka oli ensimmäinen ja toistaiseksi ainoa rintaan asti otettu paino.
Itellä sama paita ja paino 104 rintaan on tullu 180kg..kaulus oli nostettu kurukulle ja hiassa ei yhtään jengaa..vaatii vaan 3-4 reenin sisäänajoa.. mutta sitte sen saa myös säädettyä nii että 230 ei meinaa tulla alas.ite nostin 242,5kg se tuli melko vaikeesti alas.

Zone-sarja -42%
Tääkin taitaa olla nostajan rakenteesta ym kiinni kumpi pelaa paremmin. Itselläni katana ei pelannut mitenkään, mutta presseri taas hyvin. Jollain toisella voi olla toisinpäin. Eli kokeilemalla varmasti löytyy hyvä rätti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom