Merkkiaurinkolasit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Boudari
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä Wayfarerit on niin saatanan tyylikkäät et vois aidot hommata, vaikka monella noita onkin... kopioita toki useimmilla. Jos tyyli ei muuten ole kuitenkaan ihan basic niin mikäs siinä :) Itte ostin joskus pari vuotta sitten Prestigen calkoset wayfarer-kopiot kympillä, helvetin hienot kyllä. Mutta onhan se RayBan siellä linssin reunassa ihan oma juttunsa...

05vi1.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^Varmaan saa semmosen tarrankin halvalla? ;)

Aika coolit. Tykkään.

Mä haluaisin semmoset "imagolasit". Mulla on ennen ollut useita mut nyt en oo sopivia löytänyt. Eli se linssi sais olla vain sävytetty, mieluiten harmaa/musta/sinertävä, ei ruskeaa/keltaista. Eli sopisi sellaisiin päiviin milloin ei arska täysillä helota mutta haluaa hieman himmentää. Sellaiset mistä näkyy omat silmät läpi.

Iteltä löytyy nimenomaan tommoset lacostet, linssin sävy on ihan mukava kevyesti sinertävä mutta niin kevyesti tummentava että pystyy käyttämään ihan hyvin pilvisellä kelillä tai ihan sisällä. Joissain kuvissa myös huomannut just ton että silmät näkyy läpi mutta ei ne kuitenkaan ihan silmälaseilta näytä.

Ulkonäkökin on sopivan neutraali kun lasit ei ole mitkään krokotiilin muotoiset, eikä lacostelogo muutenkaan loista kilometrin päähän.

products_5019591_2948140673.JPG

Noiden "sisälasien" lisäks löytyy myös reiskan 3188:t ja aviator ulkoilmamiehet.

Julbot päässä vahvuuksilla kaikkialla, pyöräillessä juostessa terassilla...
sku_picture_star_1096.jpg

Ed Hardya dissataan hirveesti mutta mä tykkäisin näistä:

ed-hardy-sunglasses.jpg

Ja nää... uuh :kuola: Ihanasti sävytetty linssikin:

ehs-028-BKGR.jpg

Aika räyhäkkäät nämäkin:

ED%20Hardy%20Sunglasses41.jpg

Aurinkolasit on muuten jokavuotinen "pirun-nyrkki", eli joko ostat pilotit tai wayfarerit ja menet muun Suomen kanssa rivinjatkoksi, tai sitten ostat "persoonalliset" lasit ja näytät täysin urpolta.

Niin makuasioitahan nuo on. Itse en ole kellään nähnyt Ed Hardyn laseja, ja nuo nyt oli ainoat mitkä mun silmää miellytti. Sopisi kyllä omaan tyyliini kuin nenä päähän (siis joidenkin vaatteiden kanssa). Pilottilasit ja wayfarerit tosiaan on lähes jokaisella, tuppaa tulemaan jo yliannostus :(

En tiedä miksi, mutta itse olen kuolannut näitä jo jonkin aikaa... :)
540x0-oakley-holbrook-2-540x272.png

Edit: ja omasta mielestä tosta EvilEven edhardy kokoelmasta nuo viimeiset ovat oikeasti hienot, muista en oikein välitä.

Edit: ja omasta mielestä tosta EvilEven edhardy kokoelmasta nuo viimeiset ovat oikeasti hienot, muista en oikein välitä.

Ne kaks ekaa olikin naistenmalleja, vika kai miesten, tai unisex.

No lähinnä ihan naiselle meinasin :)

Minkä takia pitää ostaa merkkiaurinkolasit?

Laatu ja istuvuus ovat parempia kuin marketin halpiksissa. Mulla eivat ole halpislasit ikina sailyneet yhta kesaa kauempaa, kun taas vuonna 2006 ostetut Calvin Kleinit ovat vielakin kaytossa. Eivat ole edes merkittavasti loystyneet, vaikka olen tosiaan pitanyt niita 5 vuoden ajan joka kesa aika paljon.

Voin myos myontaa jonkun verran maksavani merkista. Ihan eri asia pitaa paassaan Fendia kuin Citymarkettia. Festareille voin laittaa halvemmat lasit paahan, mutta muuten merkkilasit ehdottomasti... Silmalaseissa en varmaan edes kehtaisi kayttaa jotain muovisia halpiksia.

Itse olen tässä koko kevään haaveillut ja kuolannut Pradan laseja, mutta vielä ei taivu talous sijoittaa niihin 250 ekua :rolleyes:

Makin tykkaan Pradan laseista :) Olen jo paattanyt ensi kuussa olla vaikka vahan aikaa syomatta etta saan saastettya sen £200 mita ne yleensa maksavat...

Diorin vintage-lasit ovat myos ihania, tassa ketjussa aiemmin mainittu vintagekauppa :haart:

Kai sitä pitää viikonloppuna käydä katsomassa paikallinen aurinkolasi tarjonta ja samalla korjauttaa nuo vanhat Reiskat. Ei noita uskalla hirveästi pitää kun ovat jo 30 vuotta vanhat. Joko toiset Ray-Banit tai sitten yllätän itseni.

Laatu ja istuvuus ovat parempia kuin marketin halpiksissa. Mulla eivat ole halpislasit ikina sailyneet yhta kesaa kauempaa, kun taas vuonna 2006 ostetut Calvin Kleinit ovat vielakin kaytossa. Eivat ole edes merkittavasti loystyneet, vaikka olen tosiaan pitanyt niita 5 vuoden ajan joka kesa aika paljon.

Voin myos myontaa jonkun verran maksavani merkista. Ihan eri asia pitaa paassaan Fendia kuin Citymarkettia. Festareille voin laittaa halvemmat lasit paahan, mutta muuten merkkilasit ehdottomasti... Silmalaseissa en varmaan edes kehtaisi kayttaa jotain muovisia halpiksia.

Makin tykkaan Pradan laseista :) Olen jo paattanyt ensi kuussa olla vaikka vahan aikaa syomatta etta saan saastettya sen £200 mita ne yleensa maksavat...

Diorin vintage-lasit ovat myos ihania, tassa ketjussa aiemmin mainittu vintagekauppa :haart:

Niin, ja varmaan ne lasit ihmeellisesti säilyvät hieman paremmin, jos niistä on satanen maksettu hehe.

Itse ostan vain halpislaseja, ei tarvitse biitsiä pelatessa hermoilla. Sen lisäksi unohtelen aina kaikkea muutakin, yksi asia vähemmän unohdettavana.

Vaikka halvat ostaisikin, niin kannattaa katsoa että ne linssit on kunnolliset. Voi sitten olla Mojave-mies (jos muistaa tuon mainoksen TV-shopissa).

Carreralla on tosiaan ihan hienoja malleja ja osa on alle satasen. Prestige ym. halpamallit näyttää aika amikselta usein.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom