Merkkiaurinkolasit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Boudari
  • Aloitettu Aloitettu
Ray Ban - Aviator, ajaton klassikko. Jo yli kymmenen vuotta käytössä. Voisi varmaan kohta päivittää uudempaan versioon.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onkos kellään kokemusta Carreran aurinkolaseista, itseäni himottaisi sellaiset hankkia ja mielipiteitä olisi mukava kuulla? :)

On aika "trendikäät" ja klassikot. Etelämmässä oli Rihannan(?) videon jäljiltä trendinä moiset. Meinasin itsekin ostaa mutta en löytänyt etsimääni (tortoise-ruskea ja ruskea linssi).

211869_100002320247162_5085215_n.jpg

Mä oon kuullu näistä jo niin paljon vittuilua tänä kesänä että ihan vaan vittuilun
vuoksi aion pitää näitä vielä ens kesänäkin! Jos pysyvät ehjinä ja tallessa...

mä kokeilin julbon polarisoituja = ihanpaskat ja tuli pää kipeeks koska ne oli oranssit. polarisaatio on nyt oakleyn batwolf iridiummattblack linsseissä hintaa tuli 222e mikä on aika halpahinta ettei varkkokalvo reijity. ja olen tyytyväinen. sopii hyvin veneilevälle joka diggaa kalastaa lohta kirkkaissa vesissä. ja ajaa duunimatkat vastavaloon. oakleyn linssit on vaan vitun hyvät ja nettisivuilla on asiallinen havainne video.

Kävin sovittamassa ensin näitä:

Dolce__Gabbana_Sunglasses5.jpg

Mutta olivat hieman liian tyyriit eikä sitten ihan niin istuvat että olisi viitsinyt maksaa...

100e löytyy netistä sitten oikeestaan samanlaiset mutta istuvammat, ja omani olivat alessa n. 39,90e ja ne on nää:

14.jpg

Ei varmaan huomaa että oon aika harakka... kaiken kiiltävän perään :lol2: Prinsessa Bling Bling ;)

Peruslaseina esim fillarilenkeillä ja tavallisempiin vaatteisiin pukeutuneena mulla on about tämmöset:

apparel-blur-optics-casual-sunglasses-women-anesthesia-black-grey.jpg

Tykkään aika isoista laseista, mutta ei nyt ihan koko naamaa peittävistä kuitenkaan. Etsinnässä olisi parit muutkin lasit, pitänee mennä Citymarketiin kun siellä oli todella hyvännäköisiä aurinkolaseja joku 4-6 pylväällistä ja hinnatkin oli kaikissa 10-30e välillä. Ei viitsi ihan hulluna panostaa kaikkiin arskoihin, mulle riittää yhdet kalliimmat ja hienommat.

ray banin wayfarerit ne pitää olla nim. pari viikkoa sitten ostin uudet

Hyvä - oletkin suomen teineistä ensimmäinen, jolla on kyseiset lasit tai niiden kopiot. Omaan silmään tyylikkäät, muttei näytä enää läheskään yhtä hyvältä kuin ennen, koska tuollaiset on joka toisella vastaantulijalla päässä kaikissa sateenkaaren väreissä.

Samaa mieltä cartmannin kanssa. Vaikka kakkulat oiskin alunperin olleet hienot, niin se et jokasel vastaantuleval alle 18 v teinil on noi pääs ja näkyis löytyvän kaikissa sateenkaaren väreissä. Sen lisäks kaikilla 18-30 v hipsterillä on noi samat mut värikirjo on vähän hillitympi...

turha edit: Ja petri Nygårdil o noi luonnollisest joka vitun kuvas. Lisäks tänään katoin YLEn aamuteeveetä ja siel oli joku 50v asiantuntijapatu lähetykses ja silläki oli noi sangat silmälaseis joho luonnollisest kuulu ne kiiltävät kikkarat siel sivuil... Olin vaa et :naamapalmu:

Onks noi siis ne pilottilasit? Sellasia saa H&M varmaan kolmella eurolla... Mut mun mielestä ne ei sovi kaikille, et jos haluu olla järkevän näköinen lasit päässä (koskee myös vaatteita ym) niin ei aina kannata ostaa sitä mikä on muodissa, vaan sitä mikä sopii ja istuu itselleen ja omaan tyyliin.

Edit: Ei olekaan. Googlasin just. No noitaKIN on kaikilla :D

Ite hommasin tollaset Electricin kakkulat jenkeistä. Ihan mukavat ku ei tuu toisia samanlaisia vastaan kadulla. Hintakin o maailmalta tilatessa halvempi ja valikoima rajaton, jos vaan pystyy varmistumaan lasien sopivuudesta omaan kuuppaan etukäteen.

Liitteet

• imageskb1.jpg
    imageskb1.jpg
    4,9 KB · Katsottu: 566
Ite hommasin tollaset Electricin kakkulat jenkeistä. Ihan mukavat ku ei tuu toisia samanlaisia vastaan kadulla. Hintakin o maailmalta tilatessa halvempi ja valikoima rajaton, jos vaan pystyy varmistumaan lasien sopivuudesta omaan kuuppaan etukäteen.

Aika coolit. Tykkään.

Mä haluaisin semmoset "imagolasit". Mulla on ennen ollut useita mut nyt en oo sopivia löytänyt. Eli se linssi sais olla vain sävytetty, mieluiten harmaa/musta/sinertävä, ei ruskeaa/keltaista. Eli sopisi sellaisiin päiviin milloin ei arska täysillä helota mutta haluaa hieman himmentää. Sellaiset mistä näkyy omat silmät läpi.

^ Tulee ihan oma edesmennyt isäni mieleen. Voi sitä hienoa 90-lukua kun oli aina Raybanit päässä, Lacosten pikee, Leviksen 501 ja kultainen panssariranneketju + kaulaketju missä roikkui kultaiset nyrkkeilyhanskat. Silkkitakkia unohtamatta. Ja purkkaa jauhettiin suussa otsasuonet pullistellen. Se oli mahtavaa juppiuden aikaa.

Tälläset on jo viime kesästä jäljellä:

Si9E.jpg

Oli muuten helvetin kalliit ja vaikeet löytää, kun pakko nyt oli aidot saada... :rolleyes:
Sit parit pilottilasit, jotkut halpis Jack&Jones- lasit ja yhet isältä viedyt Ray-Banit :D Kyllä näil pitäis kesällä vähän pärjätä, mut luultavasti jotkut noist hajoo ja Italiasta tarttuu muutamat mukaan.

002.jpgTässä omat lasit. Taustalla Lidilistä ostetut sporttilasit kympillä, kolmella vaihtolinssillä
ja etualalla Citymarketista ostetut Gay-Police-kopiot, oisko ollut parikymppiä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom