wnha
Banned
Niin, ja varmaan ne lasit ihmeellisesti säilyvät hieman paremmin, jos niistä on satanen maksettu hehe.
Ehkä niistä pitää sit parempaa huolta kun eivät ole 5 euron markettilasit.
Itsellä on kahdet merkkilasti ja kahdet thaimaan "merkkilasit". Kyllä noissa on selvä ero istuvuudessa ja laadussa muutenkin. Minulla on noita halpiksia sen vuoksi, että tykkään vaihdella tyyliä ja lisäksi nämä halpislasit päässä on halvempaa rymytä. Toki jos rahaa olisi mielin määrin niin sitten kaikki olisivat kalliita mutta nyt mennään näillä. Itse olen ymmärtänyt, että linssien UV ym. suojissa ei ole eroa vaan kaikki lasit suodattavat tarvittavan määrän säteilyä (ikkunalasikin suodattaa) mutta suurin ero linsseissä on optiikassa. Huomaa parhaiten kun pitää jonkin aikaa halpislaseja päässä ja laittaa sen jälkeen oikeat lasit. Jotenkin maailma kirkastuu ja näkemisen eteen ei tarvitse tehdä niin paljoa "töitä". Kyllä minun kaverit jotka käyttävät ainoastaan halpislaseja ovat heti huomanneet eron kun ovat kokeilleet parempia laseja päähänsä, mutta ilmeisesti ero ei kuitenkaan ole ollut niin suuri, että se olisi saanut nämä kaverit hankkimaan kunnon lasit.