Merkkiaurinkolasit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Boudari
  • Aloitettu Aloitettu
Niin, ja varmaan ne lasit ihmeellisesti säilyvät hieman paremmin, jos niistä on satanen maksettu hehe.

Ehkä niistä pitää sit parempaa huolta kun eivät ole 5 euron markettilasit.

Itsellä on kahdet merkkilasti ja kahdet thaimaan "merkkilasit". Kyllä noissa on selvä ero istuvuudessa ja laadussa muutenkin. Minulla on noita halpiksia sen vuoksi, että tykkään vaihdella tyyliä ja lisäksi nämä halpislasit päässä on halvempaa rymytä. Toki jos rahaa olisi mielin määrin niin sitten kaikki olisivat kalliita mutta nyt mennään näillä. Itse olen ymmärtänyt, että linssien UV ym. suojissa ei ole eroa vaan kaikki lasit suodattavat tarvittavan määrän säteilyä (ikkunalasikin suodattaa) mutta suurin ero linsseissä on optiikassa. Huomaa parhaiten kun pitää jonkin aikaa halpislaseja päässä ja laittaa sen jälkeen oikeat lasit. Jotenkin maailma kirkastuu ja näkemisen eteen ei tarvitse tehdä niin paljoa "töitä". Kyllä minun kaverit jotka käyttävät ainoastaan halpislaseja ovat heti huomanneet eron kun ovat kokeilleet parempia laseja päähänsä, mutta ilmeisesti ero ei kuitenkaan ole ollut niin suuri, että se olisi saanut nämä kaverit hankkimaan kunnon lasit.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
käyn tänään kattoos uusia vahvuuksilla. mun vanhat w2187 sidestreet, vaimo sanoo että on pois muodista.. noh googleki sanoo 90' :(

Mistähä netistä sais tilattuu wayfarerit peililinsseillä? Ja nimenomaan kopioita meinasin, koska aidot ei oikeen sovi opiskelijabudjettiin. Jonkun cybershop-sivuston selailin jo läpi ja jotain peilejä löyty mut ne ei oikee iskeny.

rb8304-01483.jpg

Raybanin überkevyet hiilikuiturunkoiset lasit löytyy. Ihan jees.

RayBanClubmaster.jpg

Himottas tollaset, menee toki vähän samaan sarjaan wayfarereiden kanssa.

wayfarereis on se upea juttu, et ne näyttää hyviltä vaan kuumilla miehillä. (pitää olla tietynlainen leuka ja ilman sitä leukaa ei voi olla kuumakaan.....) Useimmiten ei sovi kyl naisille nuo lasit, tähän varmaan liittyy just se leuka, kun eihän naiset tarvi mitään roinaleukaa, se ei oo kaunis.

Itseeni himottelis clubmasterit, pakko varmaan ne hommaa. Ainoot rinkulat jotka tähän mennessä sopinu päähän. Nykyisiä hipsterilaseja ja yhtiä JC:stä bongattuja 7e halpisarskoja lukuunottamatta. Wayfarer-kopiot löytyy tottakai, millos ne tuli enemmän jutuks, joskus 2009-2008? No niiltä ajoilta. Mut ihan kätsyt nekin, lomalasit kun ei oo väliä mitä niille käy. Mut clubmasterit olis siistit, ihan perusmustat ja sit joku siisti väri kans. Joten välimalliratkaisu lienee musta, mut sankojen sisäpuolella joku kivis punanen tms. En oo vielä päättäny et investoinko linsseihin vaan meenkö ilman vahvuuksia, kun piilareitahan olis ja nään ilman lasejakin ihan ok hyvin.

Ite hommasin tollaset Electricin kakkulat jenkeistä. Ihan mukavat ku ei tuu toisia samanlaisia vastaan kadulla. Hintakin o maailmalta tilatessa halvempi ja valikoima rajaton, jos vaan pystyy varmistumaan lasien sopivuudesta omaan kuuppaan etukäteen.

Tyylikkäät. Viititkö pistää linkkiä kauppaan, josta tilasit? Oon ite ettinyt ton tyylisiä laseja jo pitkään eikä oo vielä kohdalle osunut.

Tälläset on jo viime kesästä jäljellä:

Si9E.jpg

Oli muuten helvetin kalliit ja vaikeet löytää, kun pakko nyt oli aidot saada... :rolleyes:

Mistä löytyi ja millä hinnalla ?

^Varmaan saa semmosen tarrankin halvalla? ;)

Joku moraali estää tommosen toiminnan :D

Ray Ban Round Metal olis kyllä mahtava malli, eikä niin käytetty. Tekee kenestä tahansa sarjakuvien arkkivihollisen näköisen.
Ray_Ban_Aviator_Diamond_Hard_Sunglasses_8.jpg

Perkele kun palkkaa alkaa tulemaan vasta syksyllä, ei viitsi säästöjä käyttää nyt kesällä noihin :P

arnette_stallion_01.jpg

Samaa teemaa edellä olevien kanssa, mutta vähän halvemmalla. Mulla parit tommoset Arnetet ja on kyllä pirun hyvät. Omaan kummallisen muotoiseen päähän kun istuu niin harvat lasit. En tiedä, saako noita uutena enää mistään.

Joku moraali estää tommosen toiminnan :D

Ray Ban Round Metal olis kyllä mahtava malli, eikä niin käytetty. Tekee kenestä tahansa sarjakuvien arkkivihollisen näköisen.
Ray_Ban_Aviator_Diamond_Hard_Sunglasses_8.jpg

Perkele kun palkkaa alkaa tulemaan vasta syksyllä, ei viitsi säästöjä käyttää nyt kesällä noihin :P

Minulla tällaiset. Ainoat aurinkolasit, joita olen koskaan rakastanut.

Tuli ostettua ekat "kalliimmat" lasit. Oakleyn Gascan

oakley-gascan-matte-black.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom