Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsellänikin on Serengetit. Lähinnä ajolaseiksi ostin, ihan ylivoimaiset siinä tehtävässä.Serengeti, hinnakkaat mutta optisesti ylivoimaiset.
Instrusta noikin taitaa olla, muistaakseni stockalla oli hyvä valikoima.
Itsellänikin on Serengetit. Lähinnä ajolaseiksi ostin, ihan ylivoimaiset siinä tehtävässä.
Mistä löytys Tampereelta suht halvalla noi RayBanin wayfarerit?
Mistä löytys Tampereelta suht halvalla noi RayBanin wayfarerit?
ihan mielenkiinnosta kysyn paljos painkiller maksaa postikulujen kanssa wayfarerit?
itse ostin tänään juurikin samanlaiset ja maksoi 90e suoraan optikolta ja muotoiltuna, tuli nahkalaatikko myös mukaan
ihan mielenkiinnosta kysyn paljos painkiller maksaa postikulujen kanssa wayfarerit?
itse ostin tänään juurikin samanlaiset ja maksoi 90e suoraan optikolta ja muotoiltuna, tuli nahkalaatikko myös mukaan
Wayfarer on hieno jos sopii pärstään. Itse ottaisin ruskeana, mustana tulee vähän Blues Brothers -look.
Minkä takia pitää ostaa merkkiaurinkolasit? Mikä esim. niissä raybaneissa on niin ylivertaista?
Kyllähän merkkiaurinkolasien hinnassa on ilmaa ja paljon, mutta kokeileppa esim Serengetin ruskeita linssejä, niin huomaat eron prisman arskoihin.Minkä takia pitää ostaa merkkiaurinkolasit? Mikä esim. niissä raybaneissa on niin ylivertaista?