Merkkiaurinkolasit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Boudari
  • Aloitettu Aloitettu
Serengeti, hinnakkaat mutta optisesti ylivoimaiset.
Instrusta noikin taitaa olla, muistaakseni stockalla oli hyvä valikoima.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Raybanin Large Aviator Gold on itselläkin hakusessa. Wayfarer on hieno jos sopii pärstään. Itse ottaisin ruskeana, mustana tulee vähän Blues Brothers -look.

350-jack-nicholson.jpg

Mistä löytys Tampereelta suht halvalla noi RayBanin wayfarerit?

Käy tsekkaa jos tuurilla löytäs kirpparilta joku muro oli bongannu 2eurolla uudenveroset !
taitaa kyl olla aikalailla loppu joka kirparrilta noi ku niitä hakee nii moni ihminen.

jos ei lykästä ni sitte vaa eri optikkoja kiertää ja ettii halvin maholinen!

Tilasin Otticanetistä ne isoimmat (koko 62) ruskeat Raybanin Aviatorit kultaviimeistelyllä. Ei jaksanut enää metsästää niitä kaupoista joissa on vaan niitä pienimpiä.

Tänään kävin ostamassa elämäni ensimmäiset merkkilasit. Kauan sain kokeilla, ja kuudessa eri liikkeessäkin kiersin ennen kuin löytyi passelit.
Tämmöset tarttui mukaan: http://www.zizum.com/sunglass-pierre-cardin-p.c.-6755-s-39sej-P15300.htm olisi näköjään saannut pikkasen halvemmalla netistä kun mitä liikkeestä, mutta eipä tuo harmita ollenkaan, oli niin hyvää asiakaspalvelua että oikein mielelläni ne liikkeestä ostin :)

ihan mielenkiinnosta kysyn paljos painkiller maksaa postikulujen kanssa wayfarerit?
itse ostin tänään juurikin samanlaiset ja maksoi 90e suoraan optikolta ja muotoiltuna, tuli nahkalaatikko myös mukaan :)

Mistä ostit? Käynyt katsomassa parissa liikkeessä, eikä noin edullisesti ole tullut vastaan ja pelkkänä mustana on liikkeissä ollut. Ajattelin ruskeat tilata mutta kärsimättömänä en millään jaksaisi odotella.

Wayfarer on hieno jos sopii pärstään. Itse ottaisin ruskeana, mustana tulee vähän Blues Brothers -look.

Munkin mielestä ruskeana sopivat paremmin vaaleille.

No jos on joskus kokeillut vähän kalliimpii päähänsä ni sen jälkeen on aika huterat sellaset normilasit. kyllä sen eron vaan huomaa.

Itse olen tässä koko kevään haaveillut ja kuolannut Pradan laseja, mutta vielä ei taivu talous sijoittaa niihin 250 ekua :rolleyes:

Minkä takia pitää ostaa merkkiaurinkolasit? Mikä esim. niissä raybaneissa on niin ylivertaista?
Kyllähän merkkiaurinkolasien hinnassa on ilmaa ja paljon, mutta kokeileppa esim Serengetin ruskeita linssejä, niin huomaat eron prisman arskoihin.
Heijastuksenestot, polarisoinnit yms on ihan hyviä juttuja, varsinkin ajolaseissa. Ja ajolaseihin ainut oikea väri on ruskea tai konjakki..
Kun tuohon värimaailmaan tottuu, ei ole enää menemistä takaisin normi mustiin muutakuin tyylimielessä.

Itselläni on kutakuinkin tuollaiset:
Serengeti-Luigi-7381-Sunglasses.html

Muistaakseni 270€ maksoi. Noiden oston jälkeen en ole raybaneja enää käyttänyt, ihan vain selkeästi paremman värimaailman takia.

serengeti-lenses.jpg

Ebaysta löytyisi aika halvalla esim. Paljon puhuttuja Reiskan wayfarereita. Näissä vaan kuumottaa "aidot feikit", eli mistäs sitä tietää ovatko kiinassa kyhätyt. Mistähän tälläiset lohkeis Suomessa halvimmalla?

Nisseniltä ostin omani joku kuukausi sitte. Hintaa oli lapussa 135€, mutta kysymällä sain -30% ja loppuliseksi hinnaksi tuli vähän reilu 90€.
Kattelin joskus kans noita ebaysta, mutta eipä niistä ikinä tiedä onko aidot vai feikit. Tulin sitte siihen lopputulokseen että haen suomesta optikolta, kun ei tullu ees hirveesti kalliimmaks ja on varmasti aidot.

e: nii mistä sais tilattua erilaisia linssejä noihin raybaneihin?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom