Näin täälläkin, tosin jos kutsumaton vieras on ovella niin kurkkaan ovisilmästä ja kysäisen että kukahan siellä mahtaa olla. Mutta automaattisesti en ovea avaa. Vähän sama asia kuin metelöivät naapurit, toiset on sitä mieltä että pitää ite mennä huomauttamaan ja toiset sitä mieltä että suoraan poliisit paikalle. No, itse olin ennen ensimmäistä koulukuntaa mutta loppui siihen kun auton tuulilasi paskottiin heittämällä kivi siihen joka naarmutti konepellin ja sivua. Ja tämä siis aivan piakkoin siitä, kun olin ensin käynyt itse huomauttamassa metelöinnistä naapurille ja kun ei meteli loppunut niin soitin poliisit paikalle. Tossa kävi siis käytännössä niin että mun huomautuksella ei ollut mitään merkitystä, mutta annoin kasvot poliisien tulolle, joten mun auto paskottiin.Missä kohtaa puhuin pelosta?
En vaan välttämättä jaksa vaivautua ovelle kun tiedän etten ole ketään kutsunut. Ja tämä siitäkin huolimatta että se ei liity televisioon millään tavalla.
Osaisko joku muuten linkittää Finlexistä lakipykäliä liittyen noihin tv-lupatarkastajiin, että mitä oikeuksia niillä mahd. on? Ja Sumu varmaan osaa viranomaisena kertoa että rinnastetaanko noi järjestystä ylläpitävään henkilöön (ei varmaan?) ?