lupamaksu tulee postissa onneksi olkoon. kaverille kävi juuri samoin. miten jotkut menee suorastaan paniikkiin kun ne sieltä lupahallinnosta soittaa.
Auta mua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
lupamaksu tulee postissa onneksi olkoon. kaverille kävi juuri samoin. miten jotkut menee suorastaan paniikkiin kun ne sieltä lupahallinnosta soittaa.
vaihe 1) et maksa maksua etkä ilmoita että omistat tv:nOnko mitään keinoo, jolla vois pitää tv:tä taloudessa ilman, että pitäis maksaa tv-maksua? Oon kuullu legendaa, että jonkun piirin voi poistaa töllöstä, eikä tarvi maksaa tv-maksua. Näin ollen vois kattoo esim. leffoja televiisiosta.
Tarkotin laillista vaihtoehtoo pitää töllöö.vaihe 1) et maksa maksua etkä ilmoita että omistat tv:n
vaihe 2) jos olet ilmoittanut, irtisano se.
vaihe 3) älä jää kiinni.
:D
Tänne pitäis varmaan heittää joku disclaimeri :lol2:
Hait siis tätä. Kohta 1.3Tarkotin laillista vaihtoehtoo pitää töllöö.
Saman faqin luin ite just äsken, mutta ei napannu silmään Elikkä ellei taloyhtiössä näy ilman digiboksia lähetykset, eikä mulla oo digiboksia, ei mun tarvi tv-maksua maksaa?Hait siis tätä. Kohta 1.3
http://www.tv-maksu.fi/navi7.html
Mikäli tv on ns: Deaktivoitu, silloin ei tarvitse maksaa.
Saman faqin luin ite just äsken, mutta ei napannu silmään Elikkä ellei taloyhtiössä näy ilman digiboksia lähetykset, eikä mulla oo digiboksia, ei mun tarvi tv-maksua maksaa?
Saman faqin luin ite just äsken, mutta ei napannu silmään Elikkä ellei taloyhtiössä näy ilman digiboksia lähetykset, eikä mulla oo digiboksia, ei mun tarvi tv-maksua maksaa?
Kotietsintä lupaakaan ei siihen tarkastukseen saa, joten don´t worry haistata tarkastajalle pitkät paskat!
Heheh, mitä olen tarkastajien kanssa höpissyt niin näin käy yllättävän monelle.Aivan. Ainut ongelma oli vaan ku luulin, että kaveri oli tulossa, joten aukaisin pimpotuksen jälkeen oven ravolleen ja lähdin käveleen takaisin päin. Jäin sitten muutamaksi sekunniksi ihmettelemään, että mihin se kaveri jäi.. no sieltä oven välistä luimuili sisään kukapas muukaan kuin TV-lupatarkastaja :curs: Käskin se painua helvettiin mun kämpästä ja niin se tekikin - hirveällä vauhdilla kääntyi lipokkaat toiseen suuntaan. Lasku tuli sitten extrojen kera muutaman päivän päästä. :curs: