Meitsi telkkarissa 23.7 klo 18:20

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En mä ollut treenannut tuossa moneen aikaan kun tuo tehtiin, nyt ollaan taas lihammassa kunnossa.

No joo, tollaset forkut kyllä voisin ottaa vaikka heti. Minkälaiset on sitten kun ollaan kunnon kondiksessa?:lol2:

Joo, mutta kyllä meikäläisen silmään toi on kyllä melko vähän treenimäärän huomioon ottaen kova kunto. Hyvä pätkä kaikin puolin, pakkista vaan ei kylläkää mainittu.

F5 se sivu ja oottele rauhassa että alkaa. Mullakin pätkäs heti jos yritti kelata eteenpäin tms. :confused:
Ihan rauhassa olen yrittänyt tuota katsoa, kelaamatta lainkaan. Ääni kuuluu, mutta kuvaa ei näy. Tämä on taas tätä meikäläisen paskakoneen "toimintaa", eipä kauheasti yllätä.

juu toimii se, lienee joku kodekki puuttu jos ei kuva näy mutta äänet kuuluu. hyvä pätkä ja hyvää mainosta pakkikselle. tuota ohjelmaa kumminkin aika moni katselee niin luulis että aika paljon vierailuja tulee sivulle tuon ohjelman ansiosta. ehkäpä muutama uus vaki kävijäkin tuosta joukosta jää :)

Voi helevetti, mä sit kuitenki missasin ton jutun. Mut onneks se näkyy tuolta areenan kautta. Miken kikkarat on kauniit edelleen. :D Ihan hyvä juttuhan se oli vaikka Mike tais olla erimieltä. ;)

Mielenkiintoinen ohjelma ja juuri sopivan mittainen. Miken kuvat olivat parasta antia ja uskoisin, että ainakin muutaman keikan poimii tälläinen mainos. Koska en tunne herraa, en tiedä todellisuutta, mutta suhteellisen luonnollinen vaikutelma jäi esiintymisestä.

Mitä taasen tulee filmin ja digitaalisuuden eroihin, niin oma mielipiteeni on, että filmi on tietyllätavalla jopa helpompi. Kuvaan tulee luonnetta kuin itsestään, kun taas digille se pitää kikkailla fotarissa. Ja onhan sitten vielä se mahdollisuus, että filmi skannataan ja sitä käsitellään fotarissa. Mutta tämä on taas tälläistä diibadaabaa, lopputulos on tärkein eikä muulla väliä:D

Hyvä pätkä ja Mikellä asialliset kommentit/vastaukset. Niin sanotusti pisteet kotiin :)

Hei, mike olithan sä ihan luonnollinen etkä hikoillut juuri lainkaan! ;)
Mahtavia kuvia ja tosi hyvää ja napakkaa tekstiä. ei jäänyt mitään arvailun varaan!

Niin ja näyinhän mäkin siellä vaikka kui monessa kuvassa!!! JEEE!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom