Go-Diva sanoi:Estee Lauderin Perfectly Clean Splash Away Foaming Cleanser.
Nimihirviö!!Kuinka tuota voi mennä stokkan kosmetiikkaosastolle kyselemään..?!?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Go-Diva sanoi:Estee Lauderin Perfectly Clean Splash Away Foaming Cleanser.
April sanoi:Mä puhdistan aina meikit pois (paitsi silmämeikit) ennen treeniä sellasella kertakäyttöisellä puhdistuspyyhkeellä. Ja samalla tavalla putsaan treenin jälkeenkin. Ehkä vuosi sitten lopetin meikit naamassa treenaamiset, kun iho oli niin huonossa kunnossa. Nyt se on sitten kuin vauvan pylly. Vaikka kovasti yksilöllisiähän on meikit kasvoissa treenamisenkin vaikutukset ihoon.
Katariina sanoi:Ei ole kala-allergiaa... lumenen luomiväriä käytän kyllä... Olen käyttänyt jo varmaan 8 vuotta :-) No, kuulin että myös kauan samaa käyttäneelle meikillekin voi allergisoitua...Helmiäistä käytän joskus... satunnaisesti luomilla, joten ei siitäkään voi oikein johtua...
Täytyy ostaa tota B-vitamiini voidetta... jos auttaisi... ihoni on pinta kuiva ja hilseilee, mutta silti tulee finnejä satunnaisesti ja juuri nyt vielä normaalia enemmän...Kiitti vinkeistä:thumbs:
Rarum sanoi:Mulla on iho alkanut paranemaan huolestuttavan huonosti. Jos tulee pikkuinenkin haava tai finni, ihon paraneminen kestää ja kestää. Punainen jälki saattaa olla viikkoja näkyvissä. Mikä avuksi? Tämähän ei varsinaisesti liity meikkaukseen, vaan varmaankin ruokavalioon. B-vitamiini?
Mikä olisi vaalealle iholle paras peitepuikko em. tapauksissa?
Se on SIRUKSEN naapuriliike.-pipsa- sanoi:mä vähän mietinkin et ei se tainnut make up store olla ku oon joskus siellä käynyt. wtc-placassa oon käynyt vaan siruksessa asti... vois käydä joskus kattomas mitä siellä on tarjolla, en oo helsingissä käynyt aikoihin vaikka vieressä asunkin...
camu sanoi:Se on SIRUKSEN naapuriliike.
Ja Tampereelta Grimasit löytyy kauppakadun Aprillista.